![]() |
Vertel iets over de forumer boven je #13
Ts begint niet :)
|
Lisa is een schatje, die ervan houdt om mensen op de kast te krijgen en heel graag een twee-letterige afkorting van haar naam zou hebben.
|
Chick Rock is iemand die zich best sexy voelt in nieuwe kleding.
|
Missy is een leuke, enhousiaste forumbaas+, die het vaak druk heeft met bans of waarschuwingen uitdelen en topics dichtgooien :O
maar ze is wel lief! |
*Miekjuh* heet eigenlijk Willemieke.
|
Lisa heet eigenlijk gewoon Lisa
|
Miekjuh doet alsof ze een bad-ass alto/emo is, maar ondertussen is ze gewoon een heel lievig klein meisje.
|
Offtopic: emo, ik :')
|
Offtopic: nou ja, ik ben niet zo thuis in subculturen :p
|
Chickster is altijd goed voor een vrolijke noot, tenzij ze net een kostuumdrama heeft gezien. En ze kan vast en zeker 'ain prönkjewail' uit volle borst meezingen.
|
:d nou nee, dat kan ik dus niet
OT: Laisv is altijd in om samen Groningen te verdedigen tegen gemenerds uit het westen. |
Chick rock is blond en draagt graag rokjes.
|
Lisa is liev en sagt, maar als ze het ergens niet mee eens is komt dat ook duidelijk naar voren. Ze is erg gesloten over haar privéleven op het forum en houdt van pm's.
|
Neko houdt van japanse meisjes en gekke bodypaintviskunst :p
|
Fizzle houdt van mooie jurken en middeleeuws haar.
|
Missy werkt bij de Hema.
|
Cherry is jong, maar wijs. Wat is te zien aan haar tekenkunsten en smaak in muziek en series en dingies.
|
Moet het waar zijn wat je over degene boven je verteld?
Nouja, ik weet niet of dit waar is, maar ik (met mijn buitennatuurlijke krachten) denk dat Trimm Trabb veel van jongens houd met mooie auto's, dat ze veel naar conserten gaat, van boeken lezen houd, en heel gezellig is! |
Cup of Tea heeft dyslexie. Daarom geef ik haar de tip Firefox te gebruiken, daarin zit een automatische spellingscontrole.
|
Barabas heeft goede muzieksmaak en is een cutie.
|
Barabas oefent regelmatig zijn schietkunsten zodat hij, als hij later groot en sterk is en veel pindakaas gegeten heeft, de regering kan afzetten.
*edit* Ninja'ed. |
Shh barabas, het moest niet wel waar zijn-O-
Pippeloen houd van thee:D En kan de handstand heel goed. |
Cup of tea heeft geen mensenkennis, want als er iemand niet into jongens en auto's is, ben ik 't wel. ;)
|
Hihi nou de helft (ofzoiets) van de vrouwlijke nederlanders valt op mannen met mooie auto's :o Dus tja, ik kon het proberen :D
|
Cup of tea lijkt ouder dan dat ze is.
|
Missy is af en toe een beetje onnozel.
|
Barabas doet aan hardlopen.
|
Missy ook.
|
Barabas noemt zijn vriendin zijn chick.
|
Chick Rock heeft een pijnlijke voet.
|
Citaat:
|
Offtopic: Dat weet ik wel hoor :p
|
Chick Rock en Barabas gaan offtopic!
|
Sorry :o
OT: Missy heeft een hot date met een leuke jongen! En ze doet een spijkerbroek aan (want die kan tenminste niet opwaaien!) en een mooi en sexy shirtje (Y) |
Chickz0r is een arty-farty en houdt van geile Britse acteurs. ;)
|
Trimmie is een moordwijf, dat blijkt o.a. uit haar goede smaak wat betreft films en series. Ze houdt niet van plastic knopen, want die vindt ze smerig. Volgens mij is ze een tof iemand om mee op een festival rond te banjeren. Ze heeft me tevens ooit gewezen op het bestaan van Wim Helsen en The Mighty Boosh, wat op zich al een klein bergje onderscheidingen waard is.
|
Ze vindt het leuk om elders dan in bed te slapen.
|
Paranoïde typt altijd meters forum vol.
Soija is bijtgraag. |
Coolkast was ooit mijn geliefde.
|
Citaat:
[Die pm`s was ik net aan het lezen :D] |
Hij heeft me net toegevoegd op haifs! Hij is blond. Ik stelde me altijd zo'n artemis fowl voor maar hij is blond. wuuut
|
Heeft mij op hyves.
|
Heeft een leuke chick
|
Citaat:
Miekjuh, is niet altijd even netjes op msn. :p |
Mr Soija had een snor en was daar erg trots op. Nu heeft hij die eraf geschoren en is daar nog trotser op. Is eigenlijk best een aandachtshoer. :bloos:
|
Is heel goed in positieve energie creeëren :Y
|
Mieks huisdier waarvan ik niet onthoud wat voor dier het precies is (:o) is pas doodgegaan, en daar is ze best verdrietig over :(
|
Citaat:
Verder ziet Chick Rock er leuk uit en heeft ze een schattig gezicht. En met haar eetlust is niets mis, zegt ze :) |
:d
Fantoom weet nog niet waar ze naartoe wil op vakantie en overweegt Skandinavië (of weet je het inmiddels al we?) |
Chick Rock komt met haar nick heel stoer en bad over, maar is eigenlijk heel lief. Haar kledingstijl is best meisjesachtig, net als haar hobby's. Ze is belangstellend, en best onzeker over wat mensen van haar vinden. Ze is kieskeurig in het kiezen van vrienden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |