Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   De dildo (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1750769)

Just_Wanna_Jump 19-04-2009 17:27

De dildo

Jah,de dildo.
Het lijk me trouwens een leuk ding,en ik snap dus wel waarom een vrouw/meisje het wil gebruiken,maar als je zoals ik nog maagd bent,en je gebruikt dat.
Dan ben je toch officeel ontmaagd..,en het is toch een raar idee,dat je ontmaagd wilt of word door een plastich ding?
En daarnaa..,wil je dan nog wel een man?

nou?

Kitten 19-04-2009 17:35

Of je dan ontmaagd bent hangt helemaal van je definitie van maagd af. Het kan best zijn dat je maagdenvlies al eens gescheurd is, dat hoeft niet intact te blijven tot je voor het eerst neukt. Er is niet echt een officiële definitie. Ik heb zelf altijd het idee dat het de eerste keer neuken is en noem daar dildo's naar binnen stoppen niet bij.

Aan de andere kant heb ik nooit zo veel gegeven om de precieze definitie van maagd wel of niet... :S

Just_Wanna_Jump 19-04-2009 18:26

Citaat:

Kitten schreef: (Bericht 29142955)
Of je dan ontmaagd bent hangt helemaal van je definitie van maagd af. Het kan best zijn dat je maagdenvlies al eens gescheurd is, dat hoeft niet intact te blijven tot je voor het eerst neukt. Er is niet echt een officiële definitie. Ik heb zelf altijd het idee dat het de eerste keer neuken is en noem daar dildo's naar binnen stoppen niet bij.

Aan de andere kant heb ik nooit zo veel gegeven om de precieze definitie van maagd wel of niet... :S

Nou als je maagdenvlies gebroken is door wat anders..,hard op je op je zwake plek gevallen ofzu..,dan is dat natuurlijk niet echt ontmaagd.
Maar als het nog nooit gescheurd is,en je stopt bijv een dildo naar binnen,dan is het dan echt wel zo dat je ontmaagd bent..,ik bedoel je hebt dat je maagdenvlies wel gebroken.
En je weet wel hoe het voelt xD

Kitten 19-04-2009 18:40

Citaat:

Just_Wanna_Jump schreef: (Bericht 29143098)
Nou als je maagdenvlies gebroken is door wat anders..,hard op je op je zwake plek gevallen ofzu..,dan is dat natuurlijk niet echt ontmaagd.
Maar als het nog nooit gescheurd is,en je stopt bijv een dildo naar binnen,dan is het dan echt wel zo dat je ontmaagd bent..,ik bedoel je hebt dat je maagdenvlies wel gebroken.

Ik ben geen meisje, maar seks is toch echt compleet anders dan masturbatie in mijn ervaring.

Just_Wanna_Jump 19-04-2009 18:45

Citaat:

Kitten schreef: (Bericht 29143136)
Ik ben geen meisje, maar seks is toch echt compleet anders dan masturbatie in mijn ervaring.

jah..,als je vingerd wel ¬¬
maar als je een dildo erin gaat stoppen,wanneer je nog maagd bent is het toch echt wel sex.

Ik weet zeker dat je me niet gaat begrijpen.

.Melissa. 19-04-2009 18:53

tja, eigenlijk ben je dan wel ontmaagd, maar ik denk dat als je het met iemand doet, het dan pas "officieel" is.
maar als je gwn over clitoris heengaat, ben je niet ontmaagd.

Just_Wanna_Jump 19-04-2009 18:59

Citaat:

.Melissa. schreef: (Bericht 29143194)
tja, eigenlijk ben je dan wel ontmaagd, maar ik denk dat als je het met iemand doet, het dan pas "officieel" is.
maar als je gwn over clitoris heengaat, ben je niet ontmaagd.

yep dat bedoel ik :)
okal is het dan dat als je het met iemand doet `officeel" is.
Je weet al hoe het voelt enzu.

en daarna.
Is een dildo nou beter dan een man?

Uice 19-04-2009 22:03

Citaat:

Just_Wanna_Jump schreef: (Bericht 29143225)
yep dat bedoel ik :)
okal is het dan dat als je het met iemand doet `officeel" is.

Ja, dan weet de regering ervan en krijg je een officiële brief van het ontmaagdingsbureau. Maar wat maakt dat uit?

Citaat:

Je weet al hoe het voelt enzu.
Ach, je weet hoe het is om een ding met de grootte en vorm van een lul in je kut te hebben, maar je weet niet hoe het is om te neuken.

Citaat:

Is een dildo nou beter dan een man?
Beter dan veel mannen, niet beter dan de man die je wil.

Dutchess 19-04-2009 23:00

Volgens het woordenboek is er voor ontmaagdeging geslachtsgemeenschap nodig.
Een dildo is geen geslacht en masturbatie is geen gemeenschap.
En nee een pik met een vent er aan is leuker.

Dark Phoenix 20-04-2009 17:13

Citaat:

Dutchess schreef: (Bericht 29144665)
Volgens het woordenboek is er voor ontmaagdeging geslachtsgemeenschap nodig.
Een dildo is geen geslacht en masturbatie is geen gemeenschap.
En nee een pik met een vent er aan is leuker.

Dit.

Stefenootje 20-04-2009 21:05

Wijze woorden Uice.

en Dutchess ;x

damnmonk 30-04-2009 20:00

Zal het niet leuker zijn indien je bij je eerste keer seks er geen bloed aan te pas komt, door je maagdevlies dan al zelf te breken voor je echt seks hebt? Ik heb al verhalen gehoord waar het wel een zootje werd..

Freyja 30-04-2009 21:35

Citaat:

Just_Wanna_Jump schreef: (Bericht 29143155)
jah..,als je vingerd wel ¬¬
maar als je een dildo erin gaat stoppen,wanneer je nog maagd bent is het toch echt wel sex.

Ik weet zeker dat je me niet gaat begrijpen.

:confused: Misschien moet je het daarvoor eerst proberen, maar een dildo naar binnen schuiven en seks hebben met een jongen is echt ZO anders, masturberen met een dildo is echt geen 'seks', iig geen penetratie zoals het met een jongen kan/gaat.

T_ID 01-05-2009 00:00

Citaat:

damnmonk schreef: (Bericht 29182425)
Zal het niet leuker zijn indien je bij je eerste keer seks er geen bloed aan te pas komt, door je maagdevlies dan al zelf te breken voor je echt seks hebt? Ik heb al verhalen gehoord waar het wel een zootje werd..

Eensch..

Bovendien zal een dildo er niks over vinden om eventueel gejammer en tegenstribbelen te hebben. ;)

arPos 01-05-2009 12:58

Citaat:

Just_Wanna_Jump schreef: (Bericht 29142925)
En daarnaa..,wil je dan nog wel een man?

Dubbel :D, dildo's plakken geen fietsbanden :P

Qimm 01-05-2009 23:59

seks is zo veel meer dan piemel in kut, alleen dat is te saai.

Kitten 02-05-2009 08:22

Citaat:

arPos schreef: (Bericht 29184381)
Dubbel :D, dildo's plakken geen fietsbanden :P

En maaien geen gras.

Mephisto 02-05-2009 11:03

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 29182783)
:confused: Misschien moet je het daarvoor eerst proberen, maar een dildo naar binnen schuiven en seks hebben met een jongen is echt ZO anders, masturberen met een dildo is echt geen 'seks', iig geen penetratie zoals het met een jongen kan/gaat.

Jaaaaa, maar als het eentje van formaat afgeschoten kinderarm of groter is raak je zo opgerekt dat je er ook weinig meer van voelt als je seks hebt met iemand met een normaal formaat...

Dysmorphofobist 02-05-2009 13:04

Citaat:

Mephisto schreef: (Bericht 29187318)
Jaaaaa, maar als het eentje van formaat afgeschoten kinderarm of groter is raak je zo opgerekt dat je er ook weinig meer van voelt als je seks hebt met iemand met een normaal formaat...

Ja, en als ze een baby eruit heeft moeten persen moet je er je hele vuist + arm in rammen omdat ze anders niets meer voelt. :')

Qimm 02-05-2009 13:58

Citaat:

Mephisto schreef: (Bericht 29187318)

ik heb vannacht over jou gedroomd :D

Young Predator 02-05-2009 18:58

Voor de dames: hoe zouden jullie het vinden als je (seks)partner een dildo bij jou zou gebruiken?

Voor de jongens: hoe zouden jullie het vinden als je een dildo bij je (seks)partner mag gebruiken?

serac 02-05-2009 21:54

ik ben (nog) maagd (in de zin van "geslachtsgemeenschap", deftig woord), en ik gebruik intern maandverband ;
diameter ~1 centimeter ; ben ik nu ontmaagd ?

en ohja, ik plak mijn eigen lekke banden (helaazz)

arPos 02-05-2009 23:47

Citaat:

Young Predator schreef: (Bericht 29189265)
je een dildo bij je (seks)partner mag gebruiken?

Mag?

R-enee 03-05-2009 00:06

Citaat:

serac schreef: (Bericht 29190125)
ik ben (nog) maagd (in de zin van "geslachtsgemeenschap", deftig woord), en ik gebruik intern maandverband ;
diameter ~1 centimeter ; ben ik nu ontmaagd ?

en ohja, ik plak mijn eigen lekke banden (helaazz)

tuurlijk niet joh. je bent pas ontmaagd als een jongen met zijn penis in je vagina is geweest. denk trouwens niet dat er een maagdenvlies zat die je hebt doorgeprikt met je tampon, het maagdenvlies kun je namelijk niet doorprikken, het zit namelijk maar aan één kant van je vagina. dat is het geribbelde stukje aan de binnenkant, net bij de opening. maar misschien wist je dat ook al!

x

Dutchess 04-05-2009 23:05

Citaat:

Young Predator schreef: (Bericht 29189265)
Voor de dames: hoe zouden jullie het vinden als je (seks)partner een dildo bij jou zou gebruiken?

Voor de jongens: hoe zouden jullie het vinden als je een dildo bij je (seks)partner mag gebruiken?

Spannend:bloos:, en hij rukte em uit m'n handen nog voor ik een kans kreeg em uit te proberen. :p
Zat ik daar op de rand van m'n bed, met het doosje waar m'n nieuwe lingerie in zat.. me te beseffen dat ik net heel blij keek naar de postbezorger omdat ik dacht dat ik ein-de-lijk mijn nieuwe telefoontoestel binnen had.-O-

Leonie!! 12-05-2009 15:23

Citaat:

Just_Wanna_Jump schreef: (Bericht 29143098)

je maagdenvlies kan ook scheuren door het gebruik van een tampon... of gewoon al door sporten ofzoo

ik zie ontmaagding eigenlijk gewoon meer als ''de eerste keer''...
maar als je dan bijvoorbeeld verkracht wordt zou ik dat niet echt zien als ontmaagding... want je wilde het zelf toch ook niet?!

officieel ben je dan wel ontmaagd..
maarja!
xxx

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.