![]() |
Huilen na het klaarkomen (emoties)
Well, wat me gister toch overkomen is!
M'n vriend en ik hadden seks en op een gegeven moment kwam ik klaar, hij nog niet, en toen kreeg ik gewoon tranen in m'n ogen en barste ik gewoon in huilen uit (dit klinkt wel heel erg, maar begon gewoon te huilen) Dit was echt heel vaag. M'n vriend en ik hadden elkaar al 5 weken niet gezien vanwege vakantie, zou dat er wat mee te maken hebben? Hij schrok wel! Hij dacht dat er misschien wel het een en ander gebeurt zou zijn op vakantie maar dat is echt niet zo en dat weet hij wel. Zou het misschien zo'n sterke emotie zijn geweest die ontladen werd door huilen? Wie heeft dit ook wel eens gehad? xxxx Eve |
Citaat:
|
ik zou ook schrikken als vriend zijnde..
Maar wel mooi :) pure emotie.. |
Citaat:
|
Mijn vriend heeft het ook eens gehad...begon opeens zachtjes te huilen als hij klaargekomen was :eek:. Mja en dan moet ik natuurlijk ook huilen van ontroering :o grrrr hoe kun je nu niet smelten op zo'n moment...
|
wow, had ik nog nooit van gehoord....
|
Dat is afgebeerd (n) Zoiets had mijn ex ook ofzow denk ik dan :p
|
*herkent* :/
|
Ik ken wel t gevoel dat ik zou kunnen gaan huilen, maar ik heb nog nooit echt gehuild daarna.
Weles de slappe lach gekregen omdat ik ook waarschijnlijk mn emoties niet kwijt kon ofzo (?) Dus toen begon ik maar te lachen.. |
Citaat:
|
kheb et wel TIJDENS de sex meegemaakt
|
ik heb t ook een paar keer gehad hoor.
Mijn vriendje wist eerst ook niet wat er aan dehand was,meteen bang maar nu als ik t heb gaat ie me knuffelen enz. en weet ie wat er aan de hand is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |