![]() |
Hoe oud is jouw brein?
Deze japanse site heeft allemaal spelletjes om je brein te testen, welke leeftijd krijg je bij welk spelletje?
http://flashfabrica.com/f_learning/brain/brain.html Bij deze kreeg ik eerste keer 22 bij 7 van de tien; overige plusminus 10 keren kreeg ik 20, bij eerste helft 7 uit tien en tweede helft 8 uit tien. Mooi. :p Volgens mij struikel ik telkens bij 9 of 8 cijfers. |
Ik begrijp van het eerste gedeelte al werkelijk niks :confused:
|
mijn leeftijd is 120 :D :')
|
Ik durf dat niet te doen :o
|
Wtf, wat hebbie gedaan dan? :d
Ik kan gewoon niet negen cijfers visualiseren. :p Weer 8 uit 10 => 20 jr, trouwens. |
je ziet een paar cijfertjes in beeld, die worden rondjes en dan moet je ze aanklikken. Maar wanneer? En waarom die ene eerst? Ik snap er werkelijk niks van.
|
Ook een deel van de test, of je de bedoeling begrijpt :D
|
Chronologisch. :p Dus laagste cijfer eerst. Het test je geheugen. Apen zijn er veel beter in dan mensen, zag ik eens op NGC.
edit: Uitleg staat erbij hoor, onderaan staan plaatjes en je kan engels als taal kiezen dacht ik, linksboven. |
ik krijg de leeftijd van 32 en toen dacht ik, oke
|
Citaat:
|
Mijn brein is 33.
|
zoiets zit toch ook op de nintendo DS -O-
En toen pakte hij mijn 1 steeds niet want ik doe dat met dat boogje schrijven en toen zei hij dat ik like 43 was :'( |
duisent.
Nee, ik deed het net, maar ik begreep het eerst nog niet helemaal. Anyway, ik had 51, maar die score is niet betrouwbaar, want ik ben onder invloed van alcohol. |
ik had 20
|
22
|
20 met ogen half dicht ;)
|
28.
Stomme vraag misschien, maar.. ouder = beter, of andersom? |
Ik denk juist hoe jonger hoe beter.
|
28.
wtf, ik dacht dat deze op onzin stond. Ik vond al dat er zoveel dk'ers in het topic waren. :o |
32. En zo voel ik me ook, dus prima.
|
29
koffietijd dus |
23, de DS heeft idd ook zoiets. wel leuk (y)
|
38 :(
edit; tweede keer was 't gelukkig 23. Deze is ook leuk, trouwens: http://flashfabrica.com/f_learning/brain3/brain03.html |
Citaat:
|
tussen de 22 en 26
Citaat:
|
O thank god ik ben 20 :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij die kleurentest ben ik in het Nederlands 24 en in het Japans 22 :D
|
Bij test 4 was ik 29! Bij test 2 was ik 45.
|
eerste keer 20, toen 27, toen 20
zijn er meer testen? oja bij die kleuren krijg ik 46, terwijl ik ze allemaal goed had :/ |
20
|
Bij de kleurentest ben ik 34.
|
Citaat:
|
25, het blijft echt kort staan!
|
34 :D ik ben hier zo slecht in :bloos: en bij de kleuren 32 :| :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ooeh, 22 bij die met die kleurtjes.
|
27, bij de cijfertjes, eerste keer. De tweede keer was mijn brein 20 lentes jong.
|
Citaat:
|
23 bij de kleuren ;p
|
Die cijfertjes gaan te snel, daar kom ik niet onder de 33 :o
Bij kleurtjes/rekenen kom ik op 22 en die kleurenpiramide doet niet aan leeftijd, maar die lukte mij in 128 seconden :p |
Citaat:
|
Ik ben 27 :)
|
Sick hoe goed je die getallen kan onthouden terwijl je ze maar zo kort ziet.
|
Haha die cijfertjes gaan nog wel maar die waarbij je moet zeggen welke kleur de letters zijn die kan ik echt niet aan. Volgens mij niet een in een keer goed gedaan :D
|
23 bij de kleuren.
|
25
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43. |