![]() |
Shows die komen en gaan.
Oud.
Naar welke shows ga je? Wat heb je onlangs gezien? Werden je tepels er hard van? Sloeg je bier er van dood? Zondag 5 juli 09 - WHY?, Tivoli de Helling. |
Woensdag Holy Fuck, was goed te doen.
3 mei Shearwater, 6 mei The Veils, blablabla en ik zag net dat in november Digger and the Pussycats naar Groningen komen dus daar kan ik mooi een half jaar naar toeleven! |
Wu-Tang Killabees onlangs in patronaat. Mijn tepels waren tan2 hard gezien ik achteraf nog een jointje met ze heb gerookt in de stalker. En ohja, premier in a'dam was ook wel dope.
Voor de rest niets in de planning. |
21/04 Holy Fuck, keihard.
07/05 The Veils 10/05 65daysofstatic 26/05 Cold War Kids 05/07 Why? en waarschijnlijk naar Melt of Dour. |
Oh god ja, ik moet ook naar Why?
Vorig jaar op Dour gezien en dat was goed. Nog steeds dezelfde planning verder: 4-5 Gomez, Tivoli 5-5 Bevrijdings shizzle in wageningen wrs. 6-5 Metric, Melkweg 13-6 Wantijpop, Dordrecht 22-6 Gogol Bordello, Tivoli (mss) 28-6 Parkpop 13-7 The Cat Empire, Melkweg |
waar is 65dos?
|
Roadburn afgelopen weekend. Echt meer dan gaaf.
|
Afgelopen vrijdag Living End in de Melkweg maar dat haalde het niet bij hun gig op Groez.
Donderdag koninginnedag bij the Minds met o.a. Gewapend Beton, Local Spastics en nog een zooi. Zaterdag Cheap Thrills supporten in Winston Kingdom. 5 mei Bevrijdingspop Haarlem alwaar geen enkele toffe band staat maar ja veel bekenden + bier = harde dag! |
5 mei sta ik natuurlijk vooraan bij gabriedinges cilmi in haarlem.
|
30-4: This Is a Standoff, Straighten Things Out, Mute, Poultry, Drunktank en Happy Holidays in de Flaat (Naaldwijk)
5-5: Eerst Babylon Circus kijken in Rotterdam naast de Erasmusbrug en daarna door naar Utrecht waarschijnlijk voor de Heideroosjes en Haydamadaky (als ik het goed schrijf ;)) 9-6: the Gaslight Anthem in de Effenaar (Eindhoven) 10-6: the Gaslight Anthem in Doornroosje (Nijmegen) 25-6: West Coast Riot in Gothenburg (Zweden) hoop dat dit lukt, mn vriend krijgt vandaag de bevestiging van het rooster, dus dan weten we of we kunnen gaan of niet 26-6: No Use for a Name in de Melkweg (Amsterdam) 6-7: Social Distortion in de Melkweg en dan van 5 tot 10 augustus Guça festival in Servie en dan door naar Sziget in Budapest, Hongarije. |
K'dag in de Effenaar
Koninginnedag festival: o.a. De Staat + Chris Chameleon + Joost van Bellen De Staat + Chris Chameleon & live band (ex-BOO!) + Joost van Bellen + Def Americans + WaxDolls + Drive Like Maria + Kap Bambino + Hank Long + The Risque |
Citaat:
|
65dos is paradiso geloof ik
mijn lijstje voor de komende maand: 1/5 we vs death misschien als ik op de lijst kan want 12 euro is me wat teveel voor die band 8/5 grinding halt 10/5 65dos misschien als ik geld over heb en zin heb 13/5 callisto 16/5 steen en spinal |
Vanavond U.S. Christmas in Winston en volgende week Shearwater in Paradiso.
|
Laatste was Coma Stereo
Citaat:
ze staan ook op http://www.deltafestival.eu/ 9 Mei, de Regentes - Den Haag tevens mijn volgende show I suppose. Als je voor morgen (30 april) een kaartje koopt is het early bird en maar 12,50! |
oh uitverkocht, nou dan ga ik mooi niet! vroeger waren ze sowieso cooler toen ze voor een slechtgevulde bovenzaal in paradiso stonden
|
Jeetje wat een hippe band is 65dos toch geworden.
Vanavond Great Lake Swimmers + Audiotransparent 3 mei Shearwater 5 mei Bevrijdingsfestival Groningen maar daar ga ik niet zoveel van meekrijgen denk ik want ik ga biertjes tappen voor de €€€ |
gisteren mijn eerste concert voor damusic moeten verslaan: whip + geoff farina in de roma
was best goed, vooral whip. volgende weet ik niet zo goed, ik zou graag naar andrew bird willen maar dat is al uitverkocht. |
Gisteren Audiotransparant en Great Lake Swimmers. Was heel okee.
Zondag Shearwater + Whip + Hospital Ships @ vera, Dinsdag bevrijdingsfest, Woensdag The Veils Die Zaterdag Tunguska + Karaktermoord De woensdag daarop Shellac 8 juni dan deacon / pains of being pure at heart @ paradiso |
Gisteren Boh Foi Toch, wat een bazen.
|
65dos komen ook weer in juli las ik dus wees niet getreurdddddd
|
Als het goed is in Juni ergens naar Ben Harper.
|
5 mei Wageningen
10 juni Gaslight Anthem 6 juli Social Distortion 21 nov Cock SParrer |
http://www.last.fm/event/984211
Jeff Beck, Steve Winwood, John Mayall, John Fogerty, Joe Bonamassa, The Derek Trucks Band, Roger McGuinn, Boo Boo Davis, Southside Johnny, Rod Piazza, Mike Sanchez, Dede Priest, moonshine reunion, Hokie Joint, Wolfpin, The Shiner Twins and Lightnin' Guy and the Mighty Gators :cool: En Bevrijdinsfestival Den Bosch natuurlijk. |
lucky fonz III - 14-05 - tivoli
reykjavic sounds - 24-05 - tivoli (aanrader!!) why? - 05-07 - tivoli 65 days of static - 10-06 - tivoli sowiesoooo |
Dinsdag 5 mei - Bevrijdingsfestival Utrecht.
|
Vanavond Liam Finn & Connan Mockasin
& 05/05 Bevrijdingsfestival Utrecht |
Ik zou gisteren naar Antony gaan, en ik zou morgen naar Beirut gaan. Maar ik ben ziek. Beetje jammer.
|
Dat is flink kut. Mocht je je kaartje voor Beirut kwijtwillen, dan ben ik geïnteresseerd.
|
Helaas, mijn kaartje is ook direct naar een ander gegaan. Sorry.
|
Laatste was Extrawelt op koninginnedag, erg tof!
Op de planning staan: 8 mei : Ane Brun 10 mei: Balmorhea 22 mei : 030303 met I-F & beverly hills 808303 23 mei: Isolee e.a 24 mei: Valgeir Sigurosson e.a 6 juni: Peter Brodercik & For a minor reflection 7 juni: The pains of being pure at heart 12 juni: Ricardo Tobar 22 juni: M83 Verder weet ik het nog niet, wellicht nog naar die Xiu Xiu dude solo, Mars Volta zit ik heel erg over te twijfelen want het is zo duur:(. |
Shearwater zondag was behoorlijk tof, The Veils gisteravond konden me niet zo bekoren.
|
Citaat:
Eh volgende showtje wordt ws Spinal & Steen @ paard lol. |
heb een kaartje binnen voor My Bloody Valentine in de Effenaar... :)
|
27 mei naar Deerhunter en Women in de Paradiso.
|
10 juni Soulfly @ Patronaat, Haarlem! :cool:
|
Citaat:
|
26 juni Atmosphere @ melkweg
|
Als je voor the Cure opent kan het hard gaan opeens he :P. Ik kende ze nog niet maar ik loop sowieso altijd hopeloos achter (y). Ter illustratie ik luisterde vanochtend nog naar Korn.
|
Weinig bijzonders. Ga voorzover bekend alleen nog maar naar Green Day op 16 okt. in de Ahoy. Mijn vriendin is er behoorlijk fan van en we plakken er meteen een weekendje weg aan vast.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vanavond naar brakke mosh in inno en zaterdag naar steen en volgende week donderdag naar greenfest
|
owja greenfest! komt er nog wat leuks?
|
"On the outskirts of infintity" (V39 tijdens roadburn).. Vette shit! Jimmy Hendrix is een zwetende vadsige blanke man van gemiddelde leeftijd.
"Drive Like Maria" (013 vlaames reuzen hollandse leeuwen) Fijne stonerrock! "kyteman" ((013 vlaames reuzen hollandse leeuwen). Kyteman is niet gehyped, Kyteman is gewoon minstens zo vet als alle schreeuwende koppen je vertellen! |
Net terug van The Rosenberg Family Reunion Tour, genieten (y).
|
Citaat:
|
DM Stith was goed, helaas erg kort. Knappe weergave van zijn nummers door slechts vijf muzikanten.
Ik ga ook (eindelijk) naar Dillinger Escape Plan op 10 juli in Doornroosje. Verder sowieso: - 21 juni: Antony And The Johnsons & Metropole Orkest, Carré Amsterdam. - 5 juli: WHY?, Tivoli de Helling Utrecht. - 20 t/m 22 augustus: Pukkelpop, Kiewit. |
Citaat:
gisteren the mae shi / abe vigoda in paradiso. eerste keer paradiso(oee!). prima toko! hangt een aardige sfeer. duur bier etcetera, maar hier in groningen zijn we dan ook verwend wat dat betreft. abe vigoda was ontzettend goed, en the mae shi was ook heel goed te doen. de laatste was nogal een rommeltje, maar prima sfeer. zonder de gitarist, die er om een of andere reden niet bij was. vanavond ms rue royale, morgen bonaparte, vrijdag bowerbirds, zaterdag dan auerbach en les fruits interdits. |
jammer dat je er niet bij bent morgen, het belooft één groot feest te worden!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |