![]() |
Zwangersschapsstreep maar niet zwanger?
Ik ben niet zwanger, maar ik heb altijd al zo een streepje gehad:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/...778169-050.jpg Weet iemand hoe ik dat streepje weg kan krijgen? Is zo jammer :( |
Volgens mij heeft iedere vrouw die streep alleen wordt het bij de meeste pas zichtbaar wanneer ze zwanger zijn. (ofzoiets, had het niet met pigment te maken?). Ik weet niet of er iets aan te doen is, aangezien je de meeste delen op de huid kan laten bleken, kan dat daar misschien ook wel...Alleen weet ik niet of dat nou een goed idee zou zijn, straks heb je er n witte streep :D
Ook; ik vind het niet storend eigenlijk :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het buikje van de TS er superschattig uitzien =)
ik snap wel dat je je er aan zou kunnen ergeren, maar ik zou me er niet zo druk over maken; het is niet lelijk [en ik vind het [zelfs] schattig] |
Ben je misschien in een korte tijd veel gegroeid of dikker geworden? Dat kan ook zo'n streep veroorzaken. Dat wordt in de loop van de tijd minder, maar gaat nooit meer weg.
|
ik heb die ook en ook nooit babies gehad enzo, een dokter die ik ken zei dat t gewoon pigment is en dat t niet weggaat maar ook niet erg is dus eh, leer ermee leven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel veel mensen hebben dat (niet alleen meisjes), maar bij de een is 't duidelijker dan bij de ander. Ik heb 't ook, maar wat lichter.
|
oke ga het toch proberen te bleken.
Bedankt allemaal voor jullie reacties. |
Mannen hebben dat volgensmij zelfs ook, alleen zit er dan haar voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het vooral als ik bruiner word. Dan kleurt dat streepje blijkbaar sneller dan de rest van m'n buik en op het einde van mijn vakantie is het dan zichtbaar. Daarom lijkt bleken me juist niet handig; blijkbaar is het al erg gevoelig qua pigmentverandering. En je weet maar nooit wat zo'n streepje dan doet als het gebleekt is en zon krijgt.
Ik zou er mee leren leven. |
Dat je het wil laten bleken is een stuk onaantrekkelijker dan dat streepje zelf.
|
Citaat:
|
Ik vind het er niet echt uit zien als striae....
Is de huid op die streep heel slap en dun? |
het is geen striae... het is gewoon een streep pigment
|
Die foto is trouwens helemaal niet de foto van de TS....
http://en.wikipedia.org/wiki/Linea_nigra edit; dat had ze zelf al gezegd ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |