![]() |
Welke game-media volg je?
Op welke sites ben je vaak te vinden als je zoekt naar (p)reviews, artikelen of footage? Welke bladen lees je om de scoops te scoren?
|
Ik lees veel op websites als IGN en Kotaku omdat ze op een leuke, kritische manier schrijven en er elke dag wel weer wat nieuws is te vinden.
Voor videofootage kijk ik meestal op Gametrailers.com of als ik in een jolige bui ben naar Gamekings. |
Kotaku voor het dagelijkse nieuws, omdat vrijwel alles daarop terecht komt. Als ik informatie over een spel zoek Metacritic. Vroeger Gamespot en IGN, maar vooral die eerste is niet echt te vertrouwen sinds ze 'toevallig' een redacteur ontslaan die 'toevallig' een negatieve review schreef over een spel dat 'toevallig' voor een hoop geld advertenties op die site had gekocht. Toevallig.
|
Gamefaqs als ik echt vast zit
Metacritic Kotaku en ik moet men PU abbo es opzeggen :D |
Citaat:
|
CVG
NeoGaf Game Rankings Xlife/Wii-DS IGN GameFAQs etc. |
gamer.nl
|
gamespot een beetje, en zero punctuation, alhoewel die voornamelijk voor de lol is.
|
Af en toe een beetje op gamespot rond te neuzen, maar ik heb echt de indruk dat die vroeger beter was. Verder tweakers.
|
Citaat:
|
Wellicht, maar hij heeft meestal wel een punt.
|
Ja, eigenlijk is Zero Punctuation de meest betrouwbare reviewer die ik ken. :)
|
en de meest vermakelijke ;)
|
Vroeger de Power Unlimited, nu laat ik me gewoon adviseren als ik er eens behoefte aan heb.
|
google.nl
|
ik kijk meestal op powerweb of in de pu zelf, en voordat ik een game koop vergelijk ik even de prijzen op www.budgetgaming.nl, scheelt weer wat centjes :P
|
eurogamer en 1up vooral.
|
1up heeft meestal wel leuke features (Y). Gametrailes voor de HD trailers, en verder IGN.com.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |