![]() |
Kijk je er naar uit om je dit jaar weer in je badkleding te vertonen?
poll
|
Ja, maar dan moet m'n huid wel meewerken.. (exceem)
|
oh, dat is balen zeg!
|
Ja, ben nu beachproof aan het droogtrainen. Vind het fijn om gewoon één keer in het jaar helemaal ripped te zijn en wat is er dan beter om dat te doen tijdens de zomervakantie? Ik ga trouwens niet voor de beachboy look, gewoon goed afgetraind zonder gaye kettinkjes.
|
joa:) mijn lijf is prima, alleen weet ik nog hoe onzeker ik me ga voelen in een vrij klein broekje in het openbaar. Afgelopen jaren had ik een soort hipsterding. Maar ik kan het wel hebben.
verder kijk ik er niet speciaal naar uit om in badkleding te zijn. Buiten dat dat strand en warmte impliceert |
Nee, want ik vind het nooit fijn om in bikini rond te lopen. Ben tevreden over mijn gewicht enzo, maar nee..
|
Nee, ik ben gewoon preuts.
|
Ik heb niet zo'n probleem met mezelf in badkleding en badkleding aan betekend lekker weer en aan het water liggen dus ja ik kijk er wel naar uit! Ik bruin redelijk snel dus van dat witte kleurtje ben ik hopelijk zo af.
|
Citaat:
|
Ik zwem het hele jaar door een paar keer in de week (in een zwempak), daar heb ik geen problemen mee.
In de zomer in mijn bikini voel ik me altijd wat ongemakkelijk. Ja, ik ben wel erg wit en niet superslank, maar daar heeft het niet echt mee te maken. |
Normaal gesproken zwem ik, net als HaWaHaai, ook het hele jaar door een paar keer in de week in zwempak. Zomers naar het strand gaan doe ik zelden en een bikini dragen ook; geef mij maar een zwembad en een badpak.
|
Ik vind het wel prettig om in een bikini te lopen, want dat hoort toch bij mooi weer. Alleen moet ik dan wel weer die paar kilo's eraf krijgen die er dit winter stiekem bij gekomen zijn.
|
Citaat:
|
Niet speciaal. Ik ben tevreden over mijn lichaam, maar ik zie niet in wat nou de grote lol is van het dragen van badkleding.
|
Nee, ik heb niet eens een bikini. Ik vind het helemaal niet fijn om in een strak dingetje half bloot rond te lopen. Normaal vind ik het ook niet fijn om half in m'n bh te lopen of inkijk te hebben, dus ik zie niet in waarom dat anders moet zijn in de zomer/op het strand.
Als ik naar het strand ga of whatever heb ik gewoon een shortje aan en een t-shirt of topje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, want
1. mijn lichaam en ik zijn geen goede match 2. ik hoef niet iedereen te laten zien wat er allemaal onder mijn kleding zit 3. Ik loop ook niet graag in ondergoed + bh, dus ook niet in bikini 4. Ik voel me onzeker omdat ik me teveel vergelijk met anderen 5. ik ben wit en word rood of blijf wit- mag ik weer de hele zomer gaan vertellen dat ik niet bruin word. (En eerlijk gezegd vind ik dat niet bruin worden nog wel het minst boeiende van het hele zwemgebeuren) En dit ^ is allemaal nog erger als het ook nog moet waar bekenden bij zijn. Bij onbekenden (op vakantie, met alleen mn vriend) kan ik het iets meer loslaten. |
Nee, ik vind het vooruitzicht al vreselijk. :( Ben wat kilo's aangekomen dit jaar, bluh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, andere reden: omdat ik zowel wil afvallen én bruiner wil worden wil ik me relaxt voelen in m'n bikini...
Niet dat ik heel dik ben.. maar de BBB zone mag wel wat slanker. En bruin worden is sowieso een hele opgave elk jaar aangezien ik een extreem lichte huid heb... :S Zonnebanken helpt helaas ook niet.. |
Citaat:
Ik krijg ook sproeten. Op dit moment vind ik ze nog tof, maar in de zomer iets minder. Ik heb trouwens het idee dat ik steeds minder sproeten krijg. Kan dat? Of stoor ik me er gewoon minder aan dan vroeger? |
Jaaaaa :D
Alleen ik ben reflecterend wit :$ |
Ja want ik hou er wel van om in de zomer te gaan zwemmen. :)
|
Misschien als mijn buikje meewerkt =')..
|
Ik vind het niet vervelend om in mijn bikini rond te lopen. Bovendien heb ik een mooie bikini:cool:. Het eerste kwartiertje moet ik altijd wel even wennen, maar ik ga mij niet laten belemmeren door eventuele onzekerheden over mijn lichaam. Vroeger vond ik het wel vervelend om een bikini te dragen, maar daar heb ik me overheen gezet. Als je je fijn voelt in je bikini dan maakt het bijna niet meer uit wat voor figuur je hebt. Als je maar lekker in je vel zit toch?
|
Ik heb nee gestemd, want ik hou niet van zoveel naakt aan mn lijf. Plus dat ik nu opnieuw bezig ben nog es een kilo of 7 af te vallen, dus misschien dat ik later positiever stem.
|
ja, als mijn onderbuikje minder dik is.
|
Normaal gesproken wel, maar ik ben veel aangekomen de laatste tijd (al ben ik niet dik ofzo) en eeeeigenlijk wil ik dat liever eraf. Maareh ja geen geld voor de sportschool en ik kan niet hardlopen met mijn rug, dus wat dan? Gewoon buikspieren trainen dan maar? Op eten letten? Ik vind dat allemaal vreselijk moeilijk om daadwerkelijk te dóen :O
Verder ben ik nu nog wit en ik word niet heel snel bruin, dus dat is een beeeetje jammer. Maar ik heb echt eeeenorm zin in de zomer: zonzonzon! En daar horen bikini's bij, eigenlijk nooit echt een probleem geweest voor me. |
Wat is het nou voor vergelijk dat je niet graag in je ondergoed rondloopt, dus ook niet in bikini. Of dat niet iedereen hoeft te zien wat er onder je kleren zit :confused: Je gaat toch niet met alleen een bikini aan naar de supermarkt? Zo'n ding draag je bij gelegenheid, dus op het strand of zo, waar het "hoort" en niet opvallend is. Ik snap al die lijf issues wel, maar die vergelijkingen niet.
OT, ja. Ondanks mijn echt niet perfecte lijf. Ik heb heel veel zin in warmte en zon op mijn huid :cool: |
Citaat:
|
Nee, want /care.
|
Zie er minder goed uit dan vorig jaar maar heb wel veel meer zin in de zomer. Vorig jaar is de zomer echt zo´n beetje langs me heen gegaan. Dus nou ja, heb wel weer zin om te gaan zwemmen en in de zon te liggen maar om nou te zeggen dat ik er naar uit kijk om me in m´n bikini te vertonen..? :confused:
|
ik heb er weinig moeite mee om in bikini te lopen.
Zelf heb ik wel altijd moeite met de juiste bikini te kopen! heb niet zoveel, en in bikini lijkt het altijd nog wat minder. maar goed, niet dat ik er onzeker van wordt of zoo |
Nope. (:
|
JA! We gaan op kunstreis naar Italië en op de camping is een zwembad waar je in badpak en met badmuts moet. Ik ga de hipste badmuts ever hosselen, misschien heeft oma er nog een, en ik heb een super retro badpak. Ik heb er zin in! En schijt aan hangtieten bij gebrek aan ondersteuning in het badpak, ik ben blond en héb tieten (en die zitten op ooghoogte van die kleine italianen) dus ik krijg toch wel positieve aandacht. En als ik dat niet krijg dan boeien.
|
nee absoluut niet. Ik ben preuts, ik ben veel aangekomen, ik heb lelijke littekens, scheve knieën die ik liever bedek met wijde broeken en ik heb kleine tieten...
|
Hmnee. Ik voel me vaak wat houterig.
|
waarom niet...
|
Citaat:
|
Citaat:
^ja dit dus. In bikini in de tuin? Heerlijk <3 In bikini met vrienden aan het water? Uh. Minder fijn. Maar ik probeer me er niet al te druk om te maken. Als ik nou gewoon net doe alsof ik me heel prima voel in bikini dan ziet het er vaak ook een stuk minder slecht uit. En bruin slankt af :o |
Als ik iets bruiner ben en geen puistjes op borst/schouders heb ben ik erg tevreden met mezelf ;)
Maar als ik gewoon vroeg in de zomer in de zon ga zitten wordt ik vanzelf bruiner en drogen puistjes op :D dus ik heb er opzich wel zin in hoor. |
Ik wou dat mijn knieen wat rechter waren :O Maar verder zie ik er niet erg tegenop.
|
ach deze winter zijn er toch weer een paar kilootjes bij gekomen die ik er eigenlijk af wil hebben, maar voor de rest word ik snel bruin en loop ik maar al te graag rond in bikini :)
|
ik heb er zin in
|
Vind het niet erg hoor. Ik ben tevreden over mijn eigen lichaam en ben niet echt preuts. Maar ermee te koop lopen doe ik ook niet hoor dat vind ik wel heel erg dat sommige dat doen.
|
Vind het niet erg om in een zwembroek rond te lopen. Is eigenlijk hetzelfde als een korte broek, maar dan zonder shirt :P Wel mag er wat van mijn buik af. Heb het laatste jaar een klein bierbuikje gecreëerd. Maar het formaat ervan valt te verwaarlozen.
Maar ik ben aan het hardlopen, dus dat gaat er wel af (hoop ik). |
Niet speciaal om me in mijn badkleding te vertonen, maar wel om te zwemmen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |