![]() |
puisten borst/schouders
Hallo allemaal,
Ik heb vaak last van puisten op mijn schouderbladen en borst... ik wil daar eigenlijk binnen 1.5 maand helemaal van af zijn. Ik ga dan namelijk op vakantie en het geeft mij een beter gevoel om er dan van af te zijn. Heeft iemand voor mij de oplossing of handige tips??? misschien iets met voedings of cremes?? |
Citaat:
Maar ik krijg soms ook wel puistjes op armen en benen..,en het kan natuurlijk ook door de weer komen.(want die puisjes krijg ik altijd wanneer het warm begint te worden) en natuurlijk kan de dokter ook een geschikte cream ufzo voor je vinden. |
Zijn het echt púisten of zijn het meer ontstoken talgkliertjes? Dus dat er zeg maar gewoon een soort pitje uitkomt? Want in het laatste geval, daar is eigenlijk vrij weinig aan te doen, behalve dat je het goed schoon kunt houden. Zonnen helpt trouwens wel, daarvan wordt het minder. Misschien kun je van te voren al flink gaan zonnen. :)
|
Citaat:
Maar als je per dag 1,5 tot 2 uurtjes in de zon gaat liggen met dit weer wordt je dan wel bruin en raak je snel van de puistjes af? |
In de zon zit vitamine D, da's goed voor je huid. Of je er geheel vanaf raakt, kan ik niet met zekerheid zeggen, maar je huid zal er iig een stuk gezonder uitzien. En met dit weer kan je best wel bruin worden. Ga lekker in de zon leren!
|
Sowieso dagelijks je rug en borst wassen met water, maar ik neem aan dat je dat al doet. Elke drogist verkoopt reinigingsgel 'voor de jonge huid', 'voor de vette huid', 'voor de onrustige huid' en meer van dat soort termen, dus probeer dat ook eens uit, gewoon onder de douche. Dat zijn geen wondermiddelen maar het kan al wel een hoop schelen.
|
Citaat:
Ik denk dat ik dat wel ga proberen dan ;) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |