![]() |
Wie speelt er nog wel is games van de oude tijd? :X
Zoals X-Com, Syndicate, Theme Hospital, Masters of Orion 2, Stunts, Transport Tycoon (Deluxe),etc,etc.
:S Ik heb onlangs ondekt dat theme hospital het nog doet op mijn comp dus denk dat ik dat weer is ga spelen. :S |
Ik
nog zelfs de eerste mario game. en Donkey Kong |
kheb begin deze week de snes weer aangesloten ipv N64.
|
als we op vakantie gaan nemen we altijd de SNES en de NES mee (de enige consoles die m'n vader interreseren)
verder speel ik inderdaad ook nog Transport Tycoon deluxe |
Stunts was vroeger een van mijn favoriete spellen en nu weer gedownload zoals Dune II en zelfs Prince of Persia 1 & 2
En ik ben weer uren zoet |
theme hospital is echt :cool:
die heb ik vorige week ofzo, voor de 10de keer uitgespeeld, ik hou echt van die grappige muziek bij dat spel (y) |
Citaat:
stunts vind ik ook nog steeds een vet spel |
Citaat:
|
Ik heb Red Alert en Command & Conquer weer geïnstalleerd.. maar bij Red Alert werken bewaarde savegames niet meer :( 1 cd is kwijtgeraakt dankzij mijn broer ( :rolleyes: ) dus ik kan alleen de Allied spelen. Maar ik kom er niet echt ver mee..
Theme Hospital ga ik ook nog eens installeren, goed idee :cool: en Theme Park.. |
af en toe wel eens "StarFighter" als iemand dat kent
|
Kheb pas geleden Mario bros 1, 2 en 3 uitgespeeld...en Zelda: A link to the past...en Secret of Mana...ze blijven goed..
|
Citaat:
(dat is het :cool: ste van het spel) heb je al die compatibiliteits modus geprobeerd, of zit die niet in W2K?? |
Citaat:
|
Monkey Island 1 en 2, Commander Keen 1-6, Empire Soccer '94, Indiana Jones and the fate of Atlantis, Goblins, Doom 1 en 2, Quake, Duke Nukem 3D, enz .. aaaaaaaahh, de goede oude tijd :)
Maar ik speel ze nu niet meer .. wel heb ik lxDoom met aangepaste mod's een jaartje of 2 geleden onder Linux in een apart venstertje gespeeld (en daarbij MP3'tjes afgespeeld, terwijl de effecten van het spel nog hoorbaar waren). Dat vond ik toen wel ff geinig :) Moet ik binnenkort nog eens doen, is geinig :) |
speel nog CM2 97-98, Champ Kong, FIFA99, NFSII (SE), MK4, AOE1
|
CM 9798 rules! De nieuwere versies zijn té uitgebreid. Verder heb ik ThemePark World hier nog liggen, maar dat wil dus voor geen meter onder XP draaien (iemand oplossingen???). Red Alert 1 blijft leuk, ook omdat 2 een beetje doorgeslagen is.....
Toetert |
Citaat:
jaaa :D speel ik ook nog :D is ruig |
nou ik speel het ook nog, (transport Tycoon Delux)
en ik word tegoed heb ik het idee want als ik begin dan word ik tesnel miljardnair :D maar wasp gaat nog snellen. maar ik vind het nog wel leuk over LAN. dat is echt kikker PS: kwaaak *Edit* |
WarCraft II staat nu geinstalleerd, net als dune 2 .. ach af en toe als ik warCraft III ff bue ben... :D
|
Ik sta op het punt een SNES te kopen :D Die cube is mij wat te duur ;)
|
ik ga transport tycoon er weer op zetten:D
maar weten jullie ook of er weer updates voor zijn. of komen er nog nieuwe versies van? |
ik heb een tijd terug mijn oude vertrouwde NES weer eens onder het stof vandaan gehaald
AAAAAHHHHHH de goede herringeringen komen weer boven |
Citaat:
Het meeste wordt toch gepoort |
Citaat:
|
stunts speel ik nog wel eens, is wel lache, deed ik vroeger toen ik een jaar of 7 was ofzo ook altijd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Monkey Island 1 en 2 zijn nog steeds super!!!!
En laatst ook een keer Indianapolis Speedway 500 gedownload :cool: |
bijna vergeten:
LBA, LBA2, Supaplex, en veel spelletjes met het niveau van lang geleden (van gamemaker) |
is zo'n oude NES nog ergens te koop? Of zijn die onderhand 'geld' waard?
De mijne is destijds gestorven. |
Citaat:
|
Jaa! ik speel nog best vaak DOOM!
|
Theme Hospital, SimCity (eerste en 2000) nog paar echt oude dingen :)
|
Ik speel MOOII nog altijd :)
BIJNA MOO III!!! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doom 1 & 2 + Mods (inc. Zdoom :cool: )
|
Citaat:
|
Master of Orion heeft wel wat weg van de Civilisation-reeks, maar dan in de ruimte. Je koloniseert planeten, bouwt een vloot, handelt, doet aan diplomatie, doet uitvindingen, voert oorlog etc. Totnutoe zijn er 2 delen van uitgekomen, en in september komt deel 3 uit (als het goed is). Een aanrader, en een spel dat ik legaal aan zal schaffen (en da's uniek).
MOO: beetje info screenshots MOOII: een review MOOIII: Official site |
Doom II owns :D
en o ja Half-Life heb ik laats ook weer uitgespeeld. :) |
Syndicate was ik vroeger helemaal gek van , elke zaterdag naar m,n neef om die game te spelen , vette shit
|
Cannon fodder!!! :d
|
Syndicate en Cannon Fodder zijn ook heel goed ja. :D
Heb naderhand ook Syndicate Wars gekocht, maar ik heb nooit goed gesnapt hoe ik nou aan geld kon komen. :S Ik vond de originele toch altijd leuker. Met Cannon Fodder liet ik alle mannetjes altijd doodgaan behalve een: Rambo. :D :D .. I'M YOUR WORST NIGHTMARE |
Eigenlijk alleen maar, als je de spellen van de SNES oud wilt noemen. En dan spellen als Legend of Zelda, Secret of Mana/Evermore, Breath of Fire II, Illusion of Time, Terranigma, etc..
|
Ik speel zo af en toe wel eens Theme Hospital (Stuur iedereen die binnenkomt meteen door voor behandeling zonder diagnose, lachuh! :) ), Red Alert, Ascendancy, GTA, Tiberian Dawn en Day of the Tentacle.
|
Desert strike ,jungle strike , urbun strike
sonic dat wil ik af en toe wel eens spellen |
Ik mis de oude tijd .. de tijd van de mega drive :(
wat een tijd |
Full Throttle :D , Street Rod 1 en 2 (maar die loopt nogal uns vast op mijn megasnelle pc uhum :o
|
Citaat:
|
hhm, het valt mij op dat niemand syndicate wars zegt... dat spel roeld enorm over een LAN....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |