![]() |
Bang voor toekomst
Hebben jullie ook wel is dat wanneer je vrijgezel bent je het gevoel hebt niet gewild te zijn en dat je dan zorgen maakt over de toekomst..
Dat je dan denkt dat je nooit een relatie krijgt? Ik ben benieuwd |
Heb ik wel gehad. Viel achteraf flink mee. Ik heb nu 4 relaties gehad, 1 jaar, 8 maanden, 1 maand en bijna 4 jaar. Ik kan me niet voorstellen dat ik vrijgezel blijf.
Je moet vooral niet te graag een relatie willen. Dat schrikt af. |
Ja, dat heb ik ook heel lang gehad. Zo van, dat je er nu wel klaar voor bent, en dat het dan maar niet komt...
Bij mij kwam het toen ook pas toen ik de hoop eigenlijk al een beetje aan het opgeven was. Toen werd ik dus weer verliefd en dacht ik van '...schijt ik probeer het gewoon' en toen lukte het opeens. Hij had overigens hetzelfde bij mij :'D |
Weet je wat dat is, er is altijd een meid die wel op je valt. Je moet dan ook interesse tonen en er komt wel iets te voor schijn. Geen zorgen, niet op zoek gaan en afwachten! zoeken is passé!
gewoon lekker chill tegen over staan en praten met de dame in kwestie |
jup :y totaal
vooral met de gedacht straks ben ik dood voor ik liefde heb gekend :'( mhhh lijkt me ook geen pretige gedachten dat niemand me zal missen waneer ik dood ben -O- |
Jawel, vooral omdat het me erg leek om aleen te moeten wonen en dergelijke dingen.
Nu heb ik een vriendin dus zit ik er niet mee, ik denk wel dat beide hun voor en nadelen hebben |
Als een relatie net uit is, ben ik er altijd wel bang voor. Vooral omdat virendinnen allemaal maar gaan samenwonen en trouwen. Maar ik heb genoeg voorbeelden om me heen dat het op je 30e ook nog goed kan komen. Dus nee, ik maak me geen zorgen.
|
Ik had het juist altijd andersom.. als ik een relatie had dacht ik alleen maar van "jaaa maar is dit nou wel de persoon waar ik echt mee verder wil en wat nou als het uitgaat etc.etc."
Maar als je de juister persoon tegenkomt gaat dat allemaal weg :) |
Ik ben ondertussen alweer aardig lang vrijgezel en dan ga je wel eens denken ja. Zeker als iedereen om je heen zich lijkt te ontwikkelen van samen op vakantie naar samen op wereldreis en nu zelfs richting samenwonen. Maar ik kan me niet voorstellen dat het met mij nooit goed zal komen, dus ik ga er maar vanuit dat het uiteindelijk wel gebeurt :)
|
ja iedereen denkt dat wel eens behalve alle perfecte stelletjes natuurlijk die uiteindelijk ook niet perfect zijn
|
Ik word altijd kriebelig na drie maanden en dan maak ik het uit. Vaak vraag ik me dan af hoe lang ik dat nog blijf doen en of ik uberhaupt wel een meisje tegenkom waarmee ik langer samen wil blijven, maar zolang er af en toe weer een meisje is dat mij leuk vindt maak ik me nog helemaal geen zorgen.
|
Ik ben niet bang voor een relatieloze toekomst, maar ik vraag me soms wel af wanneer ik iemand tegenkom met wie ik meer wil.
|
Citaat:
het is niet zo dat ik bang ben dat ik alleen eindig, maar ik vraag me wel eens af wanneer er iemand komt met die ik het allemaal wel aan durf. op dat punt haak ik namelijk vaak af, en ik ben benieuwd wanneer er iemand komt bij wie dat niet gebeurt. |
Bang ben ik niet echt, ik kan me alleen vaak niet voorstellen dat je opnieuw een persoon tegen kunt komen die jij leuk vindt en tegelijkertijd de ander jou.
|
Ik had het na de eerste ex heel erg, ik kwam echt nooit mensen tegen waarvan ik dacht, ja, jij past nou even goed bij mij als hij, laat staan beter. En dan nog, zelfs al zouden die er zijn, waarom zou ik al dat drama dan nog een keer gaan doen? En na de tweede ex ook wel, het idee van "ja ik vraag me af of er wel mensen zijn die beter passen dan hij, misschien is dit het gewoon". Maar kweenie, als ik vrijgezel ben kom ik altijd zoveel mensen tegen die wel interesse hebben, en ik vind zoveel mensen wel interessant, d'r komt altijd wel een match uit denk ik.
Of in de woorden van mijn beste vriendinnetje: "Jij bent zo leuk, jij kan echt onmogelijk alleen blijven." :D |
Op ieder potje past een dekseltje :)
|
Nee, als je een relatie hebt dan wil je weer vrij en ongebonden zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil geen liefde!
En je bent wel erg desperate als je als je even alleen bent gelijk gaat denken over de toekomst komop tis een scholieren forum dus ik neem aan dat je een scholier bent en dan ben je wel heel vroeg in je midlife crisis! BTW Das dubbelop het is al crisis! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35. |