![]() |
mama
Mama will you help me
Papa will you leave me I need you very much Because I’m just a kid I feel your touch Was it so wrong what I did I couldn’t take it anymore Can I go away May I leave now No, I have to stay You wanna see me dead Do it I’ll don’t be mad Do it......please? --------------------------------------------- weer zo'n kutgedicht maar ik dacht laat ik het maar 's hier zetten en kijken wat ze er van vinden... [Dit bericht is aangepast door Way Of Life (27-08-2001).] |
|
Ik begrijp je gedicht niet helemaal. zou je misschien wat toelichting willen geven. het begin vind ik heel aangrijpend klinken
|
het gaat eigenlijk over iemand die door zijn of haar vader word geslagen...als je verder denkt kan het ook zijn dat hij of zij word misbruikt...
iemand die door zijn of haar vader word gehaat..of door iemand anders...wel vaag jah.. [Dit bericht is aangepast door Way Of Life (27-08-2001).] [Dit bericht is aangepast door Way Of Life (27-08-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
mooi gedicht, k kan me er wel in plaatsen.
|
Citaat:
--------------------------------------------- Let niet op hoe ik het opschrijf want er klopt geen ene moer van..oke...vaag.....DAMN |
mooooi!!! Khoop dat het inderdaad niet over jezelf gaat!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |