![]() |
met....of zonder make-up ?
spreekt voor zich.. met/zonder make up ?
|
met maar niet te veel
|
Er is niets mis met een beetje make-up maar je kan het overdrijven. Meiden die hun hele kop ondersmeren met van dat vage glim spul en zichzelf ook volsmeren met mascara, lippenstift en weet ik het wat vind ik echt lelijk. (N)
|
Vaak hebben meisjes makeup nodig, maar kilo's concealer/foundation/bronzer/etc. zijn nou ook niet per se nodig.
|
Citaat:
Jouw doelgroep zijn toch niet pubers die de hele dag met spiegel en make up rondlopen? :D |
^ Nodig in die zin dat het erg zonde is om niet op te doen. Veel blonde meisjes zien er bijvoorbeeld echt goed uit als ze hun ogen accentueren (anderen zijn onredbaar).
|
Dat hangt natuurlijk van de bitch in kwestie af. Maar hoe minder make up de bitch nodig heeft hoe knapper ze is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Teveel is nooit mooi natuurlijk. Maar ik kan zowel meiden met als zonder make-up waarderen :)
|
Make-up kan op zijn tijd wel leuke effecten geven, maar ik vind dat het wel als uitzondering gebruikt moet worden en dan vooral met mate. Ik heb het liefst naturel.
|
mooie meisjes zonder, lelijke meisjes zie ik het liefst helemaal niet
|
Liefst zonder, maar 'n beetje aan de ogen kan niet veel kwaad... Natuurlijk niet overdrijven!
|
Citaat:
|
Met. Vaak kan het een meisje echt een stuk mooier maken, zoals al aangegeven was: blonde meisjes met geaccentueerde ogen zien er echt goed uit dan! Maar overdrijf het aub niet.
|
Mijn lief ziet me liever zonder make-up (=in mijn geval alleen mascara).
Ik vind het zelf wel mooi, maar draag 't bijna nooit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |