![]() |
Why hello thar, mr. Saai. What's that in your hand? Oh neau, not a knife! Aaaah! #575
Oh yes, a knife.
|
In een video-response op Jesusophile staat een grappige reactie:
"I hope so.... Personally, I would love to date "Jesusophile"..... wonder if he is really into guys? Anyway, keep up the great work.....you have enough creative juice to hear from him again and make us all laugh....... " :D |
Hehe.
|
Comazuipende Duitse kinderen naar ziekenhuis Uitgegeven: 10 april 2009 07:35
Laatst gewijzigd: 10 april 2009 07:35 PADERBORN - Drie kinderen in het West-Duitse Paderborn hebben zich zo laveloos gedronken dat ze naar een ziekenhuis moesten worden gebracht. De jongens van 11 en 12 jaar en een 13-jarig meisje deden zich tegoed aan een fles wodka, meldden Duitse media. De gewaarschuwde politie ontdekte op een speelterrein de oudere jongen, die in een zandbak lag. Enkele meters naast de bak lag het meisje. Beide kinderen hadden meerdere keren moeten overgeven. Zij konden nauwelijks een zinnig woord uitbrengen. De 11-jarige jongen was thuis naar bed gegaan. De vader liet een ambulance komen. :|:| |
tsja...:p
|
Vergis ik me nu of is het hier echt abnormaal rustig voor het tijdstip?:p
|
Ik denk dat je je vergist.
|
Mja, Lisa is er niet, dat scheelt al duisent posts. :(
|
Fiese spammert dat ze is.
|
Heb ik even lekker uitgeslapen (y)
|
Heeft Carl Zeiss een beetje goede lenzen?
|
En heb ik even lekker een 7 voor fiscale aspecten van registergoederen :| OMGWTFBBQ *O* *O* *O*
|
hihihi, ik volg een seminar over het behouden van diversiteit en al die mensen zijn van die boomknuffelaars en we moeten betogen schrijven en nu heb ik er ééntje geschreven over dat klimaatsverandering heel goed is voor biodiversiteit en zo. ik zit echt heel hard om mezelf te gniffelen.
|
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geregistreerd 05-03-2001 Totaal aantal berichten 34.271 |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ik own jullie toch allemaal moewhahahahahahah
|
Nowai je verliest juist want in volgorde van posts per tijdseenheid is het
dp lisa anneke :D |
:bloos:
|
Citaat:
|
Het is vooral de schuld van de retro sterretje love topics. :o
|
i knewwww, maar ik heb like, tot 3 jaar geleden geen internet thuis gehad. en zo in 2001/2002 had ik wel internet thuis, maar zo'n inbelverbinding. pas vlak voordat ik t huis uit ging gingen mn ouders over op adsl dacht ik
|
jij bent alles wat ik wil in een man, en er iets vast iets dat jij heel goed kan
je bent zo sterk en kwetsbaar tegelijk, dus maak ik werk van jou want ik wil jou helemaaal ♪ |
# Totaal aantal berichten: 68.611
# Berichten per dag: 38.31 Hmm. |
Jullie zijn allebei erger dan ik, aangezien jullie niet of nauwelijks op Onzin posten. :o
|
Smoesjes.
|
Alsof onzin slechter voor je postaantal is dan wsz-reeks.
En daar ben jij dan weer maaaaaanden niet ingeweest. |
Tijd voor wat voileipät.
|
onzin stinkt :o
|
Ik ga voor HEEL INTENS voor meer dan 100 procent ♪
|
Citaat:
(c) stefenootje :D |
Citaat:
|
En kahvi.
|
Citaat:
Ik heb dus weer meer posts daardoor. |
Citaat:
|
2x 50 tot 100 sukkel, 100 tot 200 per avond.
|
Citaat:
|
Bovendien gaat dit recht tegen je eerste opmerking in.
|
:D Nee hoor want uiteindelijk ben ik minder erg dan jij.
Of jij bent de opperfiese spammert. |
Citaat:
ik vind mezelf nog veel grappiger. stomme biologen. nu heb ik ook alvast het betoog voor volgende week geschreven, over dat invasieve soorten heel goed kunnen zijn voor de biodiversiteit. ha! dat zal ze leren! |
Maarmaarmaar... Hoe wil je daar een betoog over schrijven? Je kunt twee kanten toch gewoon uitleggen in vijf regels?
|
ja, we moeten betogen schrijven van een half A4tje ofzo, en dat sturen naar degene die het praatje gaat houden en dan kan die zich voorbereiden op de grond in geschopt worden. echt debiel. wat is er dan nog spontaan aan je discussie?
|
-O-
|
dus schrijf ik elke keer maar debiele betogen, je moet toch wat?
|
Precies :) En dan genieten van het weer. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |