Verkering vragen?
Ik heb een simpele vraag maar ik zal eerst even de situatie uitleggen.
Ik zit op een speciale school met kleine klassen(8 leerlingen per klas) en gewoon havo/vwo. Er zit bij mij(sinds dit jaar) een heel leuk meisje in de klas. Er is dus een probleem. Op onze school zitten voornamelijk autisten(dat meisje en ik ook, maar een hele lichte vorm, hoef je hier niet echt in mee te nemen) en de verhouding jongens meisjes is dan ook iets van 7:1
Nu is het dus het geval dat er iets van 10 jongens achter dat meisje aanzitten. Ik ben de enige die bij haar in de klas zit(van die 10 jongens) en ik heb in dit schooljaar een goede band met haar opgebouwd maar wil eigenlijk meer. Er is al een jongen die haar verkering heeft gevraagd maar gelukkig afgewezen _O_ Als zij in de buurt is wordt ik een beetje stuntelig en moet ik soms heel hard lachen(schijnt erbij te horen). Ik wil haar graag verkering vragen maar ik ben bang dat ze tegen mij ook nee zegt. Hebben jullie misschien tips om verkering te vragen(of beter van niet?)? Tips als ga naar de film of wat dan ook helpen niet want ik zie haar alleen op school, we wonen 40 kilometer van elkaar af. Ik wordt met de taxi naar school gebracht :cool: maar hierdoor kan ik niet nog ff kletsen na schooltijd. We hebben ook geen tussenuren.
Ik hoop dat iemand misschien iets weet.
Alvast bedankt,
Denniz
BTW zit ze nooit op MSN en heeft geen hyves. En mail leest ze nooit.
|