![]() |
Dit kan toch niet!
Éen avond. Éen gesprek.
Éen iemand. Éen jongen. Weet bijna nix van em.. I'm in love. I love him. Damn. Wat nu?:confused: |
Meer met hem praten?
|
Wegkwijnen in liefdesverdriet?
|
Dit topic toevoegen aan je favorieten, kan je er later nog eens om lachen.
|
Weer contact zoeken? :)
|
Citaat:
|
je hart laten breken
|
'm Opnieuw opzoeken? Je kan altijd een poging wagen...
|
Citaat:
|
Hem beter leren kennen en er dan achter komen dat ie toch niet zo perfect is als je nu denkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DAT kan zeker niet, een schande
|
een keer voor hem strippen, leg je meteen de link met de bus :D;D;D;D;d;D:D:
|
Verliefdheid kan op de vreemdste plaatsen toeslaan :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de bus eerst nog 'n paar keer glimlachen naar hem en dan eens 'n excuus zien te vinden om naast hem te gaan zitten. :) (y)
|
Citaat:
thnx!:D |
Af en toe komt er wel eens wat nuttigs uit deze ouwe zak! ;)
|
Citaat:
|
Als je dan al naast je zit. Bedenk je OPEENS dat je mobiel leeg is en dat je toch echt nog iemand moest bellen :O Ohohoh domdomdom.. Maar hee.. Misschien mag je zijn mobiel wel even lenen. Bel naar Joostmagwetenwie (vertel diegene van te voren wel even dat je gaat bellen blablabla) hou het kort en als je uit de bus bent bel je diegene weer en vraag je het nummer waar je net mee hebt gebeld :D
|
ja, of je vraagt hem gewoon om zn nummer
|
Of je vraagt 'em niet om z'n nummer, want ik denk dat ieder weldenkend mens het op een rennen zet voor iemand die claimt van hem/haar te houden, zonder ooit een woord met diegene gewisseld te hebben.
Sorry, maar dit kun je toch niet serieus nemen? |
ik neem het ook niet serieus, maar "het telefoon lenen om een vriendin te bellen zodat je uit diens telefoon het nummer kunt vissen" neem ik al helemaaaaaal niet serieus
|
Citaat:
Jij was de laatste die gereageerd had, dus ging ik in op jouw reactie. |
Citaat:
Maar jullie hebben toch al gesproken (en blijkbaar zo bijzonder dat jij al van hem houdt - dat zou ik hem btw nog ff niet vertellen)? Dan lijkt het me heel normaal om hem weer aan te spreken als je hem ziet en te zeggen dat je het vorige keer gezellig vond. Als dat wederzijds was, komt het daarna wel goed. |
als je hem weining ziet spreek dan een keer af om elkaar beter te leren kennen
|
Maar je hebt hem wel al een keer gesproken?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |