![]() |
Hoe vieren jullie Pasen?
Wij hadden een paasontbijt met warme broodjes enzo. En er staan eitjes op tafel. w00t!
|
^ Dat, en natuurlijk paaseitjes zoeken!
|
niet.
|
Niet.
|
Over een uurtje komen m'n ouders en zusje hierheen met bergen met vlees en gaan we eten. (Y).
|
Citaat:
|
Niet.
|
We gaan straks met het hele gezin dineren :)
En mijn moeder was vergeten chocolade eitjes te kopen maarja, we hebben wel 45 gewone gekookte eieren die ik niet lust :( |
Een chocolaatje en verder niks.
|
Er was ook al een mooi pasentopic van mij. Maar we laten deze gewoon lekker open.
Ontopic: Uitslapen, lekker eten, net oma/opa-bezoekjes. En dat was het alweer voor vandaag. |
Not.
|
Mijn zussen en broer hadden eitjes verstopt en ontbijt gefixt. :cool: Verder niet anders dan andere zondagen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Wij vieren Pasen ieder jaar op dezelfde manier:
M'n moeder koopt veel te veel paaseieren (omdat ze in de aanbieding zijn) en blijft vervolgens 'n week lang erop hameren dat we ze op moeten eten (omdat ze anders verrotten). |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb me vanochtend volgepropt met croissants, ei, nog meer ei, tiramisu, paasbrood en zalm. En champagne. En chocolade-eitjes. Maar dat vroege opstaan, bwah. (n)
Morgen weer, maar dan met andere familie. Ik heb het eigenlijk wel weer gehad met dat Pasen. Lekker eten, maar die verplichte gezelligheid is echt saai. |
wakker worden, krant van gister lezen, dvd kijken, douchen en omkleden, paaslunch (moeder en oma van mn vriend kwamen langs) even naar buiten geweest, geslapen :bloos: gegeten, naar de bioscoop straks.
morgen wordt actiever :y |
Ik fiets de buurt door op zoek naar een open winkel waar ik bier en brood kan halen.
|
Citaat:
Heb je er al één gevonden? |
Dan ben ik bang dat je tot dinsdag aan het fietsen bent :o
Of je moet ergens een AH to go os stationswinkel in de buurt hebben :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier is de Albert Heijn trouwens gewoon open tot 22 uur... :s |
Citaat: