![]() |
Ben jij een forumklikspaan of een forumzeikerd?
Hoe vaak open jij topics op M&M? Welke topics vind je zelf het leukst? Welke niet? Wat vind je van anderen die veel of weinig melden? Enz.
|
Nou, kennelijk heb ik er 58 geopend. :D
|
Haha, hier had ik me eigen een keer verklikt. :d http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1397939
|
Meh, stomme klikkerd.
Ik heb er volgens mij 1 keer gepost, toen een of andere dude alleen maar een account aanmaakte om duizend keer reclame te posten voor een mongole website. En iemand heeft ooit over mij lopen zeiken omdat ik iemand uitmaakte voor Josti en hij/zij vond dat dat beledigend was voor mensen met het syndroom van down. :s |
Ik heb er 31 geopend. En het naziknopje gebruik ik ook best vaak.
|
Het hakenkruisje heb ik pas twee keer gebruikt. Dat doe ik sneller. :p
|
Ik post er alleen als er van die low-life figuren zijn die domme topics openen om internetspelletjes te promoten of te winnen ("krijg-zoveel-mogelijk-hits-en-word-de-grootste-bendeleider!)
Die verklik ik maar al te graag. |
Ik win! 266 keer heb ik er gepost.
|
Ik heb er nog nooit gepost, en nog nooit het naziklikknoppie gebruikt.
|
Ik klik regelmatig op het naziknopje.
|
Ik vat gewoon niet zoveel serieus op, behalve als het serieus bedoeld wordt. Het naziknoppie gebruik ik nooit.
|
wat is het naziknopje?
|
Nog niets ooit gebruikt. Het interesseert me daadwerkelijk niets. Beetje druk maken om een forum, ik ben gekke henk niet.
|
Citaat:
Of iets anders, op wit. |
nog nooit iets in die trant gedaan. ik ga er altijd van uit dat er wel andere goodietwoshoes zijn die iets melden
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
© Paranoide :cool: Ik heb de witte! |
bij mij is het niet hakenkruis :(
|
|
Bij mij is het een hartje. :bloos:
Ik post niet zo heel vaak op m&m, op beleidszaken nog minder. Ik lees wel alles, want ik heb geen leven. Het 'naziknopje' gebruik ik zo af en toe, ook niet zo heel vaak, omdat ik meestal de dingen die ik tegen kom zelf kan oplossen. :o |
11 topics.
|
hoe zie je dat?
|
naar zoeken in forums gaan
Dan je naam invullen bij zoeken naar berichten van gebruiker (rechts geloof ik), dan alleen meldpunt en mededelingen aanklikken in de lijst. En zetten op topics weergeven, niet berichten want dan kost het meer tijd ;) |
Citaat:
|
360 topics, waarvan er 78 niet door mij geopend zijn, deels omdat ik als fb/bemiddelaar reageerde, deels omdat je toen nog op M&M (dat toen nog feedback heette) kon reageren op anderen.
En ik heb zowel een sticky topic van mezelf op M&M als een topic dat over mij gaat :p |
Ik heb er twintig. Moderate zeikerd. :p
|
Oh, volgens mij is er weleens over mij geklaagd ja, moet ik eens opzoeken nog.
|
13 posts maar lang niet allemaal klikkers. Als ik er post zijn het wel echt totaal verkeerd geplaatste posts
|
Ik post er sporadisch. Het hakenkruisje heb ik nog nooit echt gebruikt.
|
Ik heb maar twee topics geopend en het NKVD-knopje heb ik ook nog niet gebruikt.
|
Ik heb daar nog nooit gepost.
Wat is het NKVD knopje? |
De uitroeptekentjes naast de quote-knop.
|
Ik kom praktisch nooit op M&M :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |