![]() |
Weblog gezocht
Mensen..,ik heb echt een super handige weblog nodig.
Weetjewel die online dagboeken :) Ik wil echt prive..,dus niet dat mensen kunnen gaan kijken,maar dat heb ik dus wel gevonden maar ik wil dat je ook foto's op kan plaatsen ufzo :) ASlvast bedankt :) |
Je zoekt dus eigenlijk een website?
Dat lijkt me meer iets voor ehh Software & Multimedia misschien? |
Citaat:
|
www.livejournal.com, account aanmaken, al je posts op privé zetten. Foto's upload je op www.photobucket.com, wel je profiel ook op privé zetten want anders kunnen anderen alsnog bij je foto's.
|
Waarom zou je een weblog bij houden als je toch niet wil dat mensen het lezen?? Koop dan een papieren dagboek ofzo, kan ook niet gehacked worden
|
Citaat:
-einde discussie- |
Citaat:
|
Laten we vriendelijk doen tegen elkaar!
|
Citaat:
en ik doe vriendelijk..,hij gaat dom doen. |
Ik ben vriendelijk ^^ Maar ik zie het nut re gewoon niet van in om een weblog te nemen als je toch niet wil dat iemand het leest. En als er dan een argument komt "omdat het hip is" ben je in mijn ogen gewoon een meeloper, iemand zonder eigen mening. :o
|
Citaat:
Laat ik het ff compleet uitleggen. Mijn vriendin had vroeger z'n site waar je met je eigen ww etc etc. Vet lollig met foto's enzo je eigen online dagboek kon maken..,maartjah..,die site is gesloten ufzo. Kweet niet wat ermee gebeurd is..,en ik wil dus z'n site. En meeloper ¬¬ kweet niet eens wat jouw bezield mij zo te noemen..,kbedoel kom op (wees niet zo zielig) levenloos mens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |