![]() |
Er komt geen einde aan de saai. #585
Zo. Hoi. Nieuw topic, nieuwe kansen!
Totaal aantal berichten: 501 Lisa 68 Chick Rock 60 Jaeger 47 Neko* 36 Laisve 35 Mr Soija 34 Secret Agent 27 fizzle-fluffy 25 Bas 24 Hernuel Fan 19 Missy 17 Barabas 15 Kazet Nagorra 12 *Miekjuh* 11 Pippeloen 10 coolkast 9 Katje 9 ecnelis 9 Flijn 8 Dark Phoenix 5 TopDrop 3 Lucky Luciano 3 Frisse Frits 2 Philosophy 2 Tink* 2 Commendatore 2 Trimm Trabb 2 Stefenootje 2 Paranoide 1 The Larch 1 Hanneke 1 |
Gutgut.
|
En toen was het dood? -O-
|
Toch niet! Lisa saves the topic!
|
Citaat:
|
(Y)
Ik staar al minstens 3 minuten naar jouw avatar. Ik geloof dat het echt Riannebedtijd is nu. :o |
Door mijn avatar? :( Je hebt gewoon van vroeger sesamstraatassociaties en dan zeggen je hersenen okeeeee slapen :):):)
Maar je moet er niet aan toegeven :n zet je over de sesamstraatfase heen! |
Nee, dat is het niet. Ik denk dat het eerder de lege fles wijn is. Ik denk ook dat die mijn fascinatie voor jouw avatar doet ontstaan.
Ik geef niets toe, tot mijn glas wijn leeg is. Dan ga ik wel echt slapen. :bloos: |
O.
|
Sorry lisa. :(
|
Ik was ook al bijna weg net :o
|
In dat geval gaan we zo samen weg! Dan laten we het topic in de steek en mogen anderen het verpesten!
|
:D Ik blijf nog even maar ga lekker slapen :) Ik zal het topic niet verpesten :n
|
Nog 3 slokken, dan is mijn glas leeg en ga ik! Dan heb ik een liter wijn op. Hmmm, wijn. :hartje:
|
Een liter? Had je een literfles? Hihi :bloos:
Ik ben het vaakst dronken geweest van wijn, eigenlijk. Een paar keer bier, een paar keer rommelzoete drankjes en een enkele keer wodka maar dat doet diezelfde avond nog pijn dus dat doe ik niet meer. |
Ja. Die had ik inderdaad. Nu is hij leeg. :(
Ik ben maar 1 keer dronken geweest, en dat doe ik echt niet meer. :n Ik vind aangeschoten zijn best prima, maar meer moet het echt niet worden. |
Waarom niet?
|
Omdat ik daar heel depressief van wordt. ;)
|
Maar goed! Slaap lekker Lisa! En veel plezier nachtbrakers die straks nog online komen!
|
Oh ja nee als je niet positief dronken kan worden moet je het dus niet doen nee :n
|
Oh :(
Slaap lekker mevrouw de forumbaas. |
Citaat:
Citaat:
|
Ergens gaat het mis, ik ben er gewoon nog steeds. :(
|
Haha ja :D
*instop* |
Ik denk dat het de trap is. Er is teveel moed voor nodig om die te beklimmen en niet 1000 botten te breken. Maar ik ga de uitdaging nu echt aan!
Ik ben benieuwd wel, hoeveel vreemde posts ik gemaakt heb waarvan ik morgen zou willen dat ik ze niet gemaakt zou hebben. :( |
Boe :bloos:
|
Ik ben nog niks vreemds tegengekomen behalve DP maar dat valt niet onder je posts.
Slaap lekker dag! |
Hoi.
|
zo het was echt superrustig! Moest wel een paar mensen wassen omdat ze zo slecht staan op de dag. Zielig voor de mensen dat ze al om 6 uur op moeten staan.
|
nu ga ik een joint roken en kijken of er nog iets leuks is op uitzendinggemist.
|
eigenlijk heb ik 26 posts, want fizzle 25 en uc 1 :cool:
|
DP wat doe je nu :nono:
Citaat:
|
Ik heb het nog wel van jou geleerd!
|
Citaat:
Ik ben pas net wakker, ik schaam me heel diep. :( |
:D
|
Toch ben ik wel trots op je dat jij het eruit filtert. :bloos:
|
Elmer heeft het er nog wat harder ingeslagen ;)
|
:D!
|
WAt happened?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ola
|
Ik vind het echt heel knap dat je dat kan. Volgens mij is dat nog best zwaar werk..
|
Ja het is best zwaar werk. Zowel lichamelijk als geestelijk.
|
Maar aan mijn salaris is dat niet te merken ;x
|
Nee, dat hoor ik vaker ja. -O-
|
Hummersubsidie afschaffen en meer geld vrijmaken voor de zorg!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |