![]() |
penisvraagjes
ik heb wat vraagjes over het mannelijk geslacht: de penis
is dat gewoon toegestaan hier? |
Citaat:
|
ja hoort ook bij het lichaam
|
ik vroeg me namelijk erg af wat nou de gemiddelde penisgrootte/lengte is...
en bij mijn penis is het ook zo dat de voorhuid wel volledig van de eikel af kan, maar dan zit deze "opgerold", en kan ie niet weer uitrollen [als de penis groter wordt zegmaar] dit komt doordat de voorhuid vast zit aan mijn eikel, dit is redelijk moeilijk uit te leggen ... kan het zo zijn dat hierdoor mijn penis kleiner blijft/minder groot wordt? |
Nee joh, dat is juist hartstikke normaal! Iedereen die niet besneden is, heeft dat. (Of ik begrijp je verhaal nu geheel verkeerd. o.o)
Gemiddelde penislengte in stijve toestand is 16 cm, maar dan is dat wel al bij volgroeide mannen. |
ah ok, gelukkig...
en dan heb ik nog een vraagje: aan de onderkant van mijn penis loopt een soort naad <knip> is dit normaal? indien nodig kan ik een foto maken |
Ja, dat is ook normaal. Dat is zeg maar het litteken, omdat iedere penis eerst er uitziet als een vagina (tijdens het begin van de zwangerschap). Dit groeit later in de zwangerschap dicht, waardoor je dus een soort litteken krijgt. Net zoiets als je navel, maar dan anders. Het is echt niet bij iedereen even zichtbaar.
|
oh ok, bedankt voor alle hulp :D
maar dat is niet onaantrekkelijk fzo? knap trouwes, dat je dat allemaal al weet op 17 jarige leeftijd ;) |
Citaat:
|
Eh, dat laatste heb ik van mijn vriend... Zijn vader is bioloog dus misschien weet hij het daardoor :'D Voor de rest.. opletten bij bio? ^^"
|
En ik maar denken dat de clitoris simpelweg een onvolgroeide penis was.
|
is het trouwes ook normaal dat bij een erectie mijn voorhuid niet automatisch helemaal over mijn eikel heen gaat?
|
Gast ik ga absoluut niet op die link klikken maar zo gauw alles gewoon werkt wat moet werken zou ik je geen zorgen maken over een rimpeltje hier of een naadje daar.....
|
Citaat:
|
Echt, ik zou me niet zo'n zorgen maken. Het grootste deel van de mannelijke wereldbevolking heeft echt een afzichtelijke penis. Je hebt hele kleine, hele grote, hele lange dunne, hele korte dikke, hele kromme, geknakte, vreemd gekleurde, dikbehaarde, gerimpelde, gevouwen penissen.
Volgensmij is de jouwe volkomen normaal en zelfs de bovenstaande penissen vormen geen onoverwinnelijk obstakel binnen een relatie. De meeste vrouwen hebben er geen enkel probleem mee, penissen zijn namelijk niet gemaakt om mooi te zijn. :) |
ok
bedankt voor alle hulp! @Balance: je hebt eigenlijk ook gelijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |