![]() |
Wat denk je ..
.. zal het in de toekomst beter of slechter met je gaan? |
Citaat:
Voor de rest.. mjah kweetnie... ik denk dat je de muren niet zo hoog moet zien meis... Zover ik dingen van je gelezen heb enzow, kan ik toch echt een redelijk steigende lijn ontdekken. Misschien dat (intensieve) individuele therapie helpt? K bedoel.. als t toch slechter zou gaan, waarom perse terug naar de kliniek? Nu ik op dagbehandeling (en waarschijnlijk moet k binnekort opgenomen worden omdat de vakantie me echt helemaal "gek" gemaakt heeft, maar daar schrijf ik nog wel een apart topic over) zit doen we veel meer dingen met de groep, en kan ik een stuk minder intensief aan mn eigen problemen werken, dan toen ik alleen bij een psychiater zat... *dikke knuffol* Laura |
Heb je in dagelijks leven mensen die je situatie kennen en begrijpen, waar je dit alles aan kunt uitleggen, en die je dan ook verder willen helpen? Of heb je alleen vrienden waar je wat mee kunt doorpraten?
Mss moet je mensen zoeken die soortgelijke zaken meegeMAAKT hebben (dus niet meemaaken, die zullen zelf ook beetje labiel zijn, en als ze zelf in de put zitten je meenemen...) Anders is het misschien het beste -via- proffesionele hulp minder professionele hulp te zoeken, zoals zelfhulpgroepen of discussiecentra ofzo... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |