![]() |
Eerste keer alcohol
Ik wil binnenkort voor het eerst alcohol gaan drinken. Nu vraag ik me af wat jullie dronken of mij aanraden om te drinken?
|
Breezer, Black devil
|
bier
|
Wodka (rooie als je wil beginnen, maar geen pushkin!)
|
Ik heb ook van deze even de titel en de eerste post aangepast omdat er zo wel een bruikbaar topic is. :)
|
Citaat:
Sorry maar dat vind ik erg irritant ! |
Citaat:
Wammus, verwijder me maar.. :( |
Citaat:
FIGHT THA POWA! |
Drink gewoon bier. Geen zoete vrouwen drankjes
|
Citaat:
|
Ik zou iets drinken wat je lekker vindt (en het bij één en hetzelfde drankje houden) en wat niet te zoet is en tussendoor glaasjes water.
|
Overigens (een beetje laat maar toch). Ik ben begonnen met Pisang en Passoa. Gemixed met jus d'orange. Heel makkelijke drankjes, vooral als je jong bent. En bier, maar dat was na de examens als er gewoon niks anders te drinken viel. Qua bier dronk ik liever Kriek.
|
Bier. Probeer dan niet meteen iets zoals brand of grolsch kanon maar een zoetig belgisch biertje zoals bijvoorbeeld verboden vrucht.
|
Bier. Begin met pilsener.
|
Citaat:
|
Hertog Jan Grand Prestige moet je mee beginnen!
Heerlijk! |
Citaat:
Petrikov (y) |
Gewoon bier joh... Sterke drank is zo weg (waarschijnlijk jij ook als je voor de eerste keer drinkt). 'r zijn veel soorten bier. Zoek er een paar uit en probeer : D
|
Citaat:
Conclusie: Niet weer doen. |
Nah als je wilt beginnen kan ik je goldstrike aanraden :D
en als je het niet doet dan is er nog altijd bier.. |
Citaat:
Ik zou trouwens gewoon beginnen met een biertje, al drink je voor het eerst word je daar al dronken genoeg van =O |
Ik ben begonnen met Blue Curacao met daarbij Red Bull.. Ik denk dat heel veel dit te zoet vinden maar ik vind het heerlijk, nog steeds wel.
|
Jack Daniels
Glen Hood Johnny W Glen Talloch Five roses Chivas Regale Grants Maar misschien wil je liever iets sterkers... |
Citaat:
heb er nog nooit van moeten kotsen tho. |
Alcohol is alcohol, ik bedoel. Iedereen drinkt het? Waarom zou je een onderscheid maken wat je drinkt? Ik drink regelmatig alcohol sinds mijn 15e, het uitgaan bier - soms een J&B, Gin Tonic, zolang je jezelf niet drinkt tot je overgeeft kan er weinig aan de hand zijn?
|
Citaat:
Ik begon zelf ook met petrikov (blauw) & dan lekker mixen met energiedrank; héérlijk ! (y) |
Citaat:
Beter geen goldstrike.. XD Mijn vriendin had zo ongeveer een alcoholvergiftiging.. |
:')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn eerste keer had ik een breezer, maar dat is geloof ik een beetje uit
ik drink altijd vanalles wat, maar besse 7up is echt superlekker! |
Maar waarom zou je je eerste keer alchol drinken eigelijk van te voren plannen?
|
Drink gewoon een paar pintjes en laat die sterke drank maar effe aan de kant staan tot je wat meer ervaring hebt.
En idd, waarom in godsnaam op voorhand plannen? |
Citaat:
Ook zo heerlijk die rode tong erna :p Citaat:
Ga ik de boel door elkaar drinken dan sterf ik 7 doden. |
Citaat:
|
Hm, ik zou rustig beginnen. Biertje. Of gewoon wat ze hebben waar je ook bent. Of wil je thuis gaan proberen?
Zou ik niet doen, ik zou gewoon op een feestje beginnen met een niet al te sterk iets. Van sterke drank ben je zo dronken. Geloof me, 2 tequilla komt zwaarder aan dan 8 bier. Hoe oud ben je eigenlijk? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |