![]() |
[Verhalenwedstrijd] Thema?
Spam los over een mogelijk thema, dan houden we een poll over de thema's en dan kijken we welke het meeste aanslaat. En dan kunnen we beginnen!
Als er animo is :o Ik had al een enthousiasteling in de PMbox die dit leuke idee voorstelde :) |
Gaaf! Ik nomineer het thema fabels!
|
Uiteraard nomineer ik het thema Ruige Ridders en Kille Kastelen!
(want elk meisje is een prinsesje) |
Leuk, een thema:) Ik vind degene die hier genoemd zijn allebei al leuk, dus ik ga niet de moeite nemen om zelf nog iets te verzinnen.
|
Als het thema leuk is, doe ik misschien wel mee. Als ik me ertoe kan zetten. :o Ik ben alleen zelf niet zo goed in thema's verzinnen dus dat laat ik maar aan jullie over.
|
Middeleeuwen lijkt me wel een keer tof (y)
|
Een thema in de richting van:
De ruige middeleeuwen, of een vleugje fantasie? Is een beetje mijn ding :$ |
De lelijke kanten van het bestaan.
|
Citaat:
Maar die middeleeuwen hoeven toch niet per se ruig te zijn, zoals fizzle al zei, bij dat thema kun je ook over prinsessen schrijven. Maar ik vind wel dat als het thema middeleeuwen is, dat het dan ook fantasy mag zijn! |
Citaat:
|
Ach, middeleeuwen en fantasy, niet echt thema's waar ik graag over schrijf, maar als het gekozen wordt vind ik het prima.
De lelijke kanten van het bestaan lijkt me dan een leuker thema, maar niet echt voor dit soort wedstrijden. Misschien is het een idee om een verhaal te schrijven uit de perspectief van een jong kind...? (Ik hebnet The boy in the striped pyjamas gelezen :D) Dan heb je als thema 'Kinderdingen' :). |
Lelijke kanten van het bestaan is zo vreselijk algemeen, daar valt bijna alles onder...
Dan vind ik iets over kinderen leuker:) |
Ik ben iig meer voor een thema waar je alle kanten mee op kunt, dat je kunt interpreteren. Niet zoiets dat alleen maar kan resulteren in tien ridderverhalen :o Precieze concrete thema's zijn leuk voor themafeestjes, maar niet voor schrijfwedstrijden.
|
Citaat:
Natuurlijk kan een thema ook uit meerdere woorden bestaan, maar het beste is wel als het voor veel verschillende intepretaties ruimte laat. |
Citaat:
|
Wat denken jullie dan van Macht en mystiek?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind m goed (Y)
|
Zullen we dat thema dan maar gewoon nemen? :P En iedereen die met het thema heeft ingestemd (en degene die het bedacht heeft) moet nu wel meedoen hè!
|
Ik ga m'n best doen, maar ik beloof niets hoor. :(
|
Ik ben zeker van plan mee te doen.
|
Ik wil meedoen :y
|
Ik vind het thema maar matig; 'fabels' en 'kinderdingen' leken me leuker.
|
Ik vind Macht en mystiek ook niet zo. Maar ik denk dat er genoeg suggesties zijn gedaan en consensus bereiken we toch niet, dus het lijkt me handig als een fb de knoop doorhakt.
|
Poll?
|
Hé leuk, een verhalenwedstrijd! Ik zou ook graag mee willen doen. Ik zat een beetje te denken over thema's en misschien is dit leuk: 'zet het oude in het moderne'.
|
Citaat:
|
Een poll is een goed idee, met alle thema's erin. :)
|
Is goed.
|
Fabels
Ruige Ridders en Kille Kastelen De ruige Middeleeuwen en een vleugje fantasie Middeleeuwen De lelijke kanten van het bestaan Uit het perspectief van een jong kind Macht en Mystiek Zet het oude in het moderne Poll zo? En dan met meerdere opties aanklikbaar. |
Dan doen we een poll en dan eindigen er 2 of 3 of 4 met hetzelfde aantal stemmen, en dan moet alsnog de FB kiezen.
Ik ben tegen democratie in dit geval. |
Het 2e, 3e en 4e thema komen eigenlijk op hetzelfde neer. Beter kun je die in één nemen.
Ik ben ook voor dat de wedstrijdleider het thema kiest. |
Fabels
Ruige Ridders en Kille Kastelen De ruige Middeleeuwen en een vleugje fantasie Middeleeuwen De lelijke kanten van het bestaan Uit het perspectief van een jong kind Macht en Mystiek Zet het oude in het moderne Ok: Middeleeuwen Dit kan een moderne versie van de Middeleeuwen zijn, Middeleeuwen vanuit een kinderlijk perspectief, een ridderverhaal... Iedereen kan er alsnog zijn eigen draai aan geven. Het thema is dus Middeleeuwen. Mee eens? |
Prima uitstekend, daadkracht *O*
Ik zal eens gaan nadenken :) |
Middeleeuwen? Hmm. Kan nu nog niet echt iets bedenken maar het is in ieder geval wel ruim.
|
Mij best hoor:) Zolang we middeleeuwen ook maar mogen opvatten als een verhaal met een fantasytintje eraan.
|
Prima!
|
Oké leuk! Middeleeuwen als thema. Hoelang hebben we eigenlijk? En hoelang moet/mag het zijn?
|
Dat komt allemaal nog wel in een topic te staan :)
|
_o_ *o*
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |