![]() |
Advies nieuwe laptop (Toshiba)
Hallo allemaal,
Aangezien mijn huidige pc hartstikke langzaam is en ik in september ga studeren, ben ik op zoek naar een laptop. Ik zal hem het meest gaan gebruiken voor internet, e-mail, Word, MSN en films (vooral YouTube maar ook DVD). Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat ik ervan verwacht dat hij lekker snel is. Ik heb niet zo veel verstand van computers enzo, dus ik vraag me af wat jullie van de volgende laptop vinden: Toshiba Sattelite L300-1C1 Processor Intel® Core™ 2 Duo T3200 2x 2,0 GHz Besturingssoftware Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 Beeldscherm 15,4 inch Breedbeeld (1280 x 800) Geheugen 4 GB DDR2 Harde schijf 320 GB CD / DVD - Speler DVD±ReWriter, dual layer Draadloos 54 Mbps (802.11b/g) Videokaart Intel® GMA X3100 Gewicht 2.5 Kg Garantie 1 jaar pickup & return Prijs: €499,- Zo te zien zit er lekker veel geheugen op.. maar wat zijn de nadelen van deze laptop? En hoe zit het met internet? Kan ik gewoon dat internetplugje die nu in mijn pc zit in deze laptop stoppen en heb ik dan gelijk internet? Ik heb er echt weinig verstand van :bloos: Alvast bedankt voor de adviezen! |
Het internet zou prima moeten werken. Bij sommige aansluitingen (vaak op universiteiten etc.) moet je het MAC-adres nog registeren, maar bij thuisaansluitingen zal dit niet nodig zijn.
Verder heb je voor het gebruik dat jij aangeeft niet meer dan dit nodig en kan je ook nog naar goedkoperen modellen kijken. Mijn 2-3 jaar oude laptop kan ook al het bovenstaande zonder problemen namelijk :o |
Het is een goede en snelle laptop, maar misschien voor jouw doeleinden iets te goed. Spelletjes kan je er iig niet op spelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |