![]() |
kleine kusje geven?
Hi,
Ik heb nu een vriendin en het is echt lang aan tussen ons en ik neem het ook echt serieus. Ik heb meerdere vriendinnen gehad en met allemaal gezoend maar nooit kleine kusjes op de lippen jeweetwel zo eentje die je geeft bij het groeten of vertrekken. bij mijn vriendin die ik nu heb wil ik dat wel doen maare hoe gaatdat:$:bloos: |
Door er niet bij na te denken maar het gewoon te doen.
|
Het lijkt mij eigenlijk nog makkelijker dan echt zoenen... (met de tong en alles er bij dus). Gewoon doen, zoals Wammus ook al zei.
|
Je kan toch wel zoenen zonder meteen je tong in haar mond te steken? :confused:
|
wat een luxeprobleem
|
Kleine kusjes geven is lief! :) Dat is niet moeilijker dan echt zoenen, je houdt gewoon je lippen op elkaar. Ik geef bij zoenen tussendoor ook wel eens kusjes, dat is juist fijn. Moet je ook eens proberen. ;)
|
kan zien dat je idd legio vriendinnen hebt gehad!
|
Je lippen raken die van haar aan en that's it. Stuk makkelijker dan écht zoenen.
|
Sorry hoor, maar dit is echt de domste vraag ooit. Je weet toch wel hoe je iemand een kusje geeft? :confused:
|
hahahhahahahaha :D:D kusjes geven doe je toch al vanaf je 2e levensjaar ofzo?
|
Heeft jou moeder jou nooit een kusje gegeven voordat je ging slapen jongen :O
|
Ik heb ook zo een beetje hetzelfde meegemaakt: wat ik dan doe is, je praat voor een langere tijd met elkaar, je kietelt haar bijvoorbeeld, daarna nadat ze zegt: ik ga, dan breng je je hoofd dichterbij, dan weet ze echt wel wat je wilt!
Veel succes!! |
kietelen?:confused:
|
Ja: in haar zij porren enzo, gewoon haar op haar gemak stellen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |