![]() |
xD.
Hoi,
Ook ik zal me even voorstellen :P Naam; Priscilla Leeftijd; 17 jaar. School; Griftland, 4H Hobby's; Computeren, Muziek luisteren, Met vrienden afspreken, Paardrijden enz.. ;) Ik heb nu even geen inspiratie om hier nog meer te zetten :P Dus mocht je nog iets willen weten, vraag het dan maar gewoon. |
paardrijden?
doe ik ook, heb je eigen paard? die vn mij ' sofie, is eigenlijk alleen lui xd |
Nee,
Ik heb een verzorgpaard (KWPN) ;) |
gaaaf!
sofie, is ijslanders... maar wat doe je? dressuur, springen cross? |
Voornamelijk gwn voor de fun dressuren en af en toe een sprongetje :)
't is egt een springpaard dus dat vind die geweldig xD. Oh IJslanders zijn ook cool! Die zitten zo lekkerr xD |
haha jaa, dat wel :p.
maar als ik soof wil pakken, rent ze altijd weg, en dan gaan de andere paarden, we hebben er 5, mee, heel vervelend :p. kwpn zijn heeel erg mooi :d! |
Haha, woow ik ben jaloers xD 5 paarden xO
Ik zou al blij zijn met 1! Haha Ja O'Neill is ook best mooi 'k heb wel even snel een foto. Hier Beetje onduidelijk. Ga nog x (misschien van het weekend) rijfoto's maken enzo :) |
vett!
maar 1tje is vn ons hoar:p, de andere 4 zijn vn iemand ander. maar ik bn 13 & jij 17, is dat erg:$? |
Owkee ;) Dan nog, ik wou ook wel dat ik een ijslander had :P
Uuhm, nee wrm zou dat erg zijn? |
omdat, ze denken, ooo zijs 13, dus te jong, ik praat niet met haar...
maar kpwn, die zijn zo mooi zacht, heb hier geen foto vn sofie, maar zij word heel snel viesxd, 7 keer ofzo per dag poetsen, niet dat ik daar problemen mee heb hoar:d! |
Achja je hebt van die mensen hé als je er gwn normaal mee kan praten is er toch geen probleem?
|
Citaat:
Sommige mensen van 20 gedragen zich als kinderen van een jaar of 12 maar sommigen van 12 gedragen zich al heel volwassen. :) |
ja, dat klopt ook!
maar, ik bn 13, sowhat:d! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja dat bedoel ik dus :P Ik ken ook genoeg mensen van mijn leeftijd (sommigen zelfs ouder) Die zich nog gedragen alsof ze 12/13 zijn. Dus dat heeft toch ook veel met persoonlijkheid te maken etc. :) |
Ik wil niet opscheppen, maar ik ga veel meer om met 15, 16 om. Omdat hun gewoon meer volwassener zijn enzo =)
|
Citaat:
Ik ga ook met meer mensen om die ouder zijn dan mij en natuurlijk ook een aantal van mijn eigen leeftijd :) Ik weet hoe het voelt. Want als zitten blijver en late leerling ben je meestal al ouder :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |