![]() |
Zomervakantie!
Waar ga jij heen? ga je nog met je ouders mee, of ga je op een jongerenkamp, of met vrienden? Hoe lang? Heb je ook een bijbaantje voor die weken dat je niet op vakantie bent?
|
2 maanden fulltime werken als ik wordt aangenomen(waarschijnlijk wel)
|
Ik ga naar Barcelóóóóna!
2 weken maar liefst. :) |
2weken met mn ouders en een vriendinnetje naar kroatie :D gezellig en lekker weer. en naar rockwerchter. en misschien lowlands. verder lekker thuis chillen! prima prima.
|
Ik ga een week naar een jongerencamping.
Ik ga een week naar kroatie (of ergens anders heen ,is nog niet zeker) En ik ga 3 weken naar Spanje. De rest van de zomervakantie ga ik mooi werken (h). |
Waarschijnlijk geen dikke vakantie, omdat ik net 3,5 maand samenwoon (kost ook geld) en net een nieuwe auto heb. Maar aangezien mijn vriendin mee doet aan de wandel-4-daagse in Nijmegen, zit ik daar lekker een weekje op de camping met een biertje in de hand ^^
|
Maandjeeeeeeeeee Floridaaaaa!!! West Palm Beach here i come(h)
Met mamma xD |
2 weken naar Spanje + 2 weken Amerika + mischien nog Kreta.
Met vrienden. |
1 weekje met vrienden naar zeeland
|
Naast dat ik door het net samenwonen enzo niet op vakantie ga, moet ik (hopelijk) opzoek naar een baan. Als alles meezit heb ik aan het eind van dit schooljaar mijn hbo diploma op zak en mag ik mezelf Bachelor of Communications noemen :P. Dus misschien dat mijn vakantie wel in het teken staat van sollicitaties schrijven.
|
1 maand fulltime werken en dan van 24 juli t/m 26 aug naar Peru
|
Ik ga lekker met vrienden op vakantie naar Chersonisos. Heb er echt vet zin in!
|
Ik ga eerst de 'Certificate of Proficiency in English (CPE)' en m'n motorrijbewijs proberen te halen, daarna 2 weken naar China en 1 week naar Turkije. M'n zomervakantie duurt ruim 3 maanden, dus 't zou moeten lukken allemaal :cool:.
|
Tussen de uitslag van de examens en herexamens door ga ik naar een festival in Frankrijk. Het is echt heel nauw gepland dus hopelijk hoef ik (en mn vriend ook btw) geen her te doen xD
Verder een hoop werken, Castlefest begin augustus (soort EFF) en nog naar een concert van Summer Darkness. En een hele hoop leuke dingen doen (kanoën, strand, films, vage dingen) met vrienden uiteraard. :D |
Ik ga met mijn ouders naar Spanje! ;) En een ander gezin gaat daar dan ook naartoe! Dus dat is wel gezellig. In de andere weken mag ik waarschijnlijk op een marketingafdeling bij een uitgeverij werken! :D Kan ik leuk op mijn CV zetten want ik wil marketing en communicatie gaan studeren. :D
|
ga 13 dagen naar mallorca(H)
|
Renesse :) met vrienden een week. 31 juli tot/m 6augustes
|
Ik weet nog niet of ik dit jaar op vakantie ga :(
Maar ik ga wel vakantiewerk doen :D en dan iets moois kopen van dat geld of sparen :y |
ik kom voor 5 weken aleen naar nederland (woon in suriname)
en de rest van me vakantie in suri uitgaan |
Ik heb sowieso altijd een bijbaantje, dus die hou ik gewoon in de vakantie..
En ik ga 2 weken met vrienden naar Italie :) |
Weekje Tsjechië, moet dit niet bij Reizen of zo?
|
weekje Spanje met 3 vriendinnen
|
Ik ben bezig met een bijbaantje te zoeken :) en ik ga verder twee weken naar Kroatië en daarvoor twee weken op het huis passen, omdat mijn ouders al twee weken eerder naar Kroatië gaan. Hopelijk heb ik ook geen herexamens, want dan komt mijn vakantie dus in de problemen.
|
Thuis...................... :)
Ik ga uitrusten en heb niet eens zin om weg te gaan.. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |