![]() |
wie kan me helpen?
wat moet ik doen als ik een meisje zie zitten maar ik durf er niet heen gaan?bedankt op voor hand mensen :p
|
er heen gaan en je niet zo aanstellen
|
Als je echt iets wil, ga er dan voor en maak jezelf niet zielig.
|
er naast gaan zitten. :p
|
Citaat:
:D:D:D:D:D:D:D:D |
jezelf wezen. je mag wel iets de moeite voor d'r doen, maar niet te veel.
als ze je steeds af blijft wijzen, valt ze dus waarschijnlijk niet op je type (omdat je jezelf bent) en dan weet je dat ook weer... doe ook zeker niet te zelfverzekerd, daar knap ik dus echt absoluut op af. zo van 'ik kan toch iedere meid krijgen, jou dus ook wel'. |
er voor altijd omheen lopen en haar nooit aanspreken. of gewoon es vragen hoe ze aan die mooie ogen komt
|
Citaat:
|
Gaap.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je een MAN bent, dan bezorg je dat bosje persoonlijk. Als je een mietje bent kun je het ook laten bezorgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het even leuk vinden moest hij het zelf bezorgen dan moest hij het laten bezorgen. Maar het is wel nbeetje raar een bos bloem te krijgen van iemand die je niet kent, niet dus. |
... gewoon effe subtiele hints geven... afschieten of zijn ook wel effe oogje op je heeft of gewoon meer interesse heeft om je te leren kennen...
verder misschien heb je contact met vrienden van haar? x |
Gewoon tien video's van Ratelband bekijken en er dan voor gaan TSJAKKA!
;) Zie het zo hoe langer je wacht, de meer kans dat ze een vriend krijgt, dus hoe sneller je haar aanspreekt... |
Citaat:
|
Wat denk je zelf? :p
|
Denk wat kan mij het boeien als het niet lukt en gewoon gaan.. je kunt hartstikkke trots op jezelf zijn als je dat gedaan hebt, wat er verder ook van komt.
|
Citaat:
Stel jij bent het meisje; je bent daar ergens in een ruimte, gewoon aan het chillen met je vriendinnen. Leuke avond gehad en je gaat weer naar huis. .. Ai, we zijn iets vergeten geloof ik .. :d Juist, er zal weinig gebeuren als zij jou niet opmerkt. Hoe dan ook, zul je haar dus te kennen moeten geven dat je bestaat. Uiteindelijk is dan maar 1 ding het beste: er toch gewoon heengaan :p "Do one thing that scares you every day" :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en er is een verschil tussen aanstellen en ergens echt bang voor zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
das niet aanstellen...... aanstellen is doen als of. Dat is hier niet het geval. Maar dat snappen sommige personen weer niet.
|
Citaat:
"Je aanstellen" is "je op een overdreven manier gedragen." Vaak gaat het gepaard met een forse mate van aandachttrekkerij. Dit toont aan dat Gothic toch gelijk had. Jij mag wat mij betreft in het vervolg pas reageren als je weet waarover je praat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tha white eagle heeft wel gelijk dat je aanstellen ook doen alsof is.. de abt van sion heeft ook wel gelijk maar daar komt weer wa meer bij..
Je aanstellen is je op een overdreven manier gedragen. Da zegt de abt van sion.. maar as je je op een overdreven manier gedraagt doe je dus nie zoas je echt bent. Je doet dus alsof.. |
ja.......... maar mij ging om het punt dat niet iedereen moet zeggen dat ie zich zo aan moet stellen. Hij stelt zich een serieuse vraag en iedereen moet dus een goed antwoord geven . Niemand weet van zijn problemen af. Niet iedereen heeft het zo goed (als al die verliefde mensen hier met allemaal exen enz.....)
|
en btw.. as iemand hier gwoon iets vraagt omdat diegene daar meej zit hoeft die nie meteen afgezeikt te worre..
da jullie daar nie meej zitte is mooi maar da wil nie zegge da as jullie daar nie meej zitte da niemand daar meej zit! probeer je ook es in te leve in iemand anders z'n probleme of zeg nix! |
Citaat:
;) |
Citaat:
2)Wat is een goed antwoord? Wat ik geschreven heb was voor mij een goed antwoord. 3)Ik denk niet dat het een groot probleem is om niet durven naar een meisje toe te stappen, het is eerder een angst die hij kàn overwinnen als hij er tenminste eenbeetje voor gaat!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb al wat topics door gespit........ er schijnen meer mensen een "hekel" aan je te hebben. Dus doe niet zo arrogant. En moge jouw ziel ook branden in hel. (met nette woorden "Gecondoleerd") Verder wil ik een slotje hier op. De topicstarter schijnt dus niet serieus te zijn en heeft hier toch niet gepost. (toch?) Verder word hier toch alleen maar geflamed. Misschien zijn we daar wel over eens. Een slotje. wel of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
di gaat hier dus echt helemaal nerges meer over he!!
waar zit iedereen over te zeike?? as je in di topic wa post is ut wel fijn as je da doet waarover het hoort en nie over andere mense of alleen maar commentaar geven op andere... as je da wil dan open je maar zelf een topic waarin dat gaat. as der geen serieuze reacties meer komen is ut bezte om gwoon slot derop te doen! anders word ut ook alleen maar erger |
Citaat:
Verder is dit topic volgens mij afgerond, de topicstarter reageert zelfs niet eens. |
Citaat:
|
neej lady_x, ik zit helemaal nie te zeike!!
en ik hoef nie te lere type want da kan ik al! da ik veel woorde in kort mag ik nog altijd zelf wete jah?? |
Citaat:
Citaat:
Heb ik jou wat gevraagd eigenlijk??? :rolleyes: |
Citaat:
WAAR BLIJFT DAT FUCKING SLOTJE NOU?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |