![]() |
Concert Lacuna Coil
Lacuna Coil komt begin november in Nederland en België.
Zijn er nog mensen die er ook heengaan? Ik wel in ieder geval, *woeiiii* lijkt me echt super :cool: (owjah als er nog mensen zijn die de vertaling van Senzafine hebben.. zouden ze die hier best even op mogen gooien ;) ) |
:D
Kijk dat is nog eens goed nieuws Lacuna Coil op tour! Ik ben present ! |
in patronaat tog?
keb een aantal jaar geleden met een talentenshowtje op school nog cold van ze gdaan :D verder vinnik ze niet egt heel speciaal ofzow... |
jah ik had et al op effenaar site gezien
en ik ga zeker..... |
myr en ik gaan als het goed is 2 nov in hurlm :)
|
ik vond Lacuna Coil vroeger altijd geweldig...
alleen ben ik een beetje fan-af (palindroom!!!!!) sinds Unleashed Memories... ben misschien benieuwd hoe ze gaan spelen nu (met wellicht WEER een nieuwe line-up...) nou ja we'll see:) |
Ik ga erheen in de effenaar, maar eigenlijk ga ik meer voor het voorprogramma sentenced dan voor lacuna coil
|
Wat is dat voor muziek eigenlijk? Dat voorprogramma? Nooit van gehoord moet ik zeggen..
Ik ga trouwenz naar België (y) |
*wil ook gaan*
|
ik wilde gaan, toen ik zag dat dillinger escape plan ook komt in de effenaar.....vind ik toch wel wat imposanter om te zien :)
|
Hmm thanx voor de tip :)
Wil ik wel heen |
Citaat:
|
Citaat:
missgien gaak ook wel, is wel leuk bandje op zig. |
jaaaa ik ga naar Patronaat *woei* *zin in heeft* :)
|
Hoe duur is die?
|
nog meer voorprogramma's?
want voor Lacuna Coil en Sentenced doek het niet.... komt Trail of Tears niet effe Head-linen ofzo? dan kom ik wel :p |
ik ga naar de patro-versie :)
eigenlijk meer voor sentenced, die doen echt heerschen |
oehhhhh :) waar komen ze allemaal ??? (welke zalen dan heh )
|
kga dr wel heen
|
uh sja ik ga misschien ook wel naar de patronaat dan.. maar ik kan nergens vinden wat je daarvoor moet neerleggen.. want het OV gaat ook alweer met 4,5 % omhoog.. :( :(
|
Ik maybe in de effenaar
|
Waar wanneer hoe wat . . . ja ik wil ;) ( en dat meen ik dan serieus )
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe ga je d'r heen? Is het ver lopen vanaf Haarlem centraal? |
Citaat:
Vanaf de voorkant van het station, rechts langs busstation lopen Kruisweg in - rechtdoor lopen, gaat over in Kruisstraat - bij HEMA rechtdoor Barteljorisstraat in - aan eind (voor je Grote Markt opgaat!) rechtsaf de Zijlstraat in - helemaal uitlopen tot je aan het einde op een gracht stuit, voetgangersbrug over water oversteken, links aan de overkant van het water ligt Patronaat. www.patronaat.nl :p |
Citaat:
|
ghmzz die hadden 1 liedje wat ik echt heel mooi vond. maar ik weet niet meer hoe het heet...
Maar ik vind het best mooie muziek, maar een concert zit er niet in :) |
*maakt sprongetje van blijdschap*
|
IK GA OOWK :D *trots*
ik ga op 29 oktober naar bibelot-dordrecht Wie gaat daar nog meer heen? Toedeloew, Mriej |
OJA vergeten!
Als er nog mensen willen...voor dordrecht zijn er nog kaarten beschikbaar!!! 12,50 p.st |
Mijn zusje wil er graag met me heen, ik ook wel, maar ik twijfel...
|
tjek
|
Citaat:
Jaaa! dordrecht is wel een beetje ver weg, maar dan ga ik gewoon Angela ( frozen tears) nog een X meeten! ( ze gaat gewoon mee :D ) en bij haar blijven slapen ofzo ;) |
Citaat:
in vera waarsch. €6 ofzo :eek: |
Citaat:
|
Ga misschien naar EHV.. wat is Sentenced voor iets? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
subsidie? |
Citaat:
das mn lieve friendinnetjuh! zijs lievig! ow w8, ben jij de limburgse manson?(niet lullig bedoeld osso hoor) In elk geval...angela is een sgat! Enne...12,50 is idd best veel, maar ach...k heb ut er voor over :D Knuff Mriej |
Ik wil er ook wel graag heen
|
er zijn nog kaarten voor dordrecht
|
Hey :cool: 12 EUR is ook geen geld. Wil ik wel zien :)
https://tickets.lvp.nl/trs/vrst.php?ev=10936 https://tickets.lvp.nl/trs/vrst.php?ev=11081 (die foutmelding moet je maar 'ja' op klikken dat komt omdat ze geen 200 EURO over hebben voor een SSL certificaat :rolleyes: ) |
Weet iemand waar je ze voor België kunt bestellen?
Kwil ze ook wel heel graag zien :) Thx... |
Citaat:
|
'k ga..jeej..Dordt ende Eindhoven :o..
en mriej dan gaak u zien :D :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |