![]() |
Hoe voel je je op lichamelijk gebied?
Omdat er ooit zo'n topic was, maar nu niet meer ( en ik hem mis:bloos:). Om lekker te kunnen zeuren en zielig te doen, of om te vertellen hoe fantastisch je wel niet in je vel zit
Om maar te beginnen: ik heb me net enorm in mijn vinger gesneden met een broodmes, dikke plak huid eraf en nagel half doormidden. Ik verkeer dus in lichtelijke pijn(n) |
Elke morgen giga last van niezen en jeukogen. Maar gelukkig werken de pillen tegen 9 uur en voel ik me super!
Verder nergens last van, geen sneetje, blauwe plek of niets |
Hmm voel me wel goed eigenlijk! Mijn hooikoorts is nog niet begonnen (als het goed is *afklop* pas over een maand), mijn knieën werken voor de verandering al een tijdje mee en ik voel me energiek. :)
|
Misselijk weer. Gelukkig hoef ik nu niets meer te doen en ben ik morgen vrij.
|
@wup: ieuw :P
OT: Buikpijn. Alweer. En ik weet gewoon niet of het van de stress is of vanwege iets anders, soms voelt het als stress, soms niet. Het kan natuurlijk ook nog allebei zijn:| |
Buikpijn en hoofdpijn door stress. Ik moet zo meteen en debat houden, en ik ben een stotteraar... :(
|
Citaat:
En als de hooikoorts dan toch toeslaat, kan je Pollinosan neusspray van A.Vogel gebruiken, geen bijwerkingen en het helpt snel! Ook een beetje vette creme Bioforce in je neus smeren werkt goed; je hebt dan een soort natuurlijke barriere tegen de pollen (zie ook http://www.avogel.nl/webwinkel/produ..._neusspray.php) Succes, Krista (ik werk bij A.Vogel) |
Ik was een kleine 10 kilo te zwaar. Inmiddels door flink te sporten begin ik mijn oude lichaam waar terug te krijgen. En ik maar denken dat ik niet dik kon worden...
|
Ik ben ziek, dus ik voel me beroerd en ik haat dat.
|
Super!
Moest vandaag bloedprikken waarbij ik de vorige keer na 2 buisjes bijna van mn stokkie was gegaan. Dit keer, na 4 buisjes, was ik nog niet eens duizelig! |
Ik voel me wel ok, maar ik wil net een beetje bijtrainen zodat ik iets minder dik lijk (eigenlijk vooral voor mezelf trouwens).
|
ik ben verkouden er komen vieze dingen uit mn keel en ik ben kapot en moet echt weer sporten :( maar maandag ben ik een dag vrij! :p
|
Ik voel me alsof ik te weinig heb geslapen met zo'n irritant hoofdpijn gevoel en zware ogen. Dadelijk eventjes hardlopen en douchen, dat scheelt vast (y)
|
Goed, mijn lichaam lijkt toch te werken(Y)
|
Prima :D Net begonnen aan een testosteron kuur (voor de eerste keer) voel me kiplekker hele dagen. Al 5kg aangekomen en het eind is nog niet in zicht :cool:
|
De gewoonlijke blauwe plekken en schaafwondjes op knieën en ellebogen daargelaten voel ik me geweldig! Was bij de bloedbank en blijkbaar heb ik in rust een pols van 55 op het moment :D Weet niet of dat van de yoga komt of het klimmen, maar ik vind het prima. Alles lukt met sporten, ik ben voor. Go lichaam *O*
|
Voel me wat moe. Maar heb ook gewerkt vanacht en moest er vrij vroeg weer uit.
|
Ik heb het ontzettend warm. Mja, dan had ik maar niet anderhalf uur in de zon moeten gaan zitten. *afkoel*
|
Schouder zit weer eens super vast en daardoor dus pijn + koppijn (n)
|
Buikpijn en bloed. Maar is normaal zegt de internist (N)
Afwachten dus maar. |
Beetje last van m'n keel, en ik ben moe.
|
Ik wil snel van al mijn puistjes af :(
|
De binnenkant van mijn neus is een bloederige massa, hooikoorts. Maar ik zou voor geen goud de lente willen missen, ik vind het veranderen van de jaargetijden geweldig!
Verder is mijn tourette verschrikkelijk en het is heel frustrerend dat ik niet weet waar het nou door getriggerd wordt. Ik ben moe en ik slaap slecht, maar ik zie er prima uit. En ik heb ontdekt dat zelfs muggen geen marmite lusten :D dus ik heb amper muggebulten! Ik ben wel zomerklaar qua lichaam. Gaat prima. (y) |
Prima! ik heb alleen sinds een maand last van jeukende ogen en ik heb steeds een niesbui als ik buiten ben ¬¬.Volgens mijn moeder is het waarschijnlijk hooikoorts. Verder heb ik, als het warm is, last van een bloedneus. Wat ik nu dus ook heb x_x. Maar voor de rest goed hoor. Ik sport altijd 2x per week. Dus ook in de winter. Vandaar dat mijn lichaam nog steeds uitziet als voor de winter x'D. Geen klein buikje dus ^^
|
Mijn hooikoorts komt ook weer op gang (n)
|
Ik voel me prima. Ik ben gestopt met roken en merk duidelijk afkickverschijnselen. :o Verder gaat het hartstikke goed. :)
|
Citaat:
Elke keer dat ik een sigaret opsteek en rochel weet ik dat ik de 80 sowieso niet ga halen, mijn conditie is ruk maar voor de rest zit het wel prima heb ik het idee. |
Mijn oor zit steeds dicht en daar word ik niet echt vrolijk van.
|
Hoofdpijn (N) En stress is niet goed, ik eet bijna niks meer. Gisteren de hele dag geleefd op twee boterhammen en een half broodje. Ik ben al veel gewicht kwijt, en wilde eigenlijk heel netjes blijven zitten op het gewicht dat ik nu heb. Bah..
|
Ik heb het bijna de hele dag door verschrikkelijk benauwd gehad (heb astma). Wellicht ook door de pollen? Wel vreemd dat ik daar altijd last van krijg juist als het regent. Verder doet m'n buik al een paar dagen raar. Hoop dat dat gauw beter wordt.
|
Last van mijn knie, en heel moe. Voor de rest wel ok.
|
last van m'n voet/ kuit, en misselijk
aah heerlijk zoon klaagmuur :D |
Nog steeds aan het hoesten. Het gaat maar niet over! :(
|
O, ik was niet de enige met hooikoorts, zie ik:cool: Heb me helemaal suf geniest laatst, maar nu is het weer een beetje beter. Heb nog steeds last van mijn voet omdat iemand daar een paar weken terug finaal op is gaan staan, en ik moet zaterdag afdansen, dus hopelijk is het dan toch wel echt over. Verder gaat het op dit moment prima, al heb ik een beetje last van mijn keel. Dorst en te lui om drinken te halen:o
|
Citaat:
OT: Ik ben weer helemaal beter, ook het hoesten is ongeveer voorbij. Ik heb lichamelijk gezien niet te klagen op dit moment. |
Wiihoe, heb een zalfje wat wél helpt tegen die schouderpijn (y). Pijn is niet helemaal weg, maar het is een stuk minder. En de nagel die ik laatst doormidden heb gesneden is weer bijna helemaal goed gegroeid. Was erg bang dat er iets mis zou gaan, maar gaat dus goed. Vrijdag naar de tandarts voor een gaatje en een vulling die opnieuw moet, maar heb al een week een enorm zere kaak, dus vrees voor het trekken van mijn verstandkiezen ofzo...
|
Rot, want ik sport hier niet en ik mis het! Zaterdag wel een berg(je) beklommen, dat was wel even fijn, maar ik mis mijn geliefde spinning! Nog een maandje :)
|
Beeetje moe met beetje hoofdpijn maar niet zo erg. Wel al weken last van een ontstoken nagelriem maar ben te eigenwijs om er iets mee te doen (n)
|
Ik ben 5 kilo verloren sinds februari, heb last van mn knieën, en heb nog een beetje keelpijn als nawee van mijn keelontsteking.
|
Ik heb vandaag een gaatje laten vullen. Mijn mond is nu wel gevoelig, maar verder gaat het wel goed. Ik durf alleen nog niet alles te eten en te drinken (hard en zoet).
|
Wel frappant dat mensen hier alleen maar hun niet goede dingetjes posten. :p
|
Goed! Mijn eetlust komt weer terug en dat verdient wel een *O*, dacht ik zo.
|
Klote kriebel in mijn keel. Moet er altijd van kokhalsen en dat vind ik dan weer zo oncharmant..
|
Citaat:
Maar ik wil best even melden dat ik op dit moment geen maagpijn heb:cool: |
Citaat:
Ik heb van de week in m'n vinger gesneden en ik heb nu nog een wondje. Verder gaat het prima. |
Speciaal voor Bloem: ik voel me best lekker vandaag!
|
Alsof ik een bowlingbal tussen m'n benen heb :p
Verder goed! :) |
Citaat:
|
best slecht.
heb zoals gewonlijk weer last van beide knieen en heb het gevoel alsof ik een ontsteking krijg in mijn rechterpols ofzo. |
Serieus, besluiten nu al mijn verstandskiezen ineens door te komen? :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |