![]() |
Too saai saai, hush hush, eye to eye... #583
:)
|
Omg leeg hier.
|
Too saai saai, hush hush, eye to eye...
|
Ja. :d
|
Soija, je maakte het topic vol terwijl ik m'n bericht aan het wijzigen was en toen kon het niet meer. Sancties gaan er volgen. Sancties!
|
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: |
(y)
|
So, en nou pittime. ;)
Slaapze, jongens en meisjes. :) |
Slaap wel, Soija!
|
Potver, had ik maar een basgitaar. En een drumstel. En een band.
|
'allo!
|
!
|
Ik zat te denken, goh, is het nog zo vroeg? Blijkt dat mijn klok stil is gaan staan toen het 22:06 was. :D
|
internet vloog eruit, bedankt vader!
|
Citaat:
|
ja nee je hebt vast gelijk paranoide, ik weet het niet, dit soort kleine malle dingetjes krijgen me altijd een beetje aan het piekeren
|
oke nu spring ik uit mijn sukkel modus
Hoi mensen :cool: |
welterusten mensen :cool:
|
Hallo!
|
Gewoon al meer dan 9,5 uur geen posts hier. :eek:
|
En dan opeens twee in 5 minuten!
|
Omg!
|
|
Citaat:
|
Ik ga zo maar eens wat roerei maken!
Jeetje, volgende week om deze tijd ben ik alweer 17! :eek: |
So.
Kutmetro zeg. Heb ik een afspraak om tien uur. Doen de oplaadmachines van de chipkaart het niet. (n) Althans, met muntgeld betalen gaat niet. Dus ik helemaal sprinten naar het volgende station, zelfde verhaal. -o- Uiteindelijk zwartgereden. Gelukkig stond er een poortje open. :) |
Kwam ik like 5 min over tien aan. :nono:
|
Citaat:
|
Ik weet nog goed toen ik 17 was...
|
Citaat:
Ik spendeer mijn verjaardag in een schoolbibliotheek. Howzabout that? |
Zo hoort dat, hard werken!
|
Ik krijg niet eens betaald. Waarschijnlijk moet ik boeken op alfabet gaan zetten of ezelsoren rechtvouwen of iets dergelijks.
|
Ik vind het wel een beetje -O-, al mijn klasgenoten zitten nu in het buitenland en dan verschijnen ze op MSN en dan is het "Pietje @ Amerika" "Frits - Canada!" "Harry -- in Israel" "Truus in Curaçao!"
En dan zit ik hier thuis. Maar volgende week zit ik lekker in Engeland, dus. |
Waarom zitten ze nu in het buitenland dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hullo :)
|
Ha Chick Rock! Hoe is het met je voet nu? :)
|
Het valt echt super mee *O* weet niet of het ligt aan die dikke pijnstiller die ik gisteravond heb genomen, maar het doet echt lang niet zo'n pijn meer :)
|
Door die pijnstiller heb ik nu wel last van brandend maagzuur though, maar de pijn is in ieder geval veel minder :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Is natuurlijk ook beetje veel :o + had em niet met veel water ingenomen = eigen schuld (N) |
En er vloog net bijna een duif tegen m'n hoofd, en ik moet voor donderdag een opdracht bij een tekst inleveren, waar ik de verkeerde tekst voor heb gelezen, en de aardbeien die ik gisteren heb gekocht waren vanochtend al helemaal goor en schimmelig, dus die heb ik maar even teruggebracht. Maar eigenlijk ben ik opmerkelijk vrolijk *O*
Want het is zulk mooi weeeeeeeeeeeer :cool: |
Citaat:
|
Ik heb zometeen OC vergadering. (n)
|
Citaat:
Hoezo? |
Omdat ik alternatieven zoek! Maar het is niet zo belangrijk, over ruim een uur spreek ik de dokter.
|
Oh goed zo! Maar slik je nu dan iets voorgeschrevens?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |