![]() |
Appreciatietopic/waardeertopic.
Vandaag :bloos:
|
Morgen/straks :y
|
Speciaal omdat ik hem gemist had? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
liefde voor dit nummer <3333333
|
Lieve familie en prima weer. :)
|
Citaat:
En ik kan mijn vriendje ook wel waarderen, en mijn geweldige abiliteit om spannende avonturen te beleven in mijn dromen. Vannacht nog had ik met een drankspelletje een auto gewonnen en toen moest ik dus stomdronken iedereen naar huis rijden met mijn nieuwe auto (y) |
Muziek, bier, lekker eten, allemaal tegelijk nu!
|
De chocolade paashaas die ik van mijn moeder gekregen heb. :bloos:
|
7.8 voor mijn examentoets Grieks! :cool:
|
Theorie examen gehaald, geheel onverwacht, wieh :cool:
|
Mijn nieuwe pak en aanverwante zakelijke kledij. Het staat me VET goed :cool:
|
Dat ik mijn spikeband weer gevonden heb :)
|
Het weer het weer het weer!!
|
(niet te hard) *aflkopt*
|
Ik kan ook wel waarderen dat ik een lp-box heb gekregen van mijn mamma :)
|
Ik werd vandaag getrakteerd op een ijsje :cool:
Er zat een gozer in de tram die blijkbaar net een pak waterijsjes had gekocht en op weg naar huis was. Ergens halverwege de rit stapten er drie gasten in die hij blijkbaar kent. Ze vroegen of hij zin had om nog even langs huppelup te gaan en dat had hij. Maar ja, die ijsjes he? Dus toen heeft hij ze maar uitgedeeld aan de mensen die het dichtst bij hem in de buurt zaten. En daar hoorde ik ook bij. Wat is zit het leven toch vol verrassingen!!!1!!1!2!! |
Fussbal. :Y
|
Dat mijn internet door even door te bikkelen mij een album van Elle Milano heeft weten te bezorgen en ook Bombay Bicycle Club.
/indiemode. |
Mijn school gaat weer een beetje goed!
10 voor Engels mondeling 9.5 voor Nederlands mondeling 7.6 voor Frans mondeling 9 voor procesverslag Beeldhouwen Nou kan ik er weer even tegen :y |
Morgen geef ik mezelf een dagje vrij en dinsdag hoef ik ook niet naar school, want dan zijn er tussenbeoordelingen en de enige les die ik zou hebben valt uit. (y)
|
Weekend!!! En straks allerlei vriendjes en vriendinnetjes die ik een poos niet gezien heb. :cool:
|
Het weeeeeer. :cool:
|
Morgen biatlon, en zondag :bloos:.
|
Vanavond en zondag.
|
Ik dacht dat het mooie weer alweer op was, maar nee! Ik heb de hele middag in'een hemdje en korte broek in de tuin gezeten, en ik ben zelfs een beetje verbrand *O* en nu heb ik een stuk heul lekkere chocoladetaart <33
|
Ik bedacht me net samen met mijn vriend dat de mogelijkheden om een auto te kopen met rasse schreden naderbij komen (leuk, zo'n uitdrukking). En dat zie ik stiekem wel zitten, en ik zie er ook nog één op marktplaats die me bevalt. :o
|
Vriendinnen die precies op het goeie moment bellen om iets te gaan doen. (y)
En m'n toekomstige studieadviseur! (y) :cool: Ik kan niet uitdrukken hoe blij ik met haar ben op dit moment. |
Dit weeer! :bloos:
|
Vanmiddag.. :bloos:
|
Harde werkers mochten eerder naar huis. Dus nu ben ik thuis. ^^
|
|
Dat rijles gister eindelijk weer een keer echt goed ging. :cool: Ik kom er ooit nog wel eens!
|
Telefoongesprekken van ruim twee uur. :o:bloos:
|
Citaat:
|
Mijn nieuwe kleertjes, het weer, mijn humeur, de wereld, ijs, film, alleen thuis zijn, lezen, een goed boek, vrienden, bijna vakantie en leuke vooruitzichten. (Y):bloos:
|
Koninginnenacht! Want dat gaat heel leuk worden! (y)
|
BIJNA vakantie! *o*
|
Citaat:
OT: Smoorverliefd, en een laatstejaars autonoom was zo van mijn werk onder de indruk dat hij zou willen dat ik meewerkte aan zijn project. Ha, misschien dat het dan eindelijk van exposeren gaat komen. :cool: |
mijn relatie kan ik waarderen! OMG falling in luv again
|
Ik kreeg een mail van m'n taal-docent over m'n presentatie en dit stond erin:
Anouk, firstly, I think your pronunciation is among the most excellent in your year and perhaps among all BA-students. Every year there seem to be maybe 2 or 3 students who've got English pronunciation down in all aspects, and I think you're one of them (I have another one in my first year and two in my second year who sound, genuinely, like natives). Simply excellent! Ieeeh, I'm so chuffed. :D |
*box* Mijn leraar gym vond me een natural, nadat ik een lesje moest geven aan mijn klas in het Engels. :cool:
Oh oh, die leraar geschiedenis van mij. Mailtje over zijn aanbevelingsbrief die hij had ondertekend die ik op moest halen: "The goodies are to be gotten in 190.A. Zet is zee affice of zee teamleaders for zee underconstruction. Mrs Slot is in the know. Good Luck an this message might selfdistruct after reading. Then again it may not. Greetings, JHL" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kreeg gisteren een uitnodiging voor een borrel bij mijn scriptiebegeleider, en hij vond het leuk om te zeggen dat de studenten maar uitgenodigd werden omdat de leerstoelgroep nogal saai was, en dat ze zich alleen maar bij hem thuis hadden uitgenodigd (ironisch uiteraard). Hij was alleen vergeten dat mijn tweede begeleider, die ook in die groep zit, ook in de mailinglijst stond. :D |
Citaat:
Tracy Chapman en de zon en mijn vrienden en Solomon Burke. |
Ik had een 8 voor mijn boekpresentatie :cool: Of een 10, dat was niet zo duidelijk.
En vakantie! *o* |
Strakjes eerste motorrijles. *O*
|
Ah, gaaf Nona! :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |