![]() |
When the music's over, turn up the saai #567
The Doors.
|
Altijd goed (y)
|
Indeedy. <3
|
@ katje: ik zei maar wat, maar ik vond het best een goeie :p
|
ja misschien is het wel echt zo!
|
Je wordt wel kleiner van pumps/hoge hakken, op den duur. Iets met enkelbanden die korter besluiten te worden.
|
pump (1) Look up pump at Dictionary.com
"apparatus for forcing liquid or air," c.1440, possibly from M.Du. pompe "water conduit, pipe," or M.L.G. pumpe "pump," both from some North Sea sailors' word, possibly of imitative origin. The verb is recorded from 1508. Metaphoric extension in to pump (someone) for information is from 1667. Pumper "fire engine tha pumps water" is recorded from 1915. pump (2) Look up pump at Dictionary.com "low shoe without fasteners," 1555, perhaps echoic of the sound made when walking in them, or perhaps from Du. pampoesje, from Javanese pampoes, of Arabic origin. |
Pampoes vind ik goed mogelijk!
|
Caesar III maar weer eens geïnstalleerd.:cool:
|
The type of women's shoe referred to as a pump is somewhat similar in overall shape to the handles of old-fashioned manual well pumps, possibly accounting for the name.
Zegt Wiki. |
wat was neko's naam ook alweer voor de nickchange?
|
Deathtears, toch, dacht ik?
|
Of was dat die andere? :o
|
death-tears ja
|
zoeken op posts van gebruiker, in oplopende volgorde, en dan een gequote post vinden!
|
Wel iets met death geloof ik.
Btw, die lastfm radio die zou stoppen, was dat nou ook een 1 april grap of is dat echt? |
oh ja death tears.
|
Citaat:
|
ew (n)
|
Nooo ik had nog hoop toen ik merkte dat ie het nog gewoon deed. ;x
|
Gratis in de UK. (y)
|
|
HAIL HAIL HAIL AND KILL :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, ik ga maar eens richting Wolter.. Geen zin om te fietsen. :o
|
Citaat:
|
WolterB wolter?
|
Citaat:
|
Maar goed, als ik nu niet ga, kom ik te laat. Zou jammer zijn van het concert. Ahoipipeloi!
|
ahoyhoy
|
Piet piraat Piet piraat schip ahoyhoyhoy
|
Heeft hier iemand inspiratie?
|
Tons of inspiration, my dear! Mmmmmmyeeeeeeeesssh.
|
Moet voor kunstvakken een tekening maken n.a.v. het muziekstuk: "Schilderijen van een tentoonstelling" van Modest Moesorgski. Kiezen uit de schilderijen: Gnomus (een gebochelde dwerg), het oude kasteel (een troubadour die voor een burcht een lied zingt), de markt van lomoges (schreeuwende marktkooplui en kijvende vrouwen), de grote poort van Kiev (een ontwerp voor een grandioze stadspoort). Ik wil eigenlijk het laatste schilderij doen, maar ik heb nog geen inspiratie -o-
|
Ik zou voor de dwerg gaan.
|
Hoezo? Ik ben slecht in angstaanjagende dwergen tekenen :(
|
Omdat het een rare kleine houten dwerg is, dat is toch veel gaver dan een poort.
Hoewel deze versie van die poort bij dat muziekstuk wel gaaf is: http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._City_Gate.jpg Dat muziekstuk heet in het echt overigens 'Богатырские ворота', dat betekent 'reuzenpoort'. Zo van, hij moet zo groot zijn dat er reuzen doorheen kunnen. |
Geen idee. Maar een poort is wel wat saai ja..
|
Nouja, alles valt gaaf te maken.
Maar een gave dwerg maken is leuker dan het maken van een gave poort. |
Jamaar hoe maak je een gave dwerg?
|
Belt m'n vader op, heel verhaal over z'n nieuwe camera. Zegt hij: Jij kan vast wel even de nieuwste photoshop voor me regelen, want ik wil RAW-images bewerken.
Ik heb er een hard hoofd in:d |
Citaat:
|
ok
|
Je zet gewoon een stip en dan zeg je 'jahaa, da's een dwerrug hè, ja hij is zo klein, je ziet 'm bijna niet' en klaar is Kees. ;)
|
zucht :| Jongens...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trawlerman00: i'm naked
randomandyj: i've only got my hat on graham1368: put it in the internet randomandyj: ebay when i'm famous graham1368: gl randomandyj: bugger graham1368: ;) trawlerman00: i'm wearing rubber thigh boots randomandyj: bloody swedes graham1368: :cool: :D <3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |