![]() |
Afwezig raadslid gaat alleen verder
Citaat:
|
:D held dat het is.
Maar ot, je kan er tegen optreden, niet meer op de PVDA stemmen. |
Ach, het zijn beide op politiek gebied gezien, weinig ethische personen ;)
|
En die Philomena Bijlhout dan :o
|
ik had deelraadslid moeten worden
|
Bloemen voor die man, niet werken toch geld krijgen net als het PvdA electoraat (Y)
|
Als iedere Antilliaan uit Zuid op hem stemt heeft hij in zijn eentje een behoorlijk electoraat. Mag ie straks Cohen nog opvolgen :D.
Ach wat, Amsterdam is toch al gedoemd. |
Of we speculeren er niet over... :)
Ik hoop in ieder geval dat zo'n man niet terugkomt in de raad. |
Tja, dat heb je nu eenmaal in een democratie. Moeten kiezers maar beter opletten waar ze op stemmen c.q. partijen wie ze op de lijst zetten.
|
Gelieve iedereen in zijn eigen overtuigingen respecteren, heren. Ik dacht dat de subtiele hint duidelijk genoeg was geweest. Dit gaat over een raadslid dat, na verwijderd te zijn uit de PvdA faktie, als eenmansfraktie verder gaat. Of politieke kleuren beter of slechter zijn is geen onderdeel van deze discussie en wil ik hier ook niet zien.
|
Wordt vast weer een uitermate boeiend topic dan!
|
Alle eenmansfracties los van hun orginele politieke achtergrond moeten publiekelijk gelynched worden.
morgen. |
a la gebroeders de witt? ;)
|
Citaat:
Maar ja zo ongeveer, al zou je, wil je dat vergelijkbaar maken heel het Haagse hof moeten fusilleren. |
Citaat:
|
Naar mijn idee moet er dan ook gewoon een wetwijziging komen dat het afsplitsen van een partij automatisch resulteert in het vrij komen van een zetel van die partij, tenzij er sprake was van voorkeurstemmen. Maar in de meeste gevallen stemmen de mensen op de partij, door op de lijsttrekker te stemmen en zou afsplitsing van die partij moeten leiden tot het vrijkomen van de zetel. De mensen hebben namelijk op de standpunten van de betreffende partij gestemt en niet op die persoon.
|
Dat zou wel een stuk representatiever zijn ja.
|
Citaat:
|
deze kan hier wel bij;
Citaat:
|
Geenstijl bericht:
Citaat:
recente familieruzie en ongevraagd in de auto stappen :s Zulke lui horen toch niet in de raad te zitten? Sodemieter toch een eind op als je geen voorbeeld kan zijn van hoe een burger dient te gedragen. Vrouwenmeppen en niet-werken en geld jatten horen daar iig niet bij! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |