![]() |
Heeej Allemaal
Ik ben Patrick ik ben 14 jaar oud ik zit op voetbal en ik ben nieuw hier :bloos:
Mijn intresse's zijn: Muziek Chillen en zulke dingen(y) |
Welkom en veel plezier. (Y)
|
Dankjewel zal wel lukken heb al een beetje rondgekeken ;)
|
Hoi Patrick!
Wat is je positie op het veld? |
Linksachter :d
|
bevalt het?
|
Jah hoowr maar voetbal begint saai te worden ;( mischien ga ik wel sportschool ofzo
|
Citaat:
|
oke :) Cool
|
Citaat:
|
Nee, voetbal is veel leuker! :bloos:
|
Citaat:
|
En mijn mening is heilig, precies.
|
Citaat:
Voetbal is het leukste!! :rolleyes: |
en ajax is de beste club
|
Citaat:
|
he Patrick van wat voor soort muziek hou je?
|
Citaat:
|
Eeh ik houd van Rap (NL vooral) Hiphop Rock alles zowat wel als het maar mooi is :)
Oja geen ruzie over Ajax Feyenoord Psv enzo daar houd ik niet van :( Ik speel liever zelf voetbal dan dat ik er naar kijk... Nederlands elftal is wel leuk om te kijken :) |
Citaat:
Idd Patrick, anders ziet je topic er straks net zo uit als de mijne... helemaal vern**kt!!!:eek: |
hallow ik hoop dat je het hier leuk zal vinden (ook al ben ik zelf ook net nieuw)
|
Jaaah maar ook nederlandse rap / hiphop vind ik mooi (Niet-commerciele rap he geen Ali b ofzo )
|
Citaat:
|
Soms wel leuk in disco bijvoorbeeld :D
|
Citaat:
|
Jaaah :) maar ik luister ook veel nederlandstallige rap (Kempi, Negativ, Nino, Lsd, Keizer, Greengang, Thc, Rocks, Flex de hittespitter, Rbdjan) en nog veel meer :D
|
Citaat:
waar woon jij? en in welke klas zit je? en wat voor niveau? |
ik woon in achterhoek :D Winterswijk ik doe havo 3e klas
|
Citaat:
dus je hebt nog geen profiel gekozen. weet je al wat je wil gaan kiezen? (C&M, E&M, N&G of N&T?) |
We moeten dit jaar kiezen ik denk N&T of N&G
|
Citaat:
ik heb N&G met frans, maatschappijleer, engels, nederlands, latijn en gym (ANW krijg ik volgend jaar pas) en dan wiskunde B, biologie en scheikunde, en keuzevakken informatica en Natuur, Leven & Technologie (=NLT, en dit krijg ik ook pas volgend jaar) Alleen vind ik zelf dat ik natuurkunde erbij had moeten nemen, wat scheikunde is nu echt moeilijk zo zonder natuurkunde... |
Eeh ik denk duits en biologie ofzo :D
|
Citaat:
|
jaah :D en die standaardvakken + profielvakken
|
Citaat:
zkr niet slecht voor de vakken die je volgend jaar ook zal hebben? |
Wiskunde in begin 8 maar zakt langzaam naar 6
Netzoals de rest van mijn cijfers hoe dichter bij de vakantie hoe meer ze omlaag gaan :S |
Citaat:
en blij wezen als je een voldoende heb! bij mij zakken ze ook, mja ik ben geopereerd dus tis nie mijn fout, kon ik ook niets aan doen. nu moet ik wel een stuk of 10 toetsen inhalen en dat aantal wordt elke dag steeds weer groter. nu maar hopen dat ik overga en anders maar nog een jaar 4vwo, niets aan te doen. |
Oke veel succes met alle toetsen die je nog moet inhalen :)
|
Citaat:
& jij veel suc6 met de keuze die je van het jaar nog moet maken! |
Haha dankjewel :D
Zal wel lukken denk ik :) |
Geen dank
Tuurlijk komt het met jou wel goed, je lijkt me een slim ventje!;) |
mischien ben ik wel slim maar of ik mijn slimheid ook gebruik dat is de vraag :D
|
Beetje laat maar alsnog welkom
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |