![]() |
Elke dag een droom :(
16 september '01
Ik werd vandaag weer wakker Wakker in een droom Een droom dat ik weer was Wat ik in een ver verleden ben geweest Ik probeer te zijn Wie ik ooit was Een meisje met een lach op haar gezicht Maar dat is een masker wat ik allang niet meer pas Elke keer als ik mijn ogen sluit En denk aan de tijd die vooraf ging De tijd dat ik gelukkig was En dat ik kon zijn wat ik wou Elke ochtend als ik wakker word En ik doe een blik in de spiegel Zie ik twee lege ogen Maar achter dat lege zit het vol Vol met verborgen tranen Tranen van verdriet De tranen die niet naar buiten kunnen Want ik ben een gesloten boek Dat boek zal niet geopend worden Ik heb de sleutel ingeslikt In dat boek is geen plaats voor mensen die me helpen willen Want in mijn boek bestaat geen 'held' Ik word elke dag weer wakker Wakker in een droom Een droom dat mijn hart aan het ontdooien is Maar dat kan niet, het is versteend… ~Marchje~ |
March... Samen zullen we zoeken naar de sleutel... En dan openen we het boek en schrijven we het mooiste verhaal ooit...
Ik zal je nooit in de steek laten... |
Citaat:
|
Dankjewel... Kweet even niet wat ii moet zeggen, voel me een beetje ellendig...
Kus, Marchje |
heel mooi geschreven march....en succes........dit gedicht herken ik egt heel goed........
XxX vlad |
Citaat:
Kus, Marchje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |