![]() |
Make up
Wat zien de mannen nou het liefst qua make up?
|
Een beetje kan best mooi zijn ja...
Alleen véél make-up is echt gewoon afschuwelijk! |
k vind zelf alleen wat mascara en wat lipgloss ofzo wel mooi...
k zelf gebruik alleen mascara... k kan oogschaduw ook niet zo goed hebben ivm lenzen, dat zit echt verrot als t in je ogen komt ofzo. en je bent zolang bezig met afwassen. k heb ook liever dat mensen mij zo leuk vinden, wanneer k er gewoon verzorgd uitzie maar neit fake. |
Ikzelf gebruik alleen oogschaduw en heel soms wat oogpotlood.
Verder geen poedertjes, lipgloss, mascara of wat dan ook... Veel make up vind ik echt afschuwelijk! |
Ik gebruik van dat goudglans op mijn ogen en een beetje mascara. En op mijn lippen van die rode Labello, een onopvallende kleur lippotlood en soms van die gloss van de Bodyshop. Ook niet echt opvallend veel dus. Heel soms maak ik me niet op, ik heb het niet echt nodig, vind ik zelf.
Te veel make up vind ik sowieso niet mooi staan. |
Citaat:
|
ik hou totaal niet van make up en ik vind vrouwen die het dragen maar raar.. het maakt je gewoon niet mooi je bent al mooi van nature. dus dan heeft al die middeltjes en poedertjes enzo niks aan te doen je bent mooi van je eigen
|
Tijdens gewone 'omstandigheden' (werk school studie) liefst geen, puur natuur :).
Als ze uitgaan een beetje, da's dan wel weer mooi. |
geen of n beetje :)
|
Ikzelf gebruik af en toe wat oogpotlood en mascare..
en in een creatieve bui eyeliner.. verder niks.. Kvind niks of beetje ook het mooist.. Poeder vinnik iig echt nie mooi |
Poeder vind ik ook niet mooi, en ik vind het zeker niet mooi als het verschil tussen met en zonder enorm groot is.
|
Naturel of gewoon een klein beetje; het moet eigenlijk niet opvallen dat ze make-up draagt
|
Een klein beetje vind ik er wel mooi en verzorgd uitzien, maar het moet wel bij het meisje haar gezicht staan en geen opvallende kleuren. Teveel vind ik lelijk
|
dikke vette blauwe oogschaduw.
|
Citaat:
Bij de (redelijk grote) categorie vrouwen die van nature niet mooi zijn, is make-up uit den boze. Zonder make-up kan eerlijk beleden lelijkheid nog wel enige charme hebben. |
Citaat:
|
Geen make-up! Als je mooi van jezelf bent, heb je toch geen make-up nodig? Ik zie het puur als een teken van onzekerheid en ontevredenheid met je uiterlijk.
|
Citaat:
|
ikzelf draag geen make-up...
maar 'k vind 't bij andere meisjes soms best mooi als ze 'n beetje hebben... niet veel, dat vin 'k lelijk |
Citaat:
|
(Kben geen mannetje maar kdoe toch gezellig mede)
Bij vrouwen vind ik zwarte oogschaduw e.d. wel heel mooi, met een lijntje en wat mascara, dat je er zo 'donker' in kijkt zeg maar. *zwijmel* Geen lippenstift ofzo, dat breekt alles juist weer af. Bij mannen kan een beetje make-up ook heel mooi staan, gewoon subtiel dan. Dr hoeft niet meteen met oogschaduw gesmeerd te worden, maar de persoon in kwestie er vaardig mee is, moet ie het vooral niet laten. Zwart lijntje is zeer mooi. *wederom zwijmel* :) |
Citaat:
|
Stap jij nou maar es op de trein, trol! :D
|
ik gebruik lichtbruine oogschaduw, mascara, en oogpotlood.
Ik vind veel make-up ook niet mooi! |
ik maak alleen mijn ogen op.
oogpotlood en mascara. soms lipgloss, maar nooit poeder ofzo, dat vind ik niet mooi!! |
Citaat:
jah ik weet niet hoor... |
Ik gebruik doordeweeks altijd een dun ooglijntje onder mn oog en wat mascara en op mn lippen wat lipgloss.
En als ik uitga of feest is of wat dan ook, gebruik ik ook wat oogschaduw, wat bronspoeder met btje glans op mn jukbeenderen,ooglijntje,mascara en op mn lippen lipgloss niet overdreven veel dus. Zelf vind ik het superlelijk als meisjes heel hun gezicht geplamuurd met poeder hebben. :eek: -X- |
De meeste mensen denken altijd dat ik geen make-up draag, kennelijk valt het dus totaal niet op.. :D
Ik heb meestal een beetje mascara op en wat labello, het is dus ook bijna nix. Ik vind zwarte wimpers nou eenmaal mooier dan lichte en droge lippen ben ik ook niet zo dol op :p |
wat Skunk zegt, zolang het niet duidelijk opvalt is het niet irritant.. maar blauwe oogschaduw ofzo die je vroeger al bij je opmaakpop had is dus alleen leuk/mooi met carnaval he :P
|
Citaat:
helemaal eens! ik draag (haast) nooit make up!!! |
De bedoeling van make-up is dat je niet ziet dat het opgemaakt is, en dat het mooi is. Dat betekent dat ik niet kan oordelen omdat ik het verschil niet kan zien tussen make-up en naturel, maar, echter, teveel make-up, waar je het dus wel ziet, is echt heel lelijk.
|
puur lijkt me het beste
iig niet heel vele make up, maar een beetje misschien is wel ok :) |
ik heb zelf nooit make up op, en mijn vriend houdt ook helemaal niet van make-up. Dat komt mooi uit, dus...
Ik denk dat de meeste jongens niet van (veel) make-up houden. |
Maarrr....Waarom zie ik dan zoveel jongens lopen met een volgeplamuurde vriendin???? En geloof me; dat zijn er écht veel! Wel foute jongens weliswaar, maar foute jongens zijn ook jongens natuurlijk...
|
Citaat:
Puur natuur vind ik mooi dus bruine poeder (ik zag onlangs een jongen met een laag bruin op zijn gezicht :eek: ) en lipstift is lelijk maar mascara en soms lichte eyeliner maakt van een vrouw een vrouw. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |