![]() |
pijn als je niet klaarkomt
nu vroeg ik me af
als jullie sex hebben kan het soms gebeuren dat je wegens tijdgebrek of zoiets niet hebt kunnen klaarkomen (heb het over jongens) of ook gewoon da het meisje niet meer wou maar hebben jullie daarna niet even veel pijn aan je teelballen zou ik zo zeggen na een tijd verdwijnt die pijn wel, daar niet van maar vroeg me af of meer mensen dit hadden |
blauwe ballen wordt dit verschijnsel ook wel genoemd
|
Bekend fenomeen, er is hier onlangs nog over gesproken. Even zoeken en je vindt het zo terug.
|
is indd niet leuk als je dan aan het neuken bent en er komt iets tussen.... dat voelt kut
|
Oh? Nieuw voor me...
|
goh... grappig
|
Lol ik ben dezelfde post ongeveer 2 maand geleden tegen gekomen.. Had er ook wel eens last van. Meisje kan jongen plagen wat ze wil, zelf geil worden en er geen last van krijgen, maar van zodra de jongen wat opgewonden is; alle bloed naar je lul, niet klaarkomen dus geen snelle ontspanning, en dan blijft er wat bloed en spanning in je ballen zitten, wat leidt tot "blauwe ballen" die wat pijnlijk zijn.
Niet al te veel tegen te doen denk ik... op sexwoordenboek.nl vind ge meer uitleg. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |