Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Huilen na het klaarkomen (emoties) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=174894)

DaRealEvE 02-08-2002 11:04

Huilen na het klaarkomen (emoties)

Well, wat me gister toch overkomen is!

M'n vriend en ik hadden seks en op een gegeven moment kwam ik klaar, hij nog niet, en toen kreeg ik gewoon tranen in m'n ogen en barste ik gewoon in huilen uit (dit klinkt wel heel erg, maar begon gewoon te huilen) Dit was echt heel vaag.

M'n vriend en ik hadden elkaar al 5 weken niet gezien vanwege vakantie, zou dat er wat mee te maken hebben? Hij schrok wel! Hij dacht dat er misschien wel het een en ander gebeurt zou zijn op vakantie maar dat is echt niet zo en dat weet hij wel.

Zou het misschien zo'n sterke emotie zijn geweest die ontladen werd door huilen?

Wie heeft dit ook wel eens gehad?

xxxx Eve

mathfreak 02-08-2002 12:00

Citaat:

DaRealEvE schreef:
Well, wat me gister toch overkomen is!

M'n vriend en ik hadden seks en op een gegeven moment kwam ik klaar, hij nog niet, en toen kreeg ik gewoon tranen in m'n ogen en barste ik gewoon in huilen uit (dit klinkt wel heel erg, maar begon gewoon te huilen) Dit was echt heel vaag.

M'n vriend en ik hadden elkaar al 5 weken niet gezien vanwege vakantie, zou dat er wat mee te maken hebben? Hij schrok wel! Hij dacht dat er misschien wel het een en ander gebeurt zou zijn op vakantie maar dat is echt niet zo en dat weet hij wel.

Zou het misschien zo'n sterke emotie zijn geweest die ontladen werd door huilen?

Wie heeft dit ook wel eens gehad?

xxxx Eve

Het is inderdaad mogelijk dat het om het ontladen van emoties ging. Als je sex hebt met iemand van wie je veel houdt kan dat een versterking van de liefde die je voor elkaar voelt teweegbrengen, wat zich kan uiten in huilen als je klaarkomt. Het is dus iets wat wel vaker voorkomt.

Bor 02-08-2002 13:18

ik zou ook schrikken als vriend zijnde..

Maar wel mooi :) pure emotie..

nare man 02-08-2002 14:17

Citaat:

Bor schreef:
als vriend zijnde..
Door deze ene zinsnede weet ik al meteen dat ik verder geen acht op je posts hoef te slaan.

~Sjeherazade~ 02-08-2002 14:19

Mijn vriend heeft het ook eens gehad...begon opeens zachtjes te huilen als hij klaargekomen was :eek:. Mja en dan moet ik natuurlijk ook huilen van ontroering :o grrrr hoe kun je nu niet smelten op zo'n moment...

skyscraper 02-08-2002 15:06

wow, had ik nog nooit van gehoord....

LM 02-08-2002 21:19

Dat is afgebeerd (n) Zoiets had mijn ex ook ofzow denk ik dan :p

punkyfish 02-08-2002 21:40

*herkent* :/

Dark Enchantress 02-08-2002 21:43

Ik ken wel t gevoel dat ik zou kunnen gaan huilen, maar ik heb nog nooit echt gehuild daarna.
Weles de slappe lach gekregen omdat ik ook waarschijnlijk mn emoties niet kwijt kon ofzo (?)
Dus toen begon ik maar te lachen..

punkyfish 02-08-2002 22:00

Citaat:

Dark Enchantress schreef:
Ik ken wel t gevoel dat ik zou kunnen gaan huilen, maar ik heb nog nooit echt gehuild daarna.
Weles de slappe lach gekregen omdat ik ook waarschijnlijk mn emoties niet kwijt kon ofzo (?)
Dus toen begon ik maar te lachen..

Ik had een keer dat ik eerst de slappe lach kreeg en daarna begon te huilen :eek:, mijn vriend snapte er niks van :)... Mja.

DigitalStorm 02-08-2002 22:09

kheb et wel TIJDENS de sex meegemaakt

spacegirl 02-08-2002 22:38

ik heb t ook een paar keer gehad hoor.

Mijn vriendje wist eerst ook niet wat er aan dehand was,meteen bang maar nu als ik t heb gaat ie me knuffelen enz. en weet ie wat er aan de hand is

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.