![]() |
nooit meer...
Die vier weken
Waren dus niks voor jou Die ‘ik hou van je’ Betekende niks voor jou Die lieve woorden Zijn nu opeens kwijt Die lieve lach Zal ik alleen maar zien van ver Die mooie handen Zal ik niet meer voelen Nu sta ik weer alleen En niemand meer om voor te leven Het doet me pijn Maar het is jouw keuze Daar kan ik nu niet tegen Weer alleen Weer zoals hoe het begon Die pijn weer terug En zal nu altijd blijven…nooit meer kwijt… Nooit meer leven… -------------------------------------------- bagger maar oke... http://forum.scholieren.com/frown.gif |
reacties welkom
|
klinkt wel aardig maar ja het raakt me niet zeg maar zal wel persoonlijk zijn tuurlijk(ben ook zo verlieft als de pest dus kan het me ook niet indenken) maar das hoe ik dr over denk.
Groetjes Edwin |
Citaat:
|
Ja ik snap het de meeste gedichten die ik schrijf als ik depressief ben klinken ook voor geen moer.
(met rap is dat weer anders zeggen ze) maar ik hoop dat dat weer goed is me je vriend of zit je nog steeds "in afwachting" ? iedergeval veel sterkte Groetjes Edwin |
Citaat:
hij las het mailtje terwijl ik aan de telefoon met 'm hing toen snapte ie niks van da mailtje enzo...hij zei dat z'n broer het was ofzo of whatever nahjah....het komt denk ik wel goe |
zo slecht is het gedicht niet hoor!!
zet hem op he meid.. er zijn veel mensen die er voor je willen zijn! sterkte |
Citaat:
het gaat al beter tussen mijn vriend en mij hoor...hij wilt het nie uitmakuh ofzo hij had alleen het gevoel dat het nie zo lekker liep |
Mooi gedicht! Ik begrijp je goed... Omdat ik jou en je vriend allebei ken... Sterkte! Hij laat je heus niet zitten! Zo is hij niet!
|
K VIN UM MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar sterkte xxx vetje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |