![]() |
Achterstandwijken
Beste lezers,
Ik ben bezig met een project over achterstandwijken. Ik wou graag onderzoeken wat het verschil is tussen de VS en NL. Hebben jullie iedeen dat ik kan onderzoeken, Bijv waarom grijpen de jongeren niet hun kans in nl om iets te volgen (opleiding) terwijl ze over alles beschikken in tegenstelling tot de VS Graag wil ik er een paar goeie bij. Uiteindelijk zal er een documentaire uitkomen met video-beelden uit de vs in nl. Personen die goeie reacties afleveren hebben kan om mee te helpen. Alvast Bedankt Top 20 Achterstandwijken Nederland 1 - Kolenkitbuurt, Amsterdam 2 - Pendrecht, Rotterdam 3 - Oude Noorden, Rotterdam 4 - Bloemhof, Rotterdam 5 - Ondiep, Utrecht 6 - Rivierenwijk, Deventer 7 - Spangen, Rotterdam 8 - Oude Westen, Rotterdam 9 - Heechterp/Schieringen, Leeuwarden 10 - Noord-Oost, Maastricht 11 - Tussendijken, Rotterdam 12 - Hatert, Nijmegen 13 - Hillesluis, Rotterdam 14 - Woensel West, Eindhoven 15 - Overtoomse Veld, Amsterdam 16 - Kanaleneiland, Utrecht 17 - Schilderswijk, Den Haag 18 - Poelenburg, Zaanstad 19 - Tarwewijk, Rotterdam 20 - Morgenstond, Den Haag |
Cijfers over dat jongeren in NL minder kansen grijpen dan in de VS plz.
|
Ohnee foutje.
Argument: het is leuker/ fijner/levert meer plezier op/cooler die opleiding niet te doen (ook al is dat alleen korte termijn) |
volgens mij zoekt ze geen antwoorden op die vraag, maar nog meer onderzoeksvragen. als ik het goed begrijp.
Nja, je kunt echt alles wel onderzoeken. Onderzoek iets wat je zelf interessant vind, stel dat je sport interessant vind, onderzoek wat het verschil is tussen wat er aan sport gedaan word op highschools in amerika en middelbare scholen in Nederland. |
Citaat:
|
Nou allereerst eens de theorievragen
Wat zijn de beschikbare middelen voor VS en voor NL In hoeverre worden deze middelen benut blabla welk slagingspercentage is er |
Jah lekker Lisa bedankt,hoop dat er meer mensen reageren!
|
Dat zijn gewoon de literatuurvragen eh.
|
|
Ik zit na te denken over wat je wilt onderzoeken. Maar het is me niet echt geheel duidelijk. Iets over verschillen tussen nederland en de vs. Maar je moet echt voor jezelf heel duidelijk weten wat je wilt onderzoeken en hoe. Anders wordt het heel erg moeilijk om een goed onderzoek te doen.
|
Citaat:
|
Daar zijn we nog mee bezig,we proberen de beste der uit te halen en dan kiezen we een bepaald onderwerp
|
Dit hoort op Culterele en Maatschappelijke vakken. Ik laat een verwijzing achter, zodat men het topic nog ziet en eventueel kan reageren.
|
ohkè
|
Lukt het?
|
Werkt de huidige Vogelaar-aanpak van de gebouwde omgeving om de mensen in een wijk te veranderen?
Daarbij heb je bijvoorbeeld van mijn faculteit Gideon Bolt, die is de laatste tijd daarover op tv geweest, en heeft vrij veel over het onderwerp geschreven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |