![]() |
De dildo
Jah,de dildo.
Het lijk me trouwens een leuk ding,en ik snap dus wel waarom een vrouw/meisje het wil gebruiken,maar als je zoals ik nog maagd bent,en je gebruikt dat. Dan ben je toch officeel ontmaagd..,en het is toch een raar idee,dat je ontmaagd wilt of word door een plastich ding? En daarnaa..,wil je dan nog wel een man? nou? |
Of je dan ontmaagd bent hangt helemaal van je definitie van maagd af. Het kan best zijn dat je maagdenvlies al eens gescheurd is, dat hoeft niet intact te blijven tot je voor het eerst neukt. Er is niet echt een officiële definitie. Ik heb zelf altijd het idee dat het de eerste keer neuken is en noem daar dildo's naar binnen stoppen niet bij.
Aan de andere kant heb ik nooit zo veel gegeven om de precieze definitie van maagd wel of niet... :S |
Citaat:
Maar als het nog nooit gescheurd is,en je stopt bijv een dildo naar binnen,dan is het dan echt wel zo dat je ontmaagd bent..,ik bedoel je hebt dat je maagdenvlies wel gebroken. En je weet wel hoe het voelt xD |
Citaat:
|
Citaat:
maar als je een dildo erin gaat stoppen,wanneer je nog maagd bent is het toch echt wel sex. Ik weet zeker dat je me niet gaat begrijpen. |
tja, eigenlijk ben je dan wel ontmaagd, maar ik denk dat als je het met iemand doet, het dan pas "officieel" is.
maar als je gwn over clitoris heengaat, ben je niet ontmaagd. |
Citaat:
okal is het dan dat als je het met iemand doet `officeel" is. Je weet al hoe het voelt enzu. en daarna. Is een dildo nou beter dan een man? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Volgens het woordenboek is er voor ontmaagdeging geslachtsgemeenschap nodig.
Een dildo is geen geslacht en masturbatie is geen gemeenschap. En nee een pik met een vent er aan is leuker. |
Citaat:
|
Wijze woorden Uice.
en Dutchess ;x |
Zal het niet leuker zijn indien je bij je eerste keer seks er geen bloed aan te pas komt, door je maagdevlies dan al zelf te breken voor je echt seks hebt? Ik heb al verhalen gehoord waar het wel een zootje werd..
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien zal een dildo er niks over vinden om eventueel gejammer en tegenstribbelen te hebben. ;) |
Citaat:
|
seks is zo veel meer dan piemel in kut, alleen dat is te saai.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb vannacht over jou gedroomd :D |
Voor de dames: hoe zouden jullie het vinden als je (seks)partner een dildo bij jou zou gebruiken?
Voor de jongens: hoe zouden jullie het vinden als je een dildo bij je (seks)partner mag gebruiken? |
ik ben (nog) maagd (in de zin van "geslachtsgemeenschap", deftig woord), en ik gebruik intern maandverband ;
diameter ~1 centimeter ; ben ik nu ontmaagd ? en ohja, ik plak mijn eigen lekke banden (helaazz) |
Citaat:
|
Citaat:
x |
Citaat:
Zat ik daar op de rand van m'n bed, met het doosje waar m'n nieuwe lingerie in zat.. me te beseffen dat ik net heel blij keek naar de postbezorger omdat ik dacht dat ik ein-de-lijk mijn nieuwe telefoontoestel binnen had.-O- |
Citaat:
je maagdenvlies kan ook scheuren door het gebruik van een tampon... of gewoon al door sporten ofzoo ik zie ontmaagding eigenlijk gewoon meer als ''de eerste keer''... maar als je dan bijvoorbeeld verkracht wordt zou ik dat niet echt zien als ontmaagding... want je wilde het zelf toch ook niet?! officieel ben je dan wel ontmaagd.. maarja! xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |