![]() |
Eerste post en topic op dit subforum!
Ha!
Succes allemaal enzo :)(y) |
Ook namens mij, veel succes (y)
|
ook namens mij.
for the sake of the second reaction :) |
Succes allen :)
|
Bedankt! :D:P
|
Hihi, dankjullie wel! Kan ik goed gebruiken, geloof ik. (Y)
|
Succes allemaal! Zet 'm op! *O*
|
Succes allemaal! veel plezier met het studeren en het horen dat je geslaagd ben!
|
Succeeeeeesss!
Mooie tijd, die examentijd *zucht* :herinneringen: |
Citaat:
Maarrr zet 'm op allemaal, ik heb het vorig jaar gehaald, dus jullie kunnen het ook! :cool: Good luck! |
Citaat:
|
Ik vond het wel relekst, lekker in het zonnetje buiten de examenstof doornemen, de laatste schooldag; alle voorbereidingen en iedereen verkleed en 1 groot feest!
En daarna galaaaa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad dat heerlijk buiten leren met een enorme reep chocola. Wat een heerlijke tijd was dat. Ik wist vorig jaar niet dat ik dit zou zeggen, maar ik zou het best nog wel eens over willen doen. Succes allemaal!
|
Citaat:
Maar iedereen die dat wel kan: enjoy! :cool: En nog een keertje succes. |
thx :)
ik heb de komende twee weken schoolexamens, en hoewel ik het hele jaar al geen fuck uitgevoerd heb, moet ik nu ook nog veel te veel doen. yeah, het wordt kut (Y)(Y) |
Succes allemaal! :D
Het komt allemaal goed! En dat zeg ik, als eeenorme stresskikker. Ik zag het echt níet zitten vorig jaar (en weer voel ik de vlinders als ik eraan denk in mijn buik), maar het viel best mee en inderdaad, achteraf een leuke tijd! (al had ik bijna niet meer geleerd, i.v.m. dat mooie weer buiten. Ik probeerde buiten in de zon te studeren, maar ik val dan in slaap :o) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |