![]() |
help wat moet ik doen
hey ben een jongen van 23 en heb meisje leren kennen wat een stuk jonger is
heb ik leren kennen op de kermis en sinds die afgelopen is vorige week donderdag heb ik haar niet meer gezien ,ze kon niet of ze wou geen tijd vrijmaken en ik vind haar erg leuk ,en zij mij ook zegt ze en ze heeft ook gevoelens voor mij maar aan de telefoon is ze erg kortaf en ze zei ook k stuur je smsje ,maar heb niks meer gezien sinds gistermiddag toen ik haar belde ze stuurde me voor laast berichtje maandag wel van ik hou van je en mis je ,maar sinsdien niks meer gekregen ,en toen ik haar gister naar de reden vroeg zei ze ik lag de hele dag te slapen .ik moet vaak aan haar denken .en wil voor haar blijven vechten maar hoelang nog ?? wat kan ik doen:| |
Offtopic: Gebruik interpunctie, alsjeblieft:(
Alsz e kortaf doet en zelf geen initiatief neemt kan het een paar dingen betekenen. Ze vond het leuk voor toen en is toch niet heel erg geïnteresseerd, maar wil je niet kwetsen. Misschien heeft ze écht geen tijd om met je af te spreken, misschien is ze niet zo smserig. Vraag het haar, dan weet je het zeker. |
Ik denk dat ze gewoon niet meer zo geinteresseerd is. Misschien moet je het een tijdje laten rusten om te kijken of ze uit zichzelf ook contact opneemt met jou. Als ze dat niet doet, weet je genoeg.
|
ik wil het ook laten rusten maar heb daar geen geduld voor en als ze niks laat horen tja, what can i do .ben er best onzeker over
|
Citaat:
Als je toch blijft bellen en smsen, dan komt dat opdringerig over. Dan knapt ze misschien op je af en dan bereik je het tegenovergestelde van wat je wilt. Als ze je echt leuk vindt, dan belt ze zelf wel terug. Succes(y) |
Citaat:
want ze heeft laten weten dat ze me te oud vindt en de ouders niet mee instemmen terwijl de nichtje zegt dat die ouders niet veel uitmaakt als ze een vriend heeft en mij wil ze niet meer spreken ze ontwijkt mij oowk |
Citaat:
|
mwah, zo weinig moeite doet.. ik gok zomaar dat ze een jaar of 15 is!?
|
Citaat:
|
Ik zou het laten rusten. Als ze werkelijk zo jong is dat haar ouders daar wat over te zeggen hebben zou ik er geen tijd meer in stoppen omdat dat alleen maar gezeik op levert.
|
Citaat:
|
Uit nieuwsgierigheid wil ik de leeftijd wel eens weten.
En julie doen net alsof het zo raar is dat een 23 jarige jongen met een 15 jarig meisje zou willen, alsof dat tegenwoordig zo weinig voor komt -_-; Maar goed, wacht nog een aantal dagen en dan stuur je gewoon eens een "Hey, als goed met je?" smsje. |
Citaat:
en idd, ik was gaan rennen als een gek |
zij stuurde dat he ;)
|
Oh ik zie het, dat krijg je met zulk taalgebruik :(
|
Citaat:
stuurt ze me smsje hee ik kan niet mee want k moet oppasse xxhoufan je |
Citaat:
|
Citaat:
|
neem dat 'houfan je' vooral niet te serieus ehh
|
ja of het is gewoon een smoes of niet te willen afspreken om er onderuit te komen
|
gast wat probeer je te zeggen
|
Citaat:
|
als ze zo afwijkend reageert en net zoals jullie al zeggen met haar ouders kan ik beter verder zoeken anders hou ik me eigen mss aleen voor de gek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze vindt je niet leuk.
|
Wow knap zeg, iedereen gokte hier direct tot ze 15 is.
Maar Mark, ga er niet vanuit dat hier wat serieus uit zal komen, ik zeg niet dat je het moet uitsluiten, maar ze komt me over als een meisje dat, geen idee heeft wat ze moet doen met jou, of niet weet hoe ze van je af moet komen. |
Citaat:
Maar goed, je hebt sowieso geen kans, want je hebt al meerdere keren in dit topic gezegd dat ze geen interesse in je heeft. |
Ze neemt ook geen moeite om contact te leggen ìk kan nog keer vragen voor bios hou jullie op de hoogte
|
hou nu gewoon de eer aan jezelf, tis wel duidelijk. Blijven aandringen of smeken helpt echt niet hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het gevoel bij mijn eigen vrienden/kennissen kring dat mannen het veel erger vinden om vrijgezel te zijn. Daarnaast ken ik veel meer mannen die vrijgezel zijn dan vrouwen..dat is wellicht wel toeval. ik vind 23 > 15 ook bizar, maar ik zie het echt meer. Voor de categorie mannen/jongens die zulk soort relaties aan gaan of willen telt het 'volwassen' zijn een stuk minder. |
Citaat:
|
Ik heb een relatie met mijn vriend gekregen toen ik 16 was en hij 24. Dit najaar gaan wij trouwen, nooit problemen met het leeftijdsverschil gehad. Moet zeggen dat het dus prima kan.
|
ben jij echt 23??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |