![]() |
Grafmuziek
Welke muziek zou jij willen horen op je begrafenis?
Ts begint niet. |
ik denk niet zoveel te kunnen horen op mijn begrafenis |
Ik hoop dat ik niet meer kan horen op mijn begrafenis inderdaad...
En om die reden maakt het me ook niets uit, als het aan mij ligt dumpen ze mijn lichaam in de sloot. |
Citaat:
|
Nothing else matters van Metallica. Is een prachtig nummer en goed voor een begrafenis. Niet te luid:P
|
Van die herrie die je gewoon geen muziek meer kunt noemen dát wil ik dus niet horen op mijn begrafenis.. Dat zijn dus rock/metal dingen en dat soort muziek, het meeste is gewoon zooi.
|
Citaat:
Wat een lawaai. Ik kom niet op jouw begrafenis. |
Bassie en Adriaan - Dag vriendjes
Vind ik wel toepasselijk:) |
the Clash - Death or Glory
|
Lou Reed's Metal Machine Music, gewoon om mensen weg te pesten.
|
De laatste trein van Frans Bauer
|
Citaat:
|
Grafmuziek :D lol
Maar ik dacht aan Stairway to heaven, hoe afgezaagd :P Niet op mn eigen begrafenis overigens, dat mogen ze zelf uitzoeken |
Citaat:
Ik ben diep beledigd. Heb je het wel eens gehoord??? |
Nothing Else Matters? Is dat niet dat waardeloze nummer van die ene band die ooit een paar dope albums uitbracht?
|
Citaat:
Maar helaas is de attitude van Metallica nu nogal... stom :rolleyes: |
nothing else matters is niet zo een boeiend nummer hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nothing Else Matters is inderdaad maar een saai werkje.
Zelf zou ik op mijn begrafenis graag Horney '98 van Mousse T en Hot N Juicy hebben. Maar een iets serieuzer antwoord: iets van A Love Supreme van John Coltrane lijkt me wel leuk. Niet dat ik in al die spirituele onzin geloof, maar de muziek heeft wel de juiste sfeer voor een begrafenis. Of anders gewoon Jimi Hendrix- All Along the Watchtower. |
Beetje chopin ofzo weet ik het. Misschien laat ik wel een jukebox neerzetten, kun je zelf kiezen.
|
Citaat:
ik zou denk ik kiezen voor bleu in green van Miles Davis of Looking up van Michel petrucciani |
Wat jullie saai vinden, noem ik geniaal, want juist iets wat niet zo ingewikkeld in elkaar zit, heeft soms de meeste kracht. Mijn mening. Nothing Else Matters is gewoon een goed nummer, niks mis mee. Niet zo zeiken dus, moet het allemaal weer geweldig knap zijn om te spelen? Vind ik bullshit.
|
Boeien of het moeilijk in elkaar zit of niet, ik luister naar ghetto house en hip hop, hoeft niet ingewikkeld in elkaar te zitten voor mij.
Het is gewoon een saai emotieloos kutnummer. |
Citaat:
|
Ik word sowieso niet begraven, maar gecremeerd. En ik heb liever dan dat mijn omgeving een muziekje kiest waar zij zich prettig bij voelen dan dat er één of ander nummer voorbijkomt dat niemand kent en waarbij dan op de gok gezegd wordt "dat vond hij altijd zo mooi" en het dan drie minuten wachten is tot het afgelopen is. Zonder muziek vind ik verder ook best, dat moeten mijn nabestaanden maar beslissen, ik ben er toch niet bij.
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=bBeGmjtumSg
Deze nummer zou ik op men begrafenis willen, maar weet nog niet ceker of ik begraven wil worden xD |
Nickelback. The horror.
|
Ik weet in elk geval wel ceker dat je dood wil.
|
|
Wow dat was me 100ste bericht :D
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |