![]() |
Jongens die een oorbel dragen !
Wat vind je ervan ?
Ik zelf vind dat dat eigenlijk niet nodig is.:bloos: |
Bij sommige jongens staat het wel goed hoor, maar lang niet bij iedereen!
|
En ze moeten het niet aan de verkeerde kant dragen! x]
|
Als ze zo graag tentoon willen stellen dat ze uit een sociaal zwakkere laag komen moeten ze dat vooral doen.
|
Het kan best sexy staan, soms. ;)
|
Pauper. Als je Wesley heet is het denk ik wel geoorloofd though.
|
waarom maar één?
|
Ik vind het absoluut noodzakelijk.
|
Citaat:
Ik heb in beide oren gaatjes, dus ik kan kiezen. Links of rechts (of beide) Die gaatjes had ik eens in en opwelling laten zetten, maar meer als één oorringetje heb ik nooit gedragen. |
zolang t niet van die gayass nep diamantjes zijn vind ik t prima
|
haha ja koekjes, van die neppe h&mtjes :p
|
fucking hell ja, wil je cool zijn maar ben je te blut voor t echte werk, ach dan kopen we toch plastic of geslepen glas op de markt :rolleyes:
|
Ik heb een Oorbel, maar het is geen reuzachtig grote diamant gewoon een klein zwart rondje
|
Ik heb er 2 ronde in niet egt groot
|
een tunneltje vind ik wel leuk, maar een oorbel of een diamant vind ik nichterig
|
(n)
Van binnen lach ik die types altijd uit. Tunnels kunnen wel, maar ook niet te groot. |
Citaat:
|
gay.
|
Citaat:
|
Nog altijd beter dan wat voor piercing dan ook in het gezicht.
Zowel bij mannen en vrouwen. |
Citaat:
|
Sieraden zijn cool!
|
Ligt eraan bij wie. En het maakt ook wel verschil of dat 'ie er een mega diamant in heeft zitten, of iets anders. (Die diamanten-shit vind ik zelf niet echt nodig : x)
Een vriend van mij heeft ringen in zijn oor (wel van die kleintjes), maar dat staat hem opzich best leuk! |
Ik zag laatst een kerel die zo'n grote gouden oorbel in had met een zeilboot erin :') Echt te lelijk en te gay.
|
Je moet het wel met smaak doen, uiteraard :P
Sommige mensen dragen het om het dragen, het opvallen zegmaar... Maar moeten ze zelf maar weten or :P Bij sommige mensen staat het juist vet mooi, dusj... Smaken verschillen? |
|
Zonder uitzondering foute boel.
|
een oorbel bij een jonge is HOT. :D mijn vriendje heeft er ook 1. :P :bloos:
|
Snel dumpen dan, want als hij uit de kast komt heb je er ook niets meer aan...
|
Ah nee bah
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou een jongen uit mijn klas (hij is zwart) heeft van die diamantjes in zijn oren.
Persoonlijk staat het hem wel goed vind ik, want hij is een echte hiphopgangsta. Maar ik vind het sowieso beter bij negers. Blanken met oorbel = :( |
Citaat:
Helemaal mee eens! |
Hea, ok diamantjes zijn bij sommige mensen ook nogal triest (omdat ze het dragen om het dragen)
maarre die zwarte tunneltjes en rondjes zijn gewoon een verminking en gaykont boven alles. dan nog liever een fopneger die een beetje onzeker loopt te doen, spijtmij :P |
Ik heb niks met oorbellen en zou er niet dood mee gevonden willen worden. Ik zou vooral bang zijn dat die dingen uitgerukt worden in de pit ofzo. Maar bij anderen kunnen tunnels wel tof staan.
|
Citaat:
|
haha björn, niet zo happen ;)
|
Daar kan ik wel tegen hoor :P
Ik vergelijk mezelf alleen liever niet met een gat in je oor. |
een tunneltje is leuk
verder een grote NEE voor mij. |
Heaumeaux!
|
Hey, ik draag zelf een stretch, een klein zwart dingetje met een klein gaatje.
Wat is er daar nu mis mee? :P |
OFFTOPIC
Citaat:
________ ONTOPIC |
Wel an de goede kant dragen en het mag van mij:D
ik heb er zelf namelijk ook een:P |
^Volgens mij is dat echt dikke onzin. Ben je dan biseksueel als je twee oorbellen -één aan iedere kant- draagt?
|
In de meeste gevallen vind ik het ordinair.
Maar als een jongen gewoon 1 klein oorbelletje heeft vind ik het wel mooi staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb liever geen piercing ofzo vind ik beetje homo al zeg ik et zelf:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |