![]() |
Amsterdam Tournament
Vandaag begint het Amsterdam Tournament weer met Ajax, Barcelona, Manchester United en Parma. Wie denken jullie dat er gaat winnen?
|
Als je naar de namen kijkt zeg je Barcelona en Manchester. Maar ik hoop dat Parma gaat winnen.
|
stormvogels/telstar
|
http://www.xs4all.nl/~jemykap/Erik/ajax-shirt.jpg
Ik denk toch wel dat ajax een goede kans maakt gezien de ploeg die in principe op het veld staat. En 'namen' zeggen nix. Kijk maar naar het nederlands elftal dat zich niet kwalificeerde voor het WK. :D |
De eindstand boeit me niet als er maarmooie goede wedstrijden komen met veel doelpunten.
|
Kwart over negen vanaaf:p
Ajax - Manchester United:) |
Tis trouwens bij SBS 6 te zien:) (y)
|
Jaah :cool:
Ik ga er zelf zondag heen, naar beide wedstrijden. En zo te zien wordt Ajax- Barcelona de "eigenlijke finale" :cool: Wordt dus leuk zondag :D |
JAJA AJAX - manchester 2-1!!!
|
Citaat:
|
:o heeeey ik denk zelf dat AJAX het toernooi gaat winnen omdat ze het besten zijn xxxx :p
|
Citaat:
nog tegen BARCALONA nah die winnen ze ook hoop ik trouwens ik vond die 3e keeper van AJAX goed (y) |
ik ga zondag ook heen
heb nu al zin. weet iemand of je ook foto's mag maken in het stadion, ik ben namelijk nog nooit naar een voetbal wedstrijd geweest |
Prima prestatie van @j@x hoor petje af (y)
|
Citaat:
Veel plezier. |
Citaat:
veel plezier (y) |
uiteraard!!
alleen geen fakkels!! |
Citaat:
|
hehe :D idd
|
Wat deed Edward van Cuilenborg op SBS6?? :confused:
|
Citaat:
|
komt er ook eindelijk eens een normale presentator bij dat sbs, want die hans kraay jr is zooooooooooo irri/lomp/vervelend enzo :mad:
|
Ik ging er gister heen :D En ik was voor Manchester United, wel kut dat ze hadden verloren maar ik heb Beckham gezien :D:D:D:D YaaY
En ik was ongeveer de enige die ging juichen toen Scholes scoorde :) maargoed maakt niet uit :) het was iig wel heeeeeel cool |
Citaat:
|
AJAX - Barcalona SBS 6 20:45
Hoeveel gaat het worden ik denk 2-0 |
Citaat:
|
Citaat:
4-3 geworden dus na een fantastische 2e helft. ff van 1-3 naar 4-3 in 1 helft. |
Citaat:
YEEE AJAX - Barcelona 4-3egt schande hebben de catalanen gemaakt ik ben :D :D :D :D :D :D wat vonden jullie van de wedstrijd : ik vond at ajax een Geforce ti4600 ging draaien? :cool: 2e vond ik ze beter spelen :D |
Citaat:
Ik vind Ajax erg goed geworden. |
(y) mooie wedstrijd :)
|
Citaat:
:p |
leuke wedstrijd, mooie hoogstandjes, vd vaart is back, weer een prijs nu zondag nog, ajax wordt steeds sterker denk ik
heel knap van 1-3 naar 4-3 tegen barca dat doe ik met cm niet hoor. |
ja zondag de johan c. schaal ag die pakt ajax ook psv stelt niks voor de amsterdammers
Hup Ajax (y) |
Ik ben net terug van de wedstrijd!!!!!
Het was echt wel :cool: in het begin speelde Ajax belabberd, ze werden weggespeeld door barca. Maar het sfeer was absoluut top! :) De ene wave volgde de andere op zoals op ajax.nl mooi wordt beschreven :) En ik zag een barca speler een ajacied een klap geven? was wel grappig hoe de publiek hem ging toezingen met "puta puta"......en oh ja nog zo'n gekke ajacied kwam het veld op aan het einde van de wedstrijd maar dat was geloof ik niet op tv :D Het publiek was dit keer fantastisch, maar we konden lang niet tippen aan de ENGELSE fans!! :o gelukkig gingen de meeste engelsen na Man U - Parma al naar de stad om zich te bezatten :) Jdiez is nog onderweg naar huis naar roosendaal???? :p Waar zat jij eigenlijk diez? ik zat precies bij het middenstip :) tegenover de pers.....Noord A, vak 421. p.s wat voor neppe artiesten waren dat die gingen zingen tijdens de pauze :D |
lol ik kijk ff op voetbal online en wat zie ik????? feyenoord heeft met 2-2 gelijk gespeeld tegen tottenham, lol m'n dag kan niet meer stuk :D:D:D
|
Hmm, verbaast me dat sommige vinden dat ajax 'echt' goed speelde? Dat ajax hier gewonnen heeft zegt niks, het zijn echt maar oefenwedstrijden. De sterren van Man Utd en Barca hebben er echt geen baat bij om hier goed te spelen, ajax daarentegen wel. Voor ajax is dit de manier om het elftal te promoten, voor de andere clubs is dit maar een doodsimpel oefentoernooitje om fit te worden voor het zware aankomende seizoen.
Maar natuurlijk mag dat de pret niet drukken, ik had ook een glimlach op mijn mond toen Witschge die verlossende 4-3 in het doel rostte. ;) |
Citaat:
Ik vond barcelona aardig druk en snel spelen Manchester speelde echter wat minder |
Jah, dat zei van Gaal ja, maar is van Gaal de man die de ballen moet raken? Nee, dat zijn mannen als Geovanni en Rochemback, en in de wedstrijden was duidelijk te zien dat zij niet echt bepaald gemotiveerd waren om hier een goed resultaat neer te zetten.
|
Citaat:
|
Inderdaad, dat doen ze ja.
Citaat:
|
ja en....hij scoort nog.... lol
|
Ik ben er geweest en moest zeggen echt geweldige sfeer!!! Toen Barcelona voor kwam zakte het wel wat in maar we bleven Ajax supporten toen kwam na rust de 2-1 werd het weer spannend. KWam barcelona weer met de 3-1, werd het weer wat stiller :( :p
Maar goed, er waren nog vele minuten te gaan dus we dachten het moet nog wel lukken! :) EN jah hoor heel de 1ste helft niet gezien en daar is hij dan Van Der Vaarrrrrttt :D :cool: de 3-2, en toen was de feer echt geweldig. Gingen wij met z'n alleen de wave (schrijf je dat zo? :p) doen. Super om te zien :) En vooral ajax blijven supporten, net het extra zetje in de rug geven :) EN jah hoor, daar viel hij de 3-3 :D Allemaal happy en wij geloofden er nog in! :) En dan die laaste paar minuten, spannend :D Witschge met zijn vrije trap erin, en wij gingen uit onze DAK!! :D :cool: Nog ff een paar foto's :) Het stadion: http://members.home.nl/jdiezrequejo/holanda%20018.jpg Manchester United - Parma: http://members.home.nl/jdiezrequejo/holanda%20022.jpg Ajax - Barca http://members.home.nl/jdiezrequejo/holanda%20024.jpg En jawel! Het winnende doelpunt :D http://members.home.nl/jdiezrequejo/holanda%20031.jpg En natuurlijk de ere-ronde :cool: http://members.home.nl/jdiezrequejo/holanda%20033.jpg Het was een super avond! :) |
Jah da's waar :) Maar dat deed bijv. Henk Vos ook voor Feyenoord in zijn periode, maar was hij nou zo geweldig?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zat in Vak 410 Noord C rij 24 Stoel 100, Nu weet je het precies :D:p Zat bijna helemaal boven in de hoek :) Maare die fvrouwlijke artiest had wel mooie "strakke" kleding aan he :o :o :p :D |
Heb je de handtekening van Jody Bernal en Gordon nog gevraagd?
Ik ben met de opendag in het ballenbad geweest! |
Citaat:
en weet je wat ook grappig was: toen al die meisjes in beeld kwamen in de ArenA en iedereen ging fluiten......en oh ja nog zo'n idioot die z'n broek uit deed voor de camera sjees :D |
Citaat:
En er was ook nog een vrouw die had niet door dat ze in beeld was, echt heel lang bleef ze gewoon doorpraten met degene die naast der zat, iedereen zag dat ze in beeld was behalve zijzelf en toen inene Wees ze zo naar het beeld, ze dacht echt zo van Heej dat ben ik! Zo grappig.. En toen ging iedereen klappen :) Nou toen lag ik helemaal in een deuk :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |