![]() |
Beauty & de nerd
Wie heeft het gisteren gezien en wie gaat het volgen?
"Het derde seizoen van Beauty & De Nerd is even anders dan zijn voorgangers. De opnames zijn bijvoorbeeld niet langer in de Benelux maar in Thailand. Verder is er dit jaar een koppel met een mannelijke beauty en een vrouwelijke nerd. En de uitzenddata lopen niet synchroon met België. In Nederland beginnen we vanavond aan de eerste aflevering, in België hebben ze er al zeven achter de rug." http://www.rtl.nl/reality/beautyende...ys_450x186.jpg De mannelijke beauty http://www.rtl.nl/reality/beautyende...ani_186x90.jpg en de vrouwelijke nerd http://www.rtl.nl/reality/beautyende...eet_186x90.jpg Elke maandag om 20.30 op RTL5 |
Hieronder de foto's van de nerds
Spoiler
En de beauty's:
Spoiler
|
Ik woon in Belgie dus ik heb al een paar afleveringen gezien, briljante tv :p
|
Ik heb de eerste 5 afleveringen al gezien van het nieuwe seizoen (downloads van de VTM-uitzendingen) en heb me al prima vermaakt (y). Volgens mij zijn ze intussen al wat verder, maar heb die nog niet kunnen vinden. Ik ga het zeker verder kijken de komende weken :y
Oh en dit is niet echt spoileren denk ik, maar ik heb me echt kapot zitten ergeren aan Priscilla, die is zó irritant :| |
Wat ik niet snap is dat ze geen bagage bij zich hebben als ze daar aankomen, want dat hebben de jongens. Maar ze hebben wel allemaal een bikini aan:confused:
|
Citaat:
|
ja, maar dat ene meisje zei dat ze geen bikini in haar maat kon vinden. En ze had wel een bikini aan! Dus dat klopt dan niet.
|
Maar volgens mij mochten die meiden wel een tasje met de broodnodige dingen meenemen (nog naast die boodschappen van die 30 minuten shoppen). Zoiets kon ik me herinneren dat die belgische presentator dat zei. Want die jongens kwamen een dag later aan met hun koffers, dus ze moesten wel iets hebben voor die ene nacht. En daar zal dan vast wel een bikini bij hebben gezeten.
|
Ik vind Bart wel een soort van schattig :bloos:
Heb de eerste aflevering laatst wel gezien maar het lijkt me niet dat ik dit nou ga volgen. |
Ze waren met een smoes naar dat winkelcentrum gelokt, dus misschien wel iets van 'een fotoshoot in bikini' :p
En ik vond die opdracht met de mannen die de kleding voor de vrouwen in moesten pakken erg leuk. Wel een hoop jankmeiden zitten er tussen, pff. Aan de andere kant zou ik ook niet gelukkig worden als iemand kleding mee heeft van een 9-jarig zusje :D |
Ik ben net pas begonnen met kijken, maar die Marc is toch best leuk? Valt best mee qua nerdheid. En Bart valt ook best mee!
Oja en muziek uit The Dark Knight :cool: |
Citaat:
|
gokje: www.vtm.be ?
|
Ik ken greet al een tijdje van een ander forum, het is zo leuk om haar dan te zien erin :P Stiekem vind ik de beauty's (van wat ik tot nu toe gezien heb) heel stom, vooral Sanne.
|
www.vtm.be laat alleen belgische IP's toe .. Iemand die een alternatieve plek weet?
|
|
Heb de eerste aflevering gezien. Vermaak van de bovenste plank :D
|
Oh ik kijk nu de makeover (aflevering 8) *O*, prachtige tv! :D
|
Vavdaag even gezien erg grappig, vooral die jongen die per ongeluk de kleren van het zusje had meegenomen :D
En die Gijs die alles uit ze handen liet vallen en zelf ook omviel met ze rugzak afdoen echt fantastische tv. |
Citaat:
|
Ik heb het gisteren gezien en ik vond het wel leuk :). Ik heb het eigenlijk nooit echt gevolgd, meestal kwam ik dan halverwege de episode erin vallen. Hahaha! Wel erg naar dat dat koppel niet meer in hun luxe bed kon gaan liggen :P. En wat afschuwelijk dat dat meisje kleding van haar negenjarige zusje meekreeg. Dan zou ik ook gillen (gelukkig heb ik niet zo'n jong zusje, haha).
|
Omtrend de kleding; wat niet uitgezonden is, is dat dag 3 in de avond de beauty's naar het winkelcentrum mochten om wat extra kleding te kopen.
|
Trouwens die ene met dat tijgerprintje is dus echt geen beauty he. Dikke tetten, maar echt geen beauty. En die ene mannelijke beauty is echt getsie.
|
Citaat:
|
Ik vind het leuk dat de personen die eruit zijn een ander stel mag kiezen voor de eliminatie.
|
Hm ook niet echt handig dat Vlaanderen al klaar is. Ik ben nu zelf bij de laatste aflevering, maar m'n broertje volgt het op de Nederlandse TV en na 1 onschuldige internet actie wist hij de winnaars.
|
omtrend de laatste aflevering
Spoiler
|
Oh yay, er komt nog een terugblikaflevering *O*
|
Serieus wat trekt mensen om dit soort programma's te kijken? Somebody please explain it to me!
|
Gewoon, vermaak?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, die gozer die opera ging zingen, echt, hoe debiel komt ie over :D
|
Hoe was Greet eigenlijk als nerd? Ik vind die beauty-gozer namelijk meer een nerd :D
En zij loopt dwars over hem heen, zeker toen zij boos werd omdat die gozer heel dom antwoordde op een quizvraag ;D |
Haha tulpen in je ogen, ik kwam niet meer bij.
|
Ik vind het eigenlijk maar stom dat ze die beauty kerel en het nerd meisje hadden genomineerd. Ik kreeg de indruk dat ze dat enkel deden omdat ze hen niet aardig vonden.
|
oooooh dat stel is andersom, ik snapte er al niks van.
|
Citaat:
|
Die mannelijke beauty is een loodgieter die vandaag voor kwam in Single.
|
Haha ik twijfelde nog even of die mannelijke beauty niet te slim was om gelijk te staan met die dames, maar nee hoor. Damn wat een dom antwoord.
En die vrouwelijke nerd vind ik niet echt een nerd. Want ook al heeft ze de kennis van een nerd, zo veel problemen heeft ze nou ook weer niet op sociaal gebied. |
Over de reunie (aflevering 10):
Spoiler
|
Citaat:
|
Nou ik zou ook wel pissig zijn als iemand zo'n dom antwoord weet te geven :D
|
Ik niet, want je weet toch dat degene met wie je gekoppeld bent de voor- en achterkant van een koe niet weet te onderscheiden. De hele bedoeling van het programma [volgens mij] is dat de beide kampen iets van elkaar leren. Dus de beauty's wat begripvoller en de nerds wat socialer. Zij heeft daar weinig kaas van gegeten blijkt.
Verder, de aria van puccini... :D:D "Lief. Heb je dat zelf geschreven ??" :D |
Die Desiree is echt een vervelend wijf zeg, arme Corneel.
|
Er komt toch een nieuw seizoen.
|
Ik vond het wel cool dat ze gisteren van partner moesten wisselen. Ik dacht eerst dat Gijs een beetje timide was omdat die beauty zo heftig reageerde. Maar hij wilde gewoon niet naast zo'n groot lichaam slapen ahahahahaha :').
|
Eén van die nerds zat bij mij op de middelbare school.
|
bart is een schatje awwww ik wil hem hebben.
|
hij is wel harig
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |