![]() |
Waar krijg jij een kick van?
En dan bedoel ik geen seks gerelateerde dingen. Tijdens het sporten? Je hebt acht kilometer hard gelopen en je wil de laatste twee ook lopen? Krijg je een kick van achtbanen? Van bier drinken? Van games spelen? Vertel.
|
Waarom geen seks gerelateerde dingen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: benen van agressieve personen die boos op mij zijn. |
Rock 'n Roll:)
|
als bij een concert opeens de pleuris uitbreekt en je wordt meegesleept in een circlepit en je dat nummer dan later nog eens terughoort. piercings laten zetten, tatoeages laten zetten. vreemde mensen ontmoeten of opbellen (dat vind ik namelijk vet eng!). bands voor het eerst zien. eindelijk die ene cd/film in de afgeprijsd-bak zien liggen. sporten idd.
|
Mensen wijzen op hun fouten. Winnen. Iets bereiken.
|
Citaat:
ot: Ik krijg een kick als iets eindelijk lukt waar ik echt ontzettend lang mee bezig ben geweest. |
hoge cijfers krijgen en complimentjes krijgen krijg ik ook een kick van idd. en mensen verbaal de grond in boren <333 (gogo gadget kaasmeisje-diss)
|
Flink gassen! :cool:
Met betrekking tot autorijden dan hè... |
Gewoon, dingen doen die ik eng vind. Zoals met mijn potentiële vriendje praten. Of onbekende mensen bellen, vooral in het buitenland. Optreden met mijn gitaar en erbij zingen en daarover complimentjes krijgen.
Oh en sommige mensen zijn zo cool dat ik meteen al een kick krijg door met ze te praten zonder dat het eng is. :cool: |
Citaat:
OT: Ik krijg een kick van met kleine kinderen spelen en dat ze dan heel lief gaan doen en handjes vasthouden. Of nouja, ik weet niet of het rammelen der eierstokken tot kick gerekend mag worden. Ik krijg wel een kick van vreemden aanspreken en enge dingen doen, of van hele lieve dingen doen die heel erg gewaardeerd worden, of van optreden. Zingen voor publiek enzo. *O* |
Ik heb door dit topic het nummer van Frank Sinatra in mijn hoofd.
|
Iets wiskundigs snappen/oplossen, muziek, praten met leuke mensen, scoren bij voetbal, complimenten krijgen, een hoog cijfer halen voor iets waar ik moeite voor heb gedaan of waarvan ik dacht dat ik het had verpest et cetera.
|
Afgezien van alle standaarddingen: iets wat ik gemaakt heb op een groot bioscoopscherm zien, liefst sneaky vanuit het publiek.
|
Citaat:
Ik krijg een kick van muziek, wijn en goed weer. |
hard rijden op scooter, grote vissen vangen, een goede knokpartij:o
|
Een zebrapad oplopen zonder op of om te kijken terwijl er een auto aan komt.
Het initatief nemen om mannen te zoenen. |
Ja heel logisch, dingen doen die ik éigenlijk niet echt durf maar dan toch doe :p De laatste keer, hmm, vandaag met de mountainbike van een heuveltje afgecrosst dat ik toch wel heel steil vond, maar dat gaat natuurlijk lekker hard en ik pleurde niet op m'n bek dus olee.
|
Niet al te ver van de rand van het perron staan als er keihard een intercity voorbijraast.
|
Oh over randjes gesproken, ik kreeg ook wel een kick van op het randje gaan staan van een afgrond van 2 kilometer :D
|
Citaat:
alles wat snel gaat en ik op of in zit (achtbaan e.d./auto/snowboard) iets voor elkaar krijgen (wat dan ook) geld op mijn rekening gestort krijgen winnen met poker een goeie film |
Sporten, net nog dat extra geven. Ergens inzitten/besturen met een hoge snelheid.
|
Een drol uitpersen die 2 dagen lang vastzit in je darmstelsel :o
|
Van goed weer, hoge cijfers, optreden/spreken in het openbaar, iets moielijks voor elkaar krijgen, nét nog even doorgaan met hardlopen, indrukwekkende uitzichten, goed gelukte (experimentele) maaltijden en van wat volgens Missy niet in dit topic mag.
|
hard rondrijden, 's nachts door slapende wijken fietsen, partyrush
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |