Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Amsterdam Tournament (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=175060)

$un$hine 02-08-2002 14:07

Amsterdam Tournament

Vandaag begint het Amsterdam Tournament weer met Ajax, Barcelona, Manchester United en Parma. Wie denken jullie dat er gaat winnen?

Live and Let Die 02-08-2002 14:10

Als je naar de namen kijkt zeg je Barcelona en Manchester. Maar ik hoop dat Parma gaat winnen.

de communiceerbeer 02-08-2002 14:21

stormvogels/telstar

mrhanky 02-08-2002 14:28

http://www.xs4all.nl/~jemykap/Erik/ajax-shirt.jpg
Ik denk toch wel dat ajax een goede kans maakt gezien de ploeg die in principe op het veld staat.
En 'namen' zeggen nix. Kijk maar naar het nederlands elftal dat zich niet kwalificeerde voor het WK. :D

Krugdinho 02-08-2002 16:13

De eindstand boeit me niet als er maarmooie goede wedstrijden komen met veel doelpunten.

Mitros 02-08-2002 17:40

Kwart over negen vanaaf:p
Ajax - Manchester United:)

Mitros 02-08-2002 17:40

Tis trouwens bij SBS 6 te zien:) (y)

jdiezrequejo 02-08-2002 21:58

Jaah :cool:

Ik ga er zelf zondag heen, naar beide wedstrijden. En zo te zien wordt Ajax- Barcelona de "eigenlijke finale" :cool:

Wordt dus leuk zondag :D

diamondvoodoo 02-08-2002 23:00

JAJA AJAX - manchester 2-1!!!

manutdpippo 03-08-2002 10:05

Citaat:

diamondvoodoo schreef:
JAJA AJAX - manchester 2-1!!!
:(

Hulsie 03-08-2002 11:09

:o heeeey ik denk zelf dat AJAX het toernooi gaat winnen omdat ze het besten zijn xxxx :p

NightmareZ 03-08-2002 12:14

Citaat:

Hulsie schreef:
:o heeeey ik denk zelf dat AJAX het toernooi gaat winnen omdat ze het besten zijn xxxx :p
ja denk ik ook 2-1 tegen de GROTE MANCHESTER zo
nog tegen BARCALONA nah die winnen ze ook hoop ik
trouwens ik vond die 3e keeper van AJAX goed (y)

iedere dag is er een 03-08-2002 15:20

ik ga zondag ook heen

heb nu al zin.

weet iemand of je ook foto's mag maken in het stadion, ik ben namelijk nog nooit naar een voetbal wedstrijd geweest

Mr.Oizo 03-08-2002 15:25

Prima prestatie van @j@x hoor petje af (y)

mrhanky 03-08-2002 15:41

Citaat:

iedere dag is er een schreef:
ik ga zondag ook heen

heb nu al zin.

weet iemand of je ook foto's mag maken in het stadion, ik ben namelijk nog nooit naar een voetbal wedstrijd geweest

Dat mag zeker weten wel. Het was op sommige momenten een grote flitsers-aanval leek het wel.
Veel plezier.

NightmareZ 03-08-2002 15:48

Citaat:

iedere dag is er een schreef:
ik ga zondag ook heen

heb nu al zin.

TUURLIJK MAG HET :D
veel plezier (y)

diamondvoodoo 03-08-2002 18:17

uiteraard!!

alleen geen fakkels!!

mrhanky 03-08-2002 19:51

Citaat:

diamondvoodoo schreef:
uiteraard!!

alleen geen fakkels!!

eigenlijk niet nee ;) maar daar was gister niet veel van te merken.

diamondvoodoo 03-08-2002 21:15

hehe :D idd

Mr`Mugatu 03-08-2002 21:35

Wat deed Edward van Cuilenborg op SBS6?? :confused:

V€ÑØM 03-08-2002 21:47

Citaat:

Roc Raida schreef:
Wat deed Edward van Cuilenborg op SBS6?? :confused:
is de nieuwe presentator van SBS sport

freggelfreak 03-08-2002 23:04

komt er ook eindelijk eens een normale presentator bij dat sbs, want die hans kraay jr is zooooooooooo irri/lomp/vervelend enzo :mad:

MoNiQue15 04-08-2002 00:04

Ik ging er gister heen :D En ik was voor Manchester United, wel kut dat ze hadden verloren maar ik heb Beckham gezien :D:D:D:D YaaY
En ik was ongeveer de enige die ging juichen toen Scholes scoorde :) maargoed maakt niet uit :) het was iig wel heeeeeel cool

NightmareZ 04-08-2002 17:24

Citaat:

MoNiQue15 schreef:
Ik ging er gister heen :D En ik was voor Manchester United, wel kut dat ze hadden verloren maar ik heb Beckham gezien :D:D:D:D YaaY
En ik was ongeveer de enige die ging juichen toen Scholes scoorde :) maargoed maakt niet uit :) het was iig wel heeeeeel cool

Keken de AMSTERDAMMERS jou niet raar aan? :D

NightmareZ 04-08-2002 17:27

AJAX - Barcalona SBS 6 20:45

Hoeveel gaat het worden ik denk 2-0

MoNiQue15 04-08-2002 20:32

Citaat:

NightmareZ schreef:

Keken de AMSTERDAMMERS jou niet raar aan? :D

Uhm wel een beetje :)

mrhanky 04-08-2002 21:34

Citaat:

NightmareZ schreef:
AJAX - Barcalona SBS 6 20:45

Hoeveel gaat het worden ik denk 2-0

Bijna goed :p :D
4-3 geworden dus na een fantastische 2e helft. ff van 1-3 naar 4-3 in 1 helft.

NightmareZ 04-08-2002 21:36

Citaat:

MoNiQue15 schreef:

Uhm wel een beetje :)

(y)

YEEE AJAX - Barcelona 4-3egt schande hebben de catalanen gemaakt

ik ben :D :D :D :D :D :D

wat vonden jullie van de wedstrijd :

ik vond at ajax een Geforce ti4600 ging draaien? :cool:
2e vond ik ze beter spelen :D

Kirk22 04-08-2002 21:54

Citaat:

NightmareZ schreef:
ik vond at ajax een Geforce ti4600 ging draaien?
een wat? oooh een geforceerde 4-6-0. Countervoetbal, dat is een kenmerk van een groot team in aantocht.
Ik vind Ajax erg goed geworden.

PV 04-08-2002 22:10

(y) mooie wedstrijd :)

NightmareZ 04-08-2002 22:22

Citaat:

Kirk22 schreef:

een wat? oooh een geforceerde 4-6-0. Countervoetbal, dat is een kenmerk van een groot team in aantocht.
Ik vind Ajax erg goed geworden.

Nuee :confused: ik bedoel dat ze snel 2 doelpunten maakte en snel spel gingen spelen waardoor ze al gelijk na de 1e helft ( 46 min ) doelpunt maakten
:p

diamondvoodoo 04-08-2002 22:26

leuke wedstrijd, mooie hoogstandjes, vd vaart is back, weer een prijs nu zondag nog, ajax wordt steeds sterker denk ik

heel knap van 1-3 naar 4-3 tegen barca dat doe ik met cm niet hoor.

NightmareZ 04-08-2002 22:37

ja zondag de johan c. schaal ag die pakt ajax ook psv stelt niks voor de amsterdammers

Hup Ajax (y)

MC 05-08-2002 00:12

Ik ben net terug van de wedstrijd!!!!!
Het was echt wel :cool: in het begin speelde Ajax belabberd, ze werden weggespeeld door barca.
Maar het sfeer was absoluut top! :) De ene wave volgde de andere op zoals op ajax.nl mooi wordt beschreven :)
En ik zag een barca speler een ajacied een klap geven? was wel grappig hoe de publiek hem ging toezingen met "puta puta"......en oh ja nog zo'n gekke ajacied kwam het veld op aan het einde van de wedstrijd maar dat was geloof ik niet op tv :D
Het publiek was dit keer fantastisch, maar we konden lang niet tippen aan de ENGELSE fans!! :o gelukkig gingen de meeste engelsen na Man U - Parma al naar de stad om zich te bezatten :)

Jdiez is nog onderweg naar huis naar roosendaal???? :p

Waar zat jij eigenlijk diez? ik zat precies bij het middenstip :) tegenover de pers.....Noord A, vak 421.

p.s wat voor neppe artiesten waren dat die gingen zingen tijdens de pauze :D

MC 05-08-2002 00:15

lol ik kijk ff op voetbal online en wat zie ik????? feyenoord heeft met 2-2 gelijk gespeeld tegen tottenham, lol m'n dag kan niet meer stuk :D:D:D

Judah 05-08-2002 11:49

Hmm, verbaast me dat sommige vinden dat ajax 'echt' goed speelde? Dat ajax hier gewonnen heeft zegt niks, het zijn echt maar oefenwedstrijden. De sterren van Man Utd en Barca hebben er echt geen baat bij om hier goed te spelen, ajax daarentegen wel. Voor ajax is dit de manier om het elftal te promoten, voor de andere clubs is dit maar een doodsimpel oefentoernooitje om fit te worden voor het zware aankomende seizoen.

Maar natuurlijk mag dat de pret niet drukken, ik had ook een glimlach op mijn mond toen Witschge die verlossende 4-3 in het doel rostte. ;)

diamondvoodoo 05-08-2002 11:52

Citaat:

Judah schreef:
Hmm, verbaast me dat sommige vinden dat ajax 'echt' goed speelde? Dat ajax hier gewonnen heeft zegt niks, het zijn echt maar oefenwedstrijden. De sterren van Man Utd en Barca hebben er echt geen baat bij om hier goed te spelen, ajax daarentegen wel. Voor ajax is dit de manier om het elftal te promoten, voor de andere clubs is dit maar een doodsimpel oefentoernooitje om fit te worden voor het zware aankomende seizoen.
nou euhhh van gaal zei voor de wedstrijd: we gaan voor elke wedstrijd voor de winst, dus ook voor deze...

Ik vond barcelona aardig druk en snel spelen
Manchester speelde echter wat minder

Judah 05-08-2002 11:55

Jah, dat zei van Gaal ja, maar is van Gaal de man die de ballen moet raken? Nee, dat zijn mannen als Geovanni en Rochemback, en in de wedstrijden was duidelijk te zien dat zij niet echt bepaald gemotiveerd waren om hier een goed resultaat neer te zetten.

diamondvoodoo 05-08-2002 11:56

Citaat:

Judah schreef:
Jah, dat zei van Gaal ja, maar is van Gaal de man die de ballen moet raken? Nee, dat zijn mannen als Geovanni en Rochemback, en in de wedstrijden was duidelijk te zien dat zij niet echt bepaald gemotiveerd waren om hier een goed resultaat neer te zetten.
Jaja maar de trainer is ervoor om ze dat duidelijk te maken en dan moeten ze het heus wel doen. Dus als je daar geen zin in hebt laat je je zo wel kennen aan je trainer...

Judah 05-08-2002 12:01

Inderdaad, dat doen ze ja.

Citaat:

Van Gaal en Rochembach ruilen van personage

--------------------------------------------------------------------------------
3-8-2002
De training van Barcelona op vrijdagmorgen kende een opmerkelijk incident. Trainer Louis van Gaal en Fabio Rochembach ruilden tijdelijk van rol.

Van Gaal was niet tevreden over de inzet van de Braziliaanse middenvelder en liet dat duidelijk blijken. Alsof hij Rochembach was, slofte hij zuchtend en steunend over het veld.

De speler kon de imitatie niet erg waarderen en besloot Van Gaal met gelijke munt terug te betalen. Rochembach speelde Van Gaal door net als de Nederlander te spreken en diens gebaren weer belachelijk te maken.

Erg zwaar tilde het duo waarschijnlijk niet aan het incident. Van Gaal gunde de 20-jarige middenvelder een plaats in de basis tegen Parma en Rochembach betaalde dat vertrouwen terug met een rake directe vrije trap.

diamondvoodoo 05-08-2002 12:02

ja en....hij scoort nog.... lol

jdiezrequejo 05-08-2002 12:03

Ik ben er geweest en moest zeggen echt geweldige sfeer!!! Toen Barcelona voor kwam zakte het wel wat in maar we bleven Ajax supporten toen kwam na rust de 2-1 werd het weer spannend. KWam barcelona weer met de 3-1, werd het weer wat stiller :( :p

Maar goed, er waren nog vele minuten te gaan dus we dachten het moet nog wel lukken! :) EN jah hoor heel de 1ste helft niet gezien en daar is hij dan Van Der Vaarrrrrttt :D :cool: de 3-2, en toen was de feer echt geweldig. Gingen wij met z'n alleen de wave (schrijf je dat zo? :p) doen. Super om te zien :)

En vooral ajax blijven supporten, net het extra zetje in de rug geven :)

EN jah hoor, daar viel hij de 3-3 :D Allemaal happy en wij geloofden er nog in! :)

En dan die laaste paar minuten, spannend :D Witschge met zijn vrije trap erin, en wij gingen uit onze DAK!! :D :cool:

Nog ff een paar foto's :)

Het stadion:
http://members.home.nl/jdiezrequejo/holanda%20018.jpg

Manchester United - Parma:
http://members.home.nl/jdiezrequejo/holanda%20022.jpg

Ajax - Barca
http://members.home.nl/jdiezrequejo/holanda%20024.jpg

En jawel! Het winnende doelpunt :D
http://members.home.nl/jdiezrequejo/holanda%20031.jpg

En natuurlijk de ere-ronde :cool:
http://members.home.nl/jdiezrequejo/holanda%20033.jpg

Het was een super avond! :)

Judah 05-08-2002 12:04

Jah da's waar :) Maar dat deed bijv. Henk Vos ook voor Feyenoord in zijn periode, maar was hij nou zo geweldig?

MoNiQue15 05-08-2002 12:31

Citaat:

MC schreef:

Whaha ik was er vrijdag toen kwam K-otic joepie

jdiezrequejo 05-08-2002 12:48

Citaat:

MC schreef:

Jdiez is nog onderweg naar huis naar roosendaal???? :p

Waar zat jij eigenlijk diez? ik zat precies bij het middenstip :) tegenover de pers.....Noord A, vak 421.

Jah, toen was ik mnog ff onderweg naar huis :D

Ik zat in Vak 410 Noord C rij 24 Stoel 100, Nu weet je het precies :D:p Zat bijna helemaal boven in de hoek :)

Maare die fvrouwlijke artiest had wel mooie "strakke" kleding aan he :o :o :p :D

AGH 05-08-2002 16:55

Heb je de handtekening van Jody Bernal en Gordon nog gevraagd?

Ik ben met de opendag in het ballenbad geweest!

MC 06-08-2002 01:12

Citaat:

jdiezrequejo schreef:
Maare die fvrouwlijke artiest had wel mooie "strakke" kleding aan he :o :o :p :D
hehe :D ja :o ( ze had wel een kutstem ;) )
en weet je wat ook grappig was: toen al die meisjes in beeld kwamen in de ArenA en iedereen ging fluiten......en oh ja nog zo'n idioot die z'n broek uit deed voor de camera sjees :D

MoNiQue15 06-08-2002 13:24

Citaat:

MC schreef:

hehe :D ja :o ( ze had wel een kutstem ;) )
en weet je wat ook grappig was: toen al die meisjes in beeld kwamen in de ArenA en iedereen ging fluiten......en oh ja nog zo'n idioot die z'n broek uit deed voor de camera sjees :D

haha ja dat was ook vrijdag :D
En er was ook nog een vrouw die had niet door dat ze in beeld was, echt heel lang bleef ze gewoon doorpraten met degene die naast der zat, iedereen zag dat ze in beeld was behalve zijzelf en toen inene Wees ze zo naar het beeld, ze dacht echt zo van Heej dat ben ik! Zo grappig.. En toen ging iedereen klappen :) Nou toen lag ik helemaal in een deuk :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17.