Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Vraag aan alle jongens hier: (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1749029)

Lies.je 07-04-2009 17:35

Vraag aan alle jongens hier:

Hoe gedraag je je bij een meisje die je leuk vind?
(en waar je nog niks mee hebt, maar wel gewoon een soort van vriend is)

gewoon interesse :)

Citaat:

Lies.je schreef: (Bericht 29163203)
hoe kan je weten of iemand je leuk vindt??

natuurlijk krijg ik verschillende antwoorden maar dat is juist goed

Katje 07-04-2009 18:32

gewoon meselluf zijn

Mushu 07-04-2009 18:47

Citaat:

Katje schreef: (Bericht 29099921)
gewoon meselluf zijn

Qimm 07-04-2009 19:30

Citaat:

Katje schreef: (Bericht 29099921)
gwoon meselluf zyn

anoniem93 07-04-2009 19:53

Tjah dat antwoord klopt wel maar wat is dat dan? jezelf zijn?

Ik zal zeggen wat het voor mij is:
I
Ik probeer bij haar op te vallen (nee niet echt 'op'vallen, dat ik me echt raar gedraag). Ik probeer dus tegen haar te praten, haar anders te behandelen dan anderen, waardoor ze hopelijk beseft dat ik haar anders vind (liever, mooier, 'beter') dan wie ook. Ik probeer me ook echt volwassen te gedragen (ben ik niet altijd ghehe) en mensen (vooral jongens) die kinderachtig of raar gedrag hebben, dat duidelijk te maken waardoor zij doorkrijgt dat ik normaal, aardig en volwassen (in gedrag) ben. Dus met andere woorden: dat ik klaar ben voor haar. Ook probeer ik zoveel mogleijk met haar te lachen en te praten (praten durf ik nog niet zo goed face to face zeg maar, dus via msn vooral ;) ) Ik probeer er iig voor te zorgen dat ze me ziet staan, dat ik niet de minste ben (ik ben de laatste tijd hééél erg positief veranderd), dat ik gewoon bij haar pas.

Alleen wil het tot nu toe nog niet echt lukken... ;(

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Qimm 07-04-2009 20:01

als zij jou als jou niet leuk vind kun je er niets aan doen.

Maar probeer eens echt wat tijd toor te brengen, ga samen een ijsje eten in de stad, het mooie weer komt er weer aan. Als het leuk is kun je eens voorstellen om een filmpje te pakken. Je weet pas of je klikt als je ook daadwerkelijk meer doet dan msnen

WolterB 08-04-2009 07:16

Jezelf zijn idd.

x-spekkie-x 08-04-2009 11:54

Volgens mij vraagt ze zich gewoon af of een van haar vrienden verliefd op haar is? En de vraag is dus hoe vrienden zich gedragen ten opzichte van het meisje die ze leuk vinden. Dan kun je wel zeggen 'jezelf zijn', maar als ik iemand echt leuk vind, dan word ik toch wel wat zenuwachtiger in mijn gedrag naar hem toe. Dat kan betekenen dat ik of wat drukker wordt, of juist minder ga zeggen, of er stomme dingen uitflap ;)

I C U 08-04-2009 13:05

Ik ga bijvoorbeeld meer lichaamscontact zoeken (knuffel, tegen hem aan hangen, korte aanrakingen) en zal zijn aanwezigheid meer opzoeken. Voor vrienden van mij gold ongeveer hetzelfde (bij andere meiden of bij mij, whatever). Puppy ogen, veel voor diegene doen, veel voor haar overhebben, lichaamstaal etc.

BlackTiger 08-04-2009 13:39

Mezelf zijn, zenuwwachtig zijn en extra lief voor haar doen ;)

Wammus 08-04-2009 16:28

Ik zou proberen op positieve manier aandacht van haar te krijgen en te laten zien wat voor leuk persoon ik ben. Als ze mij dan ook leuk vindt komt de rest als het goed is vanzelf en zo niet dan heeft ze pech. ;)

bramxp 08-04-2009 21:15

ik zelf verlegen :bloos: , ik zeg dan niet veel heeft niet het gewenste effect :n
maar kan er niks aan doen

Kleintje! 09-04-2009 10:01

ik ben best brutaal alleen word ik een beetje onhandig :( maarja dat pakt meestal wel goed uit want dan vinden ze me grappig :D en dan kan ik rustig vragen of ze mee gaan naar de bios ofzo

Whoop1991 09-04-2009 13:26

Of... Die chicks waren allemaal sletten... :P

Je moet gewoon aardig tegen meiden doen en gewoon goed luisteren naar die meiden... Daar bereik je denk ik veel meer mee dan door een beetje op zitten te scheppen over hoe goed jij bent en hoe veel je er al gehad hebt.

kopmuntkip 09-04-2009 14:21

hahaha dat laatste zal ik zeker niet doen!

Armoed 10-04-2009 12:52

Veel lichaamscontact zoeken, plagen etc.

Kazet Nagorra 13-04-2009 16:28

Ik heb geen "gewone" vrouwelijke vrienden, nooit gehad ook. Of ik bats ermee, of niks. (Y)

kous 13-04-2009 23:59

Ik zeg het haar, en verander niet van gewoontes, als ik wil gaan zwemmen en ze vraagt om op dat zelfde moment wanneer ik zou gaan zwemmen naar de cinema gaan, dan ga ik zwemmen. Ik ga voor.
De meeste mannen worden zot en doen alles wat ze wilt. djeez hoe erg :p

Nice 19-04-2009 09:14

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 29100400)
als zij jou als jou niet leuk vind kun je er niets aan doen.

Maar probeer eens echt wat tijd toor te brengen, ga samen een ijsje eten in de stad, het mooie weer komt er weer aan. Als het leuk is kun je eens voorstellen om een filmpje te pakken. Je weet pas of je klikt als je ook daadwerkelijk meer doet dan msnen

Ik blijf mezelf, ik praat face to face met haar, en ze heeft al gezegd dat zemeleuk vind en ik haar. Ik wil een relatie met haar, maar ze doet anders nu, Mijn vraag is± als je van iemand houd zou jij dan met een andere jongen gaan chillen? Het eerste wat ik met haar heb gedaan is, een ijsje halen in de stad: dus dat is een echte aanrader!! en daarvandaan moet e het uitbouwen, naar parken enzo, rustig beginnen met proberen je arm om haar te leggen, etc etc op een gegeven moment mag je zelfs haar hand vast houden!! Veel succes ermee!

Qimm 19-04-2009 11:28

Citaat:

Nice schreef: (Bericht 29141430)
Mijn vraag is± als je van iemand houd zou jij dan met een andere jongen gaan chillen?

beetje afhankelijk van je definitie van chillen, maar, ja, Ik 'chill' best vaak met andere jongens

Iduna 19-04-2009 11:55

Ik ben dan wel geen man, maar over het algemeen geldt: als hij je leuk vindt, doet hij moeite voor je en toont hij interesse.

Lies.je 24-04-2009 21:26

Citaat:

cenerentola schreef: (Bericht 29141533)
ben je lesbisch?

nee, ik wil juist weten hoe je kan zien of een jongen je leuk vindt

RHCP_NAC 25-04-2009 09:48

Iemand anders zijn

m!ke 25-04-2009 10:28

Op subtiele wijze lichaamscontact maken en kijken of je iets terug krijgt ;)

evil inside 28-04-2009 13:42

aardig doen, beetje flirten*O*. dat flirten is laatste tijd minder geworden, omdat de halfe school denkt dat ik op 6 meisjes ben?-O-

Lies.je 29-04-2009 11:41

Even, ik ben een meisje, en wil weten hoe jongens zoch tegenover meisjes gedragen, omdat ik wil weten hoe ik kan zien of de jongen die ik leuk vind mij leuk vind

Kunst 29-04-2009 11:48

*Jongensantwoord, ik heb het hem echt gevraagd*

Ik probeer extra goed mijn best te doen om eigenschappen waarvan ik denk dat zij ze leuk vindt, te laten merken maar ben ook wat onhandiger door de zenuwen?!

neerbo toille 10-05-2009 00:16

Citaat:

Lies.je schreef: (Bericht 29099635)
Hoe gedraag je je bij een meisje die je leuk vind?
(en waar je nog niks mee hebt, maar wel gewoon een soort van vriend is)

gewoon interesse :)

meestal meer verlegen dan normaal, en voorzichtiger(geen fouten maken;P)
proberen te flirten maar op de safe-way..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.