![]() |
Winkel in school
Als je een nieuwe winkel mocht kiezen die in school geplaats zou worden..
Het mag niet met mode te maken hebben en ook niet met eten.. Wat zou je dan graag willen.. Laat je fantasie de vrije loop :).. |
Wat voor winkel zou je zelf graag willen zien? :)
|
een boekenwinkel natuurlijk.
|
Muziekwinkel, instrumenten en ook heel veel cd's. (y)
|
Doe mij maar een kantine. Lijkt me een sterke verbetering van onze school.
|
Hoe kan een school nou geen kantine hebben?
|
Nou, heel simpel. Er gewoon geen hebben. -O- En zo raar is dat hier niet, want op mijn vorige school hadden ze die ook niet. Alleen heel af en toe broodjes knakworst verkoop voor een of ander goed doel. Verder niet. :D
|
op onze school zat best wel een grote kantine (hiermee doel ik dus op het etensverkoop gedoe) -o- altijd stervensdruk in de pauzes. en ze verkochten allemaal ongezonde bak en frituurshit enzo tegen best wel hoge prijzen, zoals hamburgers, pizzabroodjes, kaassoufles, kroketten, frikandellen, saucijzenbroodjes, tosti's etc. bijna alles, op patat na. en ze hadden ook nog dingen als muffins en donuts. en dan hadden ze hier en daar ook nog wel een broodje gezond.
best wel ziek. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
oew, een boekenwinkel, the sequel:
een winkel met alle schoolboeken sowieso, maar ook foute puzzelboekjes voor tijdens saaie lessen. en een paar hippe leesboeken die je ook voor je lijst mag lezen, dus niet alleen maar Max Havelaar en zo, maar ook Joe Speedboot en dergelijke. |
muziekwinkel idd
Met een vleugel die je kan huren voor een uur :cool: en mijn school had ook geen kantine. |
Muziekwinkel, natuurlijk. En een boekenwinkel ook idd. En een winkel met schoolartikelen. ;)
|
Citaat:
OT: Citaat:
|
Een tweedehands fietsenwinkel.
|
Muziekwinkel idd, en boeken (y) En een tweedehands platenzaak zou ook leuk zijn!
|
Citaat:
|
Een winkel met teken- en schildermaterialen ed, maar gelukkig hebben we die. En ook een grote kantine met redelijk veel gezond (en lekker) spul. (y)
|
Een koffieshop.
|
We hebben een boekwinkel met studieboeken en das wel oke, nu nog leesboeken en tijdschriften erbij en wat cd's idd.
|
Boekenwinkel vind ik een goed idee, misschien uitbreiden naar een 'schoolartikelen' winkel, met schriften, mappen, pennen, maar dus ook leesboeken voor je lijst en schoolboeken. Klinkt handig!
|
Een moderne kiosk, met boeken, tijdschriften, rekenmachientjes (ook voor verhuur), pennen, cd's, usb-sticks e.d. :)
Edit: wat Andijvie zegt dus. :o |
Ik word er hebberig van, ik wil dat met terugwerkende kracht op mijn middelbare school!
|
Doe mij maar een Gamma in de aula. (Y)
|
Ik ga maar heel even politiek correct zeggen dat ik het niet wenselijk vind dat er commerciële activiteiten ontplooid worden in een school. ;) Maar het boekenwinkel/schoolartikelenwinkeltje lijkt me erg handig. (y)
|
De kantine op mijn school is ook gewoon van een commercieel bedrijf hoor. :P
|
Op mijn middelbare school werd (kan nu ook anders zijn hoor) was de winkel in de kantines van de school zelf. Kijk, an sich boeit het me ook niet zo veel hoor, maar het ik vind een school geen geschikte plek voor bedrijven om geld te kunnen verdienen aan scholieren. Dat is niet het doel van een school. Daarbij vind ik sowieso dat een school ook wel wat invloed mag hebben op de prijzen en het aanbod, en dat gaat denk ik het makkelijkste als ze het zelf runnen.
|
Klopt, daar heeft mijn school nu problemen mee. sinds twee jaar doet een extern cateringbedrijf de kantine, wat, ter illustratie, er voor heeft gezorgd dat de worstenbroodjes 5cm korter zijn en dertig cent duurder. Voor een fatsoenlijk broodje gezond betaal ik twee euro, een blikje pepsi kost 80 cent.
|
Stel je dan niet aan en neem gewoon brood mee. En laat die broodjes en blikjes voor als je het bent vergeten of superhonger hebt.
|
Ja maar waarom opeens zo duur. -o-
En ik neem altijd brood mee hoor. |
sexshop
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |